Pfff dat was een drukke vandaag
Moderator: Moderators
Ik dacht bij hobbyruimtes altijd aan zolders met modeltreinen. . . .zo niet bij Joanne. Of reed jij in jou 'jongensjaren' ook met Lima, Fleischmann, Märklin, de blauwe rails en middenrails van LegoJoanne schreef:Wacht maar als ik straks weer werk heb dan ga ik me toch een hobby ruimte inrichten.
Maar een hobbyruimte kan dus ook een privé-netwerkhok zijn
liefs, Josette
Hihihi nee joh baby hoorde nog bij yeah. Oftewel Yeah baby! computers zijn leuk
En hoewel ik voornamelijk met poppen speelde vroeger (stereotiepje) hebben we ook altijd minitrix in huis gehad en de legotrein was ook toppie. Maar inderdaad mijn hobbyhok wordt een computerkamer met een leuk domeintje en alles wat je daarmee kunt doen.
En hoewel ik voornamelijk met poppen speelde vroeger (stereotiepje) hebben we ook altijd minitrix in huis gehad en de legotrein was ook toppie. Maar inderdaad mijn hobbyhok wordt een computerkamer met een leuk domeintje en alles wat je daarmee kunt doen.
-
- daar ben ik weer
- Chantal C.
- Forumdiva
Op school, kreeg ik van de docent Nederlands, ook al klachten over mijn komma gebruik. Hij, als fevent komma hater, vond dat foeilelijk, ik, daarentegen, ben gek op het gebruiken van haakjes (ter verduidelijking of nuancering), en komma's.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
-
- daar ben ik weer
Was die minitrix het domein van je broers of speelde jij er ook mee? En welke locomotieven, rijtuigen en goederenwagens hadden jullie? En hoe zat het met de Legotrein, batterij of 12 volt? Ik heb sinds 1991 Minitrix, daarvoor Märklin en van 1980-1998 Legotrein (oude systeem). Deed het toen weg Ik kocht in 2001 opnieuw 2e hands legotreinen thans volgens het 9V systeem.Joanne schreef:En hoewel ik voornamelijk met poppen speelde vroeger (stereotiepje) hebben we ook altijd minitrix in huis gehad en de legotrein was ook toppie.
Overigens heb ik me afgelopen zondag weer uitstekend vermaakt bij de miljoenenlijn in Zuid-Limburg. D'r was daar opendag met vijf stoomlocomotieven. En nu komt het leuke, toen ik naar het depot liep zag ik een andere man die zwarte kuithoge dameslaarzen droeg. Met een sleehak Mijn dag werd alleen maar beter. Ik heb hem nog niet aangesproken, daarvoor was ik veel te druk met mijn eigen programma afwerken. Maar het blijven freaks
Die ook mooie laarzen draagt, zelfs met hakJoanne schreef:Komt van ons aller Austin Powers
liefs, Josette
Ik wou toevallig, mijn postings, voortaan doorspekken (overvoeren) met haakjes én komma's. En veel tekst tussen haakjes, en veel voet- en eindnotenChantalC schreef:"Het (overmatig) gebruik van (te) veel ((al of niet terecht) geplaatste) haakjes vind ik (persoonlijk) (nogal) storend."
Laat staan komma's!
liefs, Josette
Het larderen van postjes met stijlfiguren is ook een groot goed, dat, tezamen met een overvloed aan allerlei leestekens, smileys en wat dies meer zij, is ook in het geheel niet verkeerd. Maak me gek, J.....
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
-
- daar ben ik weer