Pfff dat was een drukke vandaag

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Yeah baby computers zijn leuk :D Wacht maar als ik straks weer werk heb dan ga ik me toch een hobby ruimte inrichten. Als ik het zo allemaal hoor hier dan jeuken mijn handen al :D
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Wat bedoel je met babycomputers? Homecomputers uit je tienertijd als de Commodore 64 en Sinclair ZX Spectrum :D 8)
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Wacht maar als ik straks weer werk heb dan ga ik me toch een hobby ruimte inrichten.
Ik dacht bij hobbyruimtes altijd aan zolders met modeltreinen. . . .zo niet bij Joanne. Of reed jij in jou 'jongensjaren' :-? ook met Lima, Fleischmann, Märklin, de blauwe rails en middenrails van Lego :D

Maar een hobbyruimte kan dus ook een privé-netwerkhok zijn :P :wink:
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hihihi nee joh baby hoorde nog bij yeah. Oftewel Yeah baby! computers zijn leuk :wink:

En hoewel ik voornamelijk met poppen speelde vroeger (stereotiepje) hebben we ook altijd minitrix in huis gehad en de legotrein was ook toppie. Maar inderdaad mijn hobbyhok wordt een computerkamer met een leuk domeintje en alles wat je daarmee kunt doen.
Joanne(ke)
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 13:29
Locatie: Veluwe

Bericht door Joanne(ke) »

Joanne schreef:Hihihi nee joh baby hoorde nog bij yeah. Oftewel Yeah baby! computers zijn leuk
Ik had 'm ook verkeerd gelezen :lol: en vroeg me ook af wat het was. Dank je voor de uitleg.

Rachel.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Komt van ons aller Austin Powers :D
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Wat een komma al niet kan doen, helemaal als je em achterwege laat. :P
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

"Het (overmatig) gebruik van (te) veel ((al of niet terecht) geplaatste) haakjes vind ik (persoonlijk) (nogal) storend."

Laat staan komma's! :wink: :D :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Op school, kreeg ik van de docent Nederlands, ook al klachten over mijn komma gebruik. Hij, als fevent komma hater, vond dat foeilelijk, ik, daarentegen, ben gek op het gebruiken van haakjes (ter verduidelijking of nuancering), en komma's. :P
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne(ke)
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 13:29
Locatie: Veluwe

Bericht door Joanne(ke) »

ChantalC schreef:"Het (overmatig) gebruik van (te) veel ((al of niet terecht) geplaatste) haakjes vind ik (persoonlijk) (nogal) storend."

Laat staan komma's! :wink: :D :D
Volgens mij heb je net een dag LISP zitten programmeren :lol:

Rachel.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Joanne schreef:En hoewel ik voornamelijk met poppen speelde vroeger (stereotiepje) hebben we ook altijd minitrix in huis gehad en de legotrein was ook toppie.
Was die minitrix het domein van je broers of speelde jij er ook mee? En welke locomotieven, rijtuigen en goederenwagens hadden jullie? En hoe zat het met de Legotrein, batterij of 12 volt? Ik heb sinds 1991 Minitrix, daarvoor Märklin en van 1980-1998 Legotrein (oude systeem). Deed het toen weg :cry: Ik kocht in 2001 opnieuw 2e hands legotreinen thans volgens het 9V systeem.

Overigens heb ik me afgelopen zondag weer uitstekend vermaakt bij de miljoenenlijn in Zuid-Limburg. D'r was daar opendag met vijf stoomlocomotieven. En nu komt het leuke, toen ik naar het depot liep zag ik een andere man die zwarte kuithoge dameslaarzen droeg. :D 8) Met een sleehak :D :D Mijn dag werd alleen maar beter. Ik heb hem nog niet aangesproken, daarvoor was ik veel te druk met mijn eigen programma afwerken. Maar het blijven freaks :-?
Joanne schreef:Komt van ons aller Austin Powers :D
Die ook mooie laarzen draagt, zelfs met hak :) :D
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Rachel schreef:Volgens mij heb je net een dag LISP zitten programmeren :lol:
Wat is LISP?
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

ChantalC schreef:"Het (overmatig) gebruik van (te) veel ((al of niet terecht) geplaatste) haakjes vind ik (persoonlijk) (nogal) storend."

Laat staan komma's! :wink: :D :D
Ik wou toevallig, mijn postings, voortaan doorspekken (overvoeren) met haakjes én komma's. En veel tekst tussen haakjes, en veel voet- en eindnoten 8)
liefs, Josette
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Het larderen van postjes met stijlfiguren is ook een groot goed, dat, tezamen met een overvloed aan allerlei leestekens, smileys en wat dies meer zij, is ook in het geheel niet verkeerd. Maak me gek, J.....
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne(ke)
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 13:29
Locatie: Veluwe

Bericht door Joanne(ke) »

Josette schreef:
Rachel schreef:Volgens mij heb je net een dag LISP zitten programmeren :lol:
Wat is LISP?
Een programmeertaal die bestaat uit allemaal expressies die tussen haakjes staan.
Plaats reactie