Ik ben geinteresseerd in de mening van de forumgangers aangaande onderstaand aangehaald prikbordbericht.
- Is dit een vergeten gebied bij veel T*'s ?
- Is het de moeite waard je medewerking te geven aan dit onderzoek ?
- In hoeverre mag je blij zijn bij een dergelijk (uiteindelijk commercieel) initiatief ?
- Is dit een zoveelste poging geld te verdienen aan T*'s of is dit een mooie gelegenheid om nu de koe eens bij de horens te vatten en echt werk te maken van je vrouwelijke voorkomen m.b.v. een stylist(e) ?
Minouk schreef:Hallo allemaal!
Mijn naam is Minouk en ik wil jullie graag iets vragen. Al een paar maanden ben ik bezig met een onderzoek naar travestie, transseksualiteit en styling (dus alles wat te maken heeft met uiterlijk en uitstraling). Dit in opdracht van een professioneel stylingbureau dat graag haar doelgroep wil uitbreiden, waarbij haar interesse uitgaat naar de T-wereld.
De aanleiding daarvoor is dat zij steeds vaker vragen krijgt van travestieten en transseksuelen over styling en dit heeft wederzijds al een aantal positieve ervaringen opgeleverd.
Ik vind het zelf ontzettend leuk om met dit onderzoek bezig te zijn, het interesseert me zeer en ik wil graag bijdragen aan goede en toegankelijke stylingmogelijkheden voor T’s. Ik ben al veel te weten gekomen (o.a. internet, boeken, T&T). Maar ik zou graag nog wat meer reacties willen peilen. Daarom heb ik een vragenlijst gemaakt. Mijn vraag (je voelt m al aankomen): Wie zou (anoniem) voor mij de vragenlijst van ca. 20 open vragen in willen vullen?
Door het verzamelen van zoveel mogelijk reacties hoop ik een nog beter beeld te krijgen van wat er leeft onder T’s m.b.t. styling en wat de wensen en behoeften zijn op dat gebied. Dat geeft mij dan weer de mogelijkheid om laagdrempelige stylingdiensten te ontwerpen. Zodat degenen onder jullie die daar behoefte aan hebben, er hopelijk hun voordeel mee kunnen doen.
Graag alleen serieuze reacties, naar m.fokkens@student.rug.nl.
Groetjes!
Minouk