Tussen intake en wachten op het eerste gesprek, ben ik bij de huisarts wezen zeuren om moontjes. Dat hielp niks, want hij durfde het niet aan. Toen hij het wekelijkse gezeur zat werd, heeft hij zich er geprobeerd van af te maken met een receptje voor finasteride. Met instemming van de VU trouwens. Ik kreeg het niet vergoed van het ziekenfonds, maar met een receptje zijn geneesmiddelen wel veel goedkoper dan zonder.Joanne schreef:Yeps allemaal waar maar het gaat er uiteindelijk om dat Chantie in ieder geval die kaalwording stopt tot ze aan de hormies gaat waardoor die terugroei in werking treed. vandaar mijn tip over finasteride wat je volgens mij ook gewoon via het internet kunt bestellen. Wordt denk ik niet vergoed.
To extend or not to extend?
Moderator: Moderators
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Ik ook. Een goed, betrouwbaar adres, waar je als vaste klant nog een beetje korting krijgt ook. Bestellingen had ik altijd binnen 14 dagen in huis. Het pakje vond ik altijd erg lachen: I declare that this package does not contain any illegal substances or prescription medicins. Op de pakbon stond altijd food supplements.Amanda schreef: Ik kocht mijn spulletjes trouwens altijd hier http://www.inhousedrugstore-europe.com/
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Hoi Chantal
Als Kapster in opleiding kan ik je wel wat informatie verstrekken over extensions.
Extensions blijven meestal wel zon 3 a 4 maanden zitten. Je betaalt er wel een hoop geld voor maar je hebt dan wel lang plezier zonder pruik. En je eigen haar groeit natuurlijk gewoon mee. En dat het zo funest is voor je haar...helemaal gezond is het natuurlijk niet, maar wat is tegenwoordig niet schadelijk voor je haar? Verder kun je extension als opvulling of verlenging hebben. Voor een verlenging heb je meestal tussen de 80 en 100 extensions nodig. Voor een opvulling ong 60 of 70. Als je nog verdere vragen hebt...hoor ik ze graag.
XxX Valissia
Als Kapster in opleiding kan ik je wel wat informatie verstrekken over extensions.
Extensions blijven meestal wel zon 3 a 4 maanden zitten. Je betaalt er wel een hoop geld voor maar je hebt dan wel lang plezier zonder pruik. En je eigen haar groeit natuurlijk gewoon mee. En dat het zo funest is voor je haar...helemaal gezond is het natuurlijk niet, maar wat is tegenwoordig niet schadelijk voor je haar? Verder kun je extension als opvulling of verlenging hebben. Voor een verlenging heb je meestal tussen de 80 en 100 extensions nodig. Voor een opvulling ong 60 of 70. Als je nog verdere vragen hebt...hoor ik ze graag.
XxX Valissia
- Chantal C.
- Forumdiva
Bedankt voor je reactie Valissia!
Voorlopig laat ik het even zo. Ik slik nu dagelijks Essential Organics Mega-vites (een vitaminepil met een mix van verschillende soorten vitamine B erin). Laatste weken groeit het aardig. Misschien komt dat laatste wel doordat ik mijn pruik al 2 a 3 weken niet meer opgehad heb. Lijkt me ook funest voor je haar zo'n zweterig stuk haar op je hoofd...
Het gaat de goeie kant op dus.
Voorlopig laat ik het even zo. Ik slik nu dagelijks Essential Organics Mega-vites (een vitaminepil met een mix van verschillende soorten vitamine B erin). Laatste weken groeit het aardig. Misschien komt dat laatste wel doordat ik mijn pruik al 2 a 3 weken niet meer opgehad heb. Lijkt me ook funest voor je haar zo'n zweterig stuk haar op je hoofd...
Het gaat de goeie kant op dus.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de extensions
Hoi-hoi, meiden, voor 3meiden uit de buurt ben ik al de hairstyliste, onderanderen doe ik ook extensions invlechten, vind ik leuk dat prutswerk, ben helaas geen profie op dit vlak maar moet wel zeggen dat die meiden toch behoorlijke complimenten in de wacht slepen en zo moeilijk is het helemaal niet, wel is het veel en uitputtend werk, dat wel! Mijn loon? Un gezellige babbel en mijn haar word dus ook verzorgt, gekleurt of gewafelt, laat me binnenkort ook extensions invlechten, ik heb mijn eigen haar al behoorlijk lang maar het is me nog te kort..........
Groetjes Mara
Groetjes Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--