Beste mensen
Moderator: Moderators
Slik, de woorden van jullie en met name Anke maken me het wel moeilijk hoor om te vertrekken.
Nouja, ik zat het prikbord toch al vol te schrijven samen met joy daantje en joanne.
Kan ik net zo goed hier ook maar weer beginnen:)
Trouwens, vanmorgen heb ik te horen gekregen dat ze me willen voordragen voor groen:)
De vu wil me helpen, hoera!!
Anouk
x
Nouja, ik zat het prikbord toch al vol te schrijven samen met joy daantje en joanne.
Kan ik net zo goed hier ook maar weer beginnen:)
Trouwens, vanmorgen heb ik te horen gekregen dat ze me willen voordragen voor groen:)
De vu wil me helpen, hoera!!
Anouk
x
Onzin, dit gedrag ('voorgoed' afscheid nemen & weer terugkomen) zie je overal. Daarom denk ik dat het gewoon het beste is om, als je wilt gaan, dat stilletjes te doen, heeft ook veel meer klasse en je houdt de deur op een kier.Cynthia schreef:Intuitie is prima, maar in dit geval wat overdone.
Ik scheef in het begin alJe ziet dit best wel vaak. Deze site heeft gewoon iets wat de meeste andere niet hebben denk ik.En misschien kom je af en toe nog wel eens langs. Je zou niet de eerste zijn.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Je wilt toch niet zeggen dat je onze site niet bijzonder vindt ...Maruscha schreef:Onzin, dit gedrag ('voorgoed' afscheid nemen & weer terugkomen) zie je overal.Cynthia schreef:Intuitie is prima, maar in dit geval wat overdone.
Ik scheef in het begin alJe ziet dit best wel vaak. Deze site heeft gewoon iets wat de meeste andere niet hebben denk ik.En misschien kom je af en toe nog wel eens langs. Je zou niet de eerste zijn.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
[quote="Maruscha
Onzin, dit gedrag ('voorgoed' afscheid nemen & weer terugkomen) zie je overal. Daarom denk ik dat het gewoon het beste is om, als je wilt gaan, dat stilletjes te doen, heeft ook veel meer klasse en je houdt de deur op een kier.[/quote]
Jeetje, nu heb ik weer geen klasse.
Ik heb er zelf ook over nagedacht om stilletjes weg te gaan.
Point is, op deze site ken ik best wel een aantal mensen, en bij kennisen vrienden in real life ga je ook niet zo maar weg zonder "doei" te zeggen.
Dus waarom hier wel...
Beetje een fatsoensnorm, maar ieder zijn eigen hoor.
Verder heb ik geen trots wat me weer houd om terug te komen. Dus een deur op een kier houden hoeft ook niet.
Als je even een timeout wil, hoe kort ook, dan vindt ik het wel prettig dat men dit even schrijjft.
Goed, er zijn natuurlijk grenzen, om de week met tranen afscheid nemen is zelfs voor mij eventjes te....
groetjes,
Anouk
Onzin, dit gedrag ('voorgoed' afscheid nemen & weer terugkomen) zie je overal. Daarom denk ik dat het gewoon het beste is om, als je wilt gaan, dat stilletjes te doen, heeft ook veel meer klasse en je houdt de deur op een kier.[/quote]
Jeetje, nu heb ik weer geen klasse.
Ik heb er zelf ook over nagedacht om stilletjes weg te gaan.
Point is, op deze site ken ik best wel een aantal mensen, en bij kennisen vrienden in real life ga je ook niet zo maar weg zonder "doei" te zeggen.
Dus waarom hier wel...
Beetje een fatsoensnorm, maar ieder zijn eigen hoor.
Verder heb ik geen trots wat me weer houd om terug te komen. Dus een deur op een kier houden hoeft ook niet.
Als je even een timeout wil, hoe kort ook, dan vindt ik het wel prettig dat men dit even schrijjft.
Goed, er zijn natuurlijk grenzen, om de week met tranen afscheid nemen is zelfs voor mij eventjes te....
groetjes,
Anouk