Goedemiddag zondaars...

Algemeen

Moderator: Moderators

Zou je je ziel verkopen?

Ja, waarom niet? Ik ben en blijf t, dus naar de hel ga ik toch.
10
50%
Jezus man, daar vraag je me wat. Ik denk er nog even over na. (het aanod is 666 dagen geldig).
4
20%
Nee, absoluut niet, no way in hell. Ik vertrouw op God's vergevingsgezindheid.
6
30%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Goedemiddag zondaars...

Bericht door petra_ »

Goedemiddag zondaars, mijn naam is Satan en ik heb een duivels goed aanbod voor jullie. Een aanbod dat je niet kunt afslaan aangezien jullie in zonde leven en toch al verdoemd zijn. Ik bied jullie, t's van Nederland, het lichaam dat je wilt, wanneer je het wilt. Wil je een volledige geslachtsaanpassing? Wil je zelfs vruchtbaar zijn als vrouw? Of wil je zelfs van geslacht kunnen veranderen wanneer en hoe vaak je maar wilt? Het is allemaal geen probleem, slechts 1 handtekening en het is geregeld. Op geen enkele andere wijze zal ik me inmengen in jullie leven en jullie zullen een natuurlijke dood sterven. Geen bizarre ongelukken zullen je ten deel vallen en ook met je omgeving zal ik geen spelletjes spelen. Denk het je eens in, je t beleving, hoe je die ook maar ervaart, zal 100% echt worden. Je zult zelfs kinderen kunnen en baren en deze kinderen zullen vrij zijn van zonde en ze zullen je genderdysforie niet erven. Ook beloof ik plechtig geen andere wrede grappen met ze uit te zullen halen. Waarom dit aanbod als we toch al verdoemd zijn, hoor ik iemand denken. Simpel, bijna 20% van mijn potentiële klanten toont tegenwoordig berouw en daar wil ik een stokje voor steken. Leef je leven zoals jij het wilt, maar bedenk wel er is geen weg terug. Ik haat spijtoptanten.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Doe geen 'zaken' met satan! Elsa
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Nou ik wel.

Bovendien geloof ik toch niet in hemel en hel.
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Cynthia schreef:Nou ik wel.

Bovendien geloof ik toch niet in hemel en hel.

Waar ga je dan voor?? Elsa
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Aan satan

Bericht door capt haok »

Satan, ik zit met een dilemma.
Op zich heb je een leuk voorstel, maar wat garandeerd me dat je me niet een loer draait.
Als ik de overleveringen raad pleeg dan heb je al eerder 2 mensen behoorlijk de vernieling geholpen.
Heel veel belooft, en het eind van het lied was dat die mensen het paradijs werden uit gegooit.
Noppes heb je gegeven, wel de elende die door gaat tot zelfs 2004.
Met die gebakken peren zitten wij :evil:
Nee, ik vind jou een te onbetrouwbare partner om mee in zee te gaan.

Ajuus
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Elsa

Ik zou gaan voor het volgende aanbod
Ik bied jullie, t's van Nederland, het lichaam dat je wilt, wanneer je het wilt. Wil je een volledige geslachtsaanpassing? Wil je zelfs vruchtbaar zijn als vrouw?
Duidelijk?

Heb ik nog wel 1 extra vraagje aan satan: kan ik dan wel een paar jaartjes jonger zijn?
Cyn.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Re: Goedemiddag zondaars...

Bericht door capt haok »

Violet Skye schreef: Waarom dit aanbod als we toch al verdoemd zijn, hoor ik iemand denken. Simpel, bijna 20% van mijn potentiële klanten toont tegenwoordig berouw en daar wil ik een stokje voor steken. Leef je leven zoals jij het wilt, maar bedenk wel er is geen weg terug. Ik haat spijtoptanten.
Clou van het verhaal is goed. Splijtanten maken het voor degene die het echt menen moeilijk, en worden ongeloofwaardig voor de buitenwacht.
Helemaal in de deze tijden van economisch achteruitgang wordt dit aangegrepen om hier even lekker op te gaan bezuinigen.
Praat ik nog niet over de meningvorming van de buitenwacht.
Ik ben wel eens bang dat srs net uit het ziekenfondspakket is als ik aan de beurt ben :(
Ik zal dan alle wegen gaan bewandelen om het toch te ondergaan.
Maar waar haal ik 123 zoveel geld te voorschijn.
Ik zal blij wezen dat ik volledig mezelf ben, weer een behoorlijke zorg minder.

Anouk
x
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Cynthia schreef:Elsa

Duidelijk? ja :oops:

Heb ik nog wel 1 extra vraagje aan satan: kan ik dan wel een paar jaartjes jonger zijn?
Nu lijk je een beetje op piggelmee, je weet hoe dat is afgelopen he :(
Elsa
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Elsa

Het zou toch een beetje sneu zijn als je een volledige geslachtsaanpassing krijgt, zelfs vruchtbaar als vrouw en ........

........hoppa, meteen in de overgang :evil:

Dat zou pas echt duivels zijn..
Cyn.
Spike
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: za jul 31, 2004 1:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Spike »

Cynthia schreef:Elsa

Het zou toch een beetje sneu zijn als je een volledige geslachtsaanpassing krijgt, zelfs vruchtbaar als vrouw en ........

........hoppa, meteen in de overgang :evil:

Dat zou pas echt duivels zijn..
:lol:


Ik heb de tweede gekozen. Ik zou er nog eens goed over na moeten denken. Echt geen idee als je het zo op de man afvraagd.

Kun je later je keuze nog aanpassen?
Zolang m baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Nou Spike,

Kun je later je keuze nog aanpassen?
Dat denk ik niet.

Optie twee was dat je het nog niet wist.
Je kunt wel binnen 666 dagen je keuze maken, maar de keuze voor uitstel niet meer wijzigen. Of heb ik je verkeerd begrepen?
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Nou ...denk dat met de duvel niet te spotten valt. Zou je Violet ff moeten vragen he die weet er meer van. Afspraak is afspraak he! Zoniet dan het hellevuur in, helaas. :evil:
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hmm ben de enige die 3 gekozen heeft tot nu toe. Opvallend :D
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Oeps, door de verkeerde deur :-?
no-one
dagelijks aanwezig
Berichten: 140
Lid geworden op: vr jul 27, 2001 2:00

Bericht door no-one »

heb er eens goed over nagedacht.

A:Ik geloof niet in een duivel of een god in welke vorm of manier dan ook.
ook geloof ik persoonlijk niet dat er iets als een onsterfelijke ziel bestaat.

hoewel ik in eerste instantie zou willen kiezen voor antwoord 1 is dat dus een onmogelijkheid omdat ik niet in de duivel en een onsterfelijke ziel geloof.

antwoord 3:valt zonder meer af voor mijn persoonlijk ik geloof niet in een god en zou die bestaan is die in mijn ogen alles behalve vergevings gezind.

hoef maar een geschiedenis boekje open te slaan om te zien hoeveel mensen er hoegenaamd in de naam van god zijn vermoord,en tot op de dag van vandaag nog vermoord worden.

blijft over antwoord 2:mocht er toch een duivel/god/en onsterfelijke ziel bestaan.
ja dan zal ik er zekers nog eens goed over moeten nadenken,omdat mijn persoonlijke visie dan geheel overhoop ligt.

eindconclusie :zou voor antwoord 1 willen gaan ,maar eerlijkheid gebied me voor antwoord 2 te gaan.
Plaats reactie