Homo's, Lesbo's en Travo's

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Homo's, Lesbo's en Travo's

Bericht door Lisa met een S »

Vandaag op het journaal kwam het bericht dat het opperrechtshof van Californie alle homo-huwelijken die tot voor kort in San Francisco werden gesloten ongeldig heeft verklaard. Nou wil ik geen woorden vuil maken door dat onderwerp hier te bespreken. Wat mij opviel in de archiefbeelden van de grote massa homo-paren die in de rij stonden, was dat onder de lesbo's was er zeer vaak duidelijk te zien wie het "bruidje" was en wie het gom -- eentje met lange haar en in een jurk (wel of niet bruids-), terwijl de andere partner vaak in een pak of met stropdas en met kortgeknipte haar was. Onder de mannen zag ik geen een die er vrouwelijk uitzag. Ik vroeg mij af, of travestie onder (bio-)vrouwen (en hiermee bedoel ik het wens om zich als man te presenteren, en niet zo zeer het dragen van mannenkleding die voor vrouwen vrij normaal is) eerder gepaard gaat met homoseksuele gevoelens, dan bij mannen het geval schijnt te zijn.

Daarnaast rees bij mij een vraag -- die vaak wordt gesteld door partners -- voor de travestiet en transseksueel die alleen op vrouwen valt: Zou je je aangetrokken kunnen worden tot een vrouw die zich zo overduidelijk als man presenteerde, of ben je een "lipstick lesbienne" die alleen op een andere "lipstick lesbienne" valt?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik val dan wel niet op vrouwen maar wil wel graag antwoord geven.
Als je de boel even omkeert is het ook op mij van toepassing en ik zeg eerlijk dat ik niet op een man kan vallen die zich als vrouw presenteert.

Ben trouwens wel van het weekend als een blok op een V/M gevallen hihihi....
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joanne schreef:Ben trouwens wel van het weekend als een blok op een V/M gevallen hihihi....
Goh, spannend! Leuk onderwerp voor een film... ;-)

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hihihi voorlopig nog even een homevideo:o)
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Re: Homo's, Lesbo's en Travo's

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Daarnaast rees bij mij een vraag -- die vaak wordt gesteld door partners -- voor de travestiet en transseksueel die alleen op vrouwen valt: Zou je je aangetrokken kunnen worden tot een vrouw die zich zo overduidelijk als man presenteerde, of ben je een "lipstick lesbienne" die alleen op een andere "lipstick lesbienne" valt?
Vrouwen in pakken zijn sexy zolang het maar niet te mannelijk wordt. Geen butch die zichzelf Syr noemt dus, maar een mooi stekelkoppie kan best wel wat hebben.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Natashja
ForumFan

Bericht door Natashja »

Hoi Lisa,

Voor mij geld toch wel een beetje dat ik op vrouwelijke vrouwen val, al mag ze best een tikkeltje stoer zijn. Maar volgens mij is het belangrijker hoe je met elkaar omgaat, of het klikt, en of het echt liefde is. En op de tweede plaats toch wel het uiterlijk.... Ik val zelf op meiden die slank zijn het liefst kleiner dan mij niet te grote borsten hebben. En de haarkleur???
Blond.
een meisje zoals....Miriam

Nee, ik ga niet vertellen wie Miriam is... ze is niet mijn vriendin.... jammer!!!

Groet, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Plaats reactie