Tip: Goeie dagcreme

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Chantal C.
Forumdiva

Tip: Goeie dagcreme

Bericht door Chantal C. »

Vorige week nieuwe dagcreme gekocht. Na weekje gebruiken concludeer ik dat het een hele lekkere goeie dagcreme is.

Het gaat om Garnier Lift, gekocht bij DA voor ongeveer 7 a 8 euro.

http://www.garnierbeautybar.nl/01000/sk ... ID=18461#1

Doe er je voordeel mee...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Chantal,

Vertel is wat is er zo lekker aan ?

Ben benieuwd.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Chantal C.
Forumdiva

Het doet zijn werk goed. Lekkere zachte huid, trekt mooi strak en ruikt lekker.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik gebruik meestal gewoon euroshopper bodylotion van 1,89 bij de Appie Heijn. Ruikt ook erg lekker en smeert goed trekt alleen niet strak maar dat is bij mij nog niet echt nodig. Gebruik de body lotion gewoon als dagcreme ook.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

dagcreme

Bericht door Mara »

Ik hou het ook met bodylotion en dat is bij mij 't MelkMeisje, vanille, niet duur en het maakt een zalig zachte huid en ruikt lekker...........

en nog un tip, ik heb lang stijl haar, en dat kan nog wel's in de knoop zitten, maar sindsdien ik anti-klit spoeling genoemd 'doorkammer' van Schwarzkopf gebruik, kan ik nu altijd gemakkelijk met de borstel er door heen, geen ander spul heeft tot nu toe bij mij dezelfde effekt gehad, tegenwordig ben ik zoiets als un vertegenwordigster voor dit spul bij mijn duitse kennissen, Schwarzkopf is een duits bedrijf, helaas is dit soort er niet te verkrijgen, dus ik altijd op duitslandtrip met een paar van die tubes op zak, het werkt ook uitstekend bij extentions, ik heb al un paar mensen van dit spul overtuigt die er altijd weer bellen, ik moet maar weer's wat mee brengen............
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Oh ik gebruik daar cremevoeding van Andrelon voor. Dat moet je er in laten zitten en is echt geweldig. De krullen vliegen erin bij mij. En ook betaalbaar in een grote fles waar je lang mee doet.
Chantal C.
Forumdiva

Ander voordeel wat ik na tijdje gebruik merk: mijn baardschaduw is een stuk minder. Minder foundation nodig dus...
Plaats reactie