pruikenwinkel

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Romy
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: di apr 22, 2003 15:18
Locatie: Vlakbij Den Haag

pruikenwinkel

Bericht door Romy »

Hallo allemaal!

Eindelijk is voor mij een bijna onmogenlijke taak gelukt ik heb eindelijk genoeg geld gespaart van dat minimum loontje van mij om een pruik te kunnen kopen.

Maar nu komt het probleem ik heb gehoort van sommige hier op het forum dat on-line een pruik kopen niet slim is omdat het kan zijn dat een pruik helemaal niet staat of niet past. Nu wil ik dit natuurlijk voorkomen. Maar weet iemand een T* vriendelijke pruikenwinkel te zitten in de regio Den Haag. Aangezien ik alles met openbaar vervoer moet doen het liefst een beetje dicht in de buurt.

Alvast heeeeel erg bedank!!!
Hugs Romy
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Romy,

Hoewel het jaaaren geleden is, heb ik mijn eerste pruik gekocht in Den Haag, op de korte poten geloof ik. Je hebt daar bijna aan het einde (aan de kant van het plein) een haarwinkel, en ik werd daar vreselijk goed geholpen.
Ze adviseren je ook of een pruik je al dan niet staat (los van het feit dat ie moet passen).

Als die winkel nog bestaat, is het een aanrader.
En als je twijfelt bel je toch eerst even?
Cyn.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

T vriendelijk is ook zeker Rosanne. Deze zit in het markthof naast de pindashop.

Groetjes,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ik heb mijn pruik, die nu werkeloos op de kast (nee niet in de kast!) staat, gekocht bij Travisage (http://www.travisage.nl). Truus is erg schattig mens. Samen met haar kan je een goed model en kleur uitzoeken. Pruiken daar zijn niet echt duur (tussen de 130 en 170 euri geloof ik).
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
rianne
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za jun 30, 2001 2:00
Locatie: nijmegen

Bericht door rianne »

Cynthia schreef:Romy,

Hoewel het jaaaren geleden is, heb ik mijn eerste pruik gekocht in Den Haag, op de korte poten geloof ik. Je hebt daar bijna aan het einde (aan de kant van het plein) een haarwinkel, en ik werd daar vreselijk goed geholpen.
Ze adviseren je ook of een pruik je al dan niet staat (los van het feit dat ie moet passen).

Als die winkel nog bestaat, is het een aanrader.
En als je twijfelt bel je toch eerst even?
Ik ben pas geleden nog op zoek gegaan naar deze zaak, maar die bestaat niet meer.
Je kan het best naar Rosanne in Den Haag gaan
rianne
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za jun 30, 2001 2:00
Locatie: nijmegen

Bericht door rianne »

Cynthia schreef:Romy,

Hoewel het jaaaren geleden is, heb ik mijn eerste pruik gekocht in Den Haag, op de korte poten geloof ik. Je hebt daar bijna aan het einde (aan de kant van het plein) een haarwinkel, en ik werd daar vreselijk goed geholpen.
Ze adviseren je ook of een pruik je al dan niet staat (los van het feit dat ie moet passen).

Als die winkel nog bestaat, is het een aanrader.
En als je twijfelt bel je toch eerst even?
Ik ben pas geleden nog op zoek gegaan naar deze zaak, maar die bestaat niet meer.
Je kan het best naar Rosanne in Den Haag gaan
Gebruikersavatar
Sandra 01
ff weer wat posten
Berichten: 48
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 17:11

Bericht door Sandra 01 »

ChantalC schreef:Ik heb mijn pruik, die nu werkeloos op de kast (nee niet in de kast!) staat, .

Werkeloos schat? Waarom verkoop je hem dan niet?
Zou wel interesse hebben, kan je foto doorsturen?

bedankt, liefs

Sandra
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Miss Sandra schreef:
ChantalC schreef:Ik heb mijn pruik, die nu werkeloos op de kast (nee niet in de kast!) staat, .
Werkeloos schat? Waarom verkoop je hem dan niet?
Zou wel interesse hebben, kan je foto doorsturen?
Binnenkort gaat ze in de verkoop. Ik wacht er nog eventjes paar maandjes mee. Zodra ik haar verkoop, staat ze bij Vraag & Aanbod.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Romy
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: di apr 22, 2003 15:18
Locatie: Vlakbij Den Haag

Bericht door Romy »

bedankt voor jullie reacties dan kan ik me alvast wat beter voorbereiden :wink:
Hugs Romy
Plaats reactie