" maar nu even niet"
Moderator: Moderators
" maar nu even niet"
Kennen jullie die reclame van bekende NL -ders met de tekst ' maar nu even niet'? Deze week maakte ik wat foto's van Denise, maar er kan altijd onverwachts een zoon thuiskomen. Ik zei tegen Denise mocht er eentje onverwachts thuiskomen zeggen we toch " dit is je pa maar nu even niet" .........waardoor we zo in de lach schoten dat er zeer vrolijke foto's zijn gemaakt. Elsa
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
nu ff niet
Dus voor fotos moest ook zeker het armhaar en zo eraan, denk ik me zo!?
Liefs Mara
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Elsa, ik heb respekt voor jou, mijn ex kon er ook goed me opschieten dat ik me qua uiterlijk me erder bij de vrouwen aan orienteren was, de ontevredenheid op me zelf heeft het uiteindelijk de relatie kapot gemaakt, ik kon er niet me leven om maar ''nu ff'' te leven, voor mij was het fulltime or not, en dat was dan voor de partner helemaal niet meer te aanvaarden, un parttimewomen wel..............
Liefs Mara
Liefs Mara
Dank je Mara, heb wel gekozen om er het beste van te maken. lieve groet ElsaMara W. schreef:Elsa, ik heb respekt voor jou, mijn ex kon er ook goed me opschieten dat ik me qua uiterlijk me erder bij de vrouwen aan orienteren was, de ontevredenheid op me zelf heeft het uiteindelijk de relatie kapot gemaakt, ik kon er niet me leven om maar ''nu ff'' te leven, voor mij was het fulltime or not, en dat was dan voor de partner helemaal niet meer te aanvaarden, un parttimewomen wel..............
Liefs Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Veel sterkte en succes, het zal best moeilijk zijn maar je gaat voor de mens, toch.......
Liefs Mara
Liefs Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Center Parcs
Josette, meteen een nieuw onderwerp: zijn CenterParcs T*vriendelijk?
Ben er nooit geweest! Liefs Mara
Ben er nooit geweest! Liefs Mara