Hoihoi,
Nog zo'n vraagje,
Hier en daar hoor ik van het bestaan van oogdruppels (die niet in de reguliere handel te krijgen zouden zijn en die je ook niet dagelijks moet gebruiken....) welke gebruikt worden om je van rode ogen af te helpen.
Ik heb nogal snel last van rode oogjes en al helemaal als ik met makeup aan de slag geweest ben.
Weet one of the ladies hier iets vanaf?
Greetz,
Nicole
PS m'n rode oortjes smeer ik gewoon in met foundation
oogdruppels tegen rode oogjes
Moderator: Moderators
oogdruppels tegen rode oogjes
Let it be..
-
- dagelijks aanwezig
He Nicole,
Ik heb er zelf geen last van voor zover ik weet, alleen als ik ruim meer dan de wettelijk toegestane maat voor alcohol houdende dranken ingenomen heb. Heel af en toe wil het nog wel eens door vermoeidheid zijn, maar dat komt gelukkig ook niet vaak voor.
Sorry meid, ik weet zelfs niet eens iemand die druppels gebruikt bij rode ogen. Maar ik ga eens verder informeren, wie weet krijg ik info.
Sterkte,
Vivian Michelle
Ik heb er zelf geen last van voor zover ik weet, alleen als ik ruim meer dan de wettelijk toegestane maat voor alcohol houdende dranken ingenomen heb. Heel af en toe wil het nog wel eens door vermoeidheid zijn, maar dat komt gelukkig ook niet vaak voor.
Sorry meid, ik weet zelfs niet eens iemand die druppels gebruikt bij rode ogen. Maar ik ga eens verder informeren, wie weet krijg ik info.
Sterkte,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!