Wat nu???

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Els Boddin
is nieuw hier

Wat nu???

Bericht door Els Boddin »

Zoals ik op de introductiepagina al zei ben ik dus al sinds m’n zesde bezig met travestie. De eerste jaren wist ik natuurlijk niet waar ik mee bezig was, laat staan dat ik van het woord travestie al had gehoord, maar steeds weer had ik die onweerstaanbare drang om me te gaan verkleden als meisje.
Nadat mijn drang om er als vrouw uit te zien mijn huwelijk op de klippen liet lopen bleef ik enkele jaren alleen en kon ik me natuurlijk naar hartelust uitleven, maar sinds enkele jaren heb ik terug een vaste vriendin waar ik een LAT-relatie mee heb. Omdat ik haar absoluut niet wil kwijtraken en ik niet weet wat haar gevoelens mbt. travestie zijn, heb ik dit voorlopig voor haar verborgen gehouden.
Afgelopen donderdag echter was er op televisie een Engelse reportage over 2 travestieten.
Ik had niet echt zin om te kijken, maar tot mijn verbazing wilde mijn vriendin deze wel zien. Tijdens de uitzending liet zij geregeld merken dat zij er maar niets aan vond en dat zij er niet mee zou kunnen leven… Wat het voor mij natuurlijk niet echt makkelijker maakte.
Na de uitzending werd er over dit onderwerp niet meer gepraat, maar toen wij vrijdagavond gezellig voor de buis zaten is zij spontaan begonnen met het scheren van mijn benen, zodat ik nu lekker gladde benen heb zoals ik die eigenlijk al jaren wilde.
Nu weet ik dus helemaal niet meer waar ik aan toe ben. Enerzijds laat zij goed blijken dat zij liever niet met een travestie zou willen leven, maar aan de andere kant bezorgd ze me nu wel heel vrouwelijk aandoende benen…

Els
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn, Els, die uit zichzelf beginnen met het scheren van de benen van de echtgenoot. Haar schijnbaar tegenstrijdige acties verwarren jou en je wilt daar graag duidelijkheid in hebben. Hiermee heb je dus een prima handvat om e.e.a. bespreekbaar te maken.

Want dat is namelijk de enige manier om helderheid te krijgen in iets wat jij ervaart als een impasse. Bespreek het. Denk niet voor je partner maar laat haar zelf maar aangeven wat ze vindt en denkt. En waarom ze jou benen kennelijk liever glad heeft. Daarna kun je aangeven wat voor jou belangrijke gevoelens zijn en in hoe je daaraan uiting zou willen geven. Geef daarbij ook aan dat haar steun voor jou belangrijk is. En dat je haar mening belangrijk vindt.

Succes !
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hoi Els, zoals Nathalie al zei, praat met je vriendin, blijkbaar is de uitzending niet zomaar aan haar voorbij gegaan, misschien heeft zij meer begrip dan je denkt.

Veel succes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Els, ik denk dat ik nu, bij nader inzien, je angst om het bespreekbaar te maken een beetje beter begrijp:
Op 3 augustus j.l. schreef je in de rubriek "Hallo allemaal" namelijk het volgende:
Je schreef:Uiteindelijk heeft mijn vrouw mij betrapt in vol ornaat en aangezien zij niet wilde leven met wat zij noemde een ‘halve vrouw’ was een scheiding een feit.
Sindsdien woon ik alleen en probeer ik zoveel mogelijk als vrouw te leven.
Als het je angst is dat na een openbaring van jou er weer een persoon vandoor gaat, dan begrijp ik dat. Maar ik denk dat een ieder een persoon op zich is. zo ook je vriendin. Laat dit je niet weerhouden om je gevoelens kenbaar te maken. Een relatie waarin je dit nalaat is zelden een gelukkige, stabiele relatie. Tenzij je gelukkig bent met het leven met een geheim en het omkleden stiekum moeten doen prima vindt, natuurlijk. Dan heb ik niets gezegd.

Maar ik vermoed zo maar eens dat je vriendin je nog wel eens zou kunnen verrassen met haar reactie.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Els, even iets anders .. een tijd geleden heb je verslag gedaan van een ervaring die je had aan het strand, waarbij je je in bikini hebt vertoond ( http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2168 ). Begrijp ik hier goed uit dat je toen behaarde benen had? :o
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Martiene
dagelijks aanwezig

Bericht door Martiene »

Els,
Zoals ik het lees lijkt het bijna of ze probeerd een discussie uit te lokken.
Misschien heeft ze een vermoeden en wacht ze op jou stap.

Just a lucky gess :lol:
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Plaats reactie