Hoi,
Vanmiddag kleding gekocht.
eerst 2 spijkerbroeken een voor mevrouw en een voor meneer
ja af en toe moet meneer ook nieuwe kleren, liever niet te vaak
Nou dat lukte dus allemaal prima in deze winkel, geen probleem.
Maar toen wilde ik nog een broek... ik naar een damesmodezaak heb eerst maar eens gevraagd wat met maat 36 overeen kwam van de broek die ik wilde. De verkoopsters keken een beetje vreemd he een man?? kan die niet lezen dat dit een damesmodezaak is?? ( ) Dat was maat 28 en wat was het probleem UITVERKOCHT
Verder kijken... een knalgele gekozen maat 36 ik de broek betaald (lekker zón uitverkoop) en de verkoopster zegt veel plezier met de broek... ik ja bedankt zegt ze er achter aan ehhh je vriendin.
Nou of zij had wat door of ik heb me verpraat... Nou geeft allemaal niks.
Ik vond het wel lachen.
Om eerlijk te zeggen dat het voor mezelf is... de ene winkel wel maar de andere NO WAY.
Om eerlijk te zijn: schaamte is nog steeds aanwezig
Kleding
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Is zeker het geval, aangaande in de ene winkel wel en de andere niet. Soms zijn er van die verkoop-meisjes die er op de 1 of andere manier een soort van "kick" van krijgen als ze een vent leuk en mooi vrouwelijk kunnen kleden. Zo'n moppie ken ik ook, alleen de rest van het winkelpersoneel waar zij mee werkt, is niet echt pro-T. Balen. Dat andere spul weet inmiddels ook dat als ik daar kom, de kleding die ik meeneem niet voor mijn vriendin is. De laatste keer dat ik daar geweest ben, vond 1 van die mutsen het noodzakelijk om met verheven stem in een gelukkig niet al te volle winkel te "vragen" of meneer alles wel paste. Heb toen redelijk nonchalant "ja hoor, en de kleuren staan mij ook goed" terug geroepen. Heb de klandizie aangekeken toen ik uit de paskamer kwam en als het aan hun had gelegen had ik niet levend de deur gehaald. Gelukkig kunnen blikken (vanuit de ogen, dan) niet iemand doen overlijden. Heb keurig betaald en ben weer teruggegaan waar naar ik vandaan kwam.
1 Ding is zeker; in "mijn" dorp is het als kerel zo goed als onmogelijk om dameskleding te passen, ookal geef je het excuus van "ik had een tegrote mond en de tijd van terugbetalen is aangebroken". Wordt hier dus niet gewaardeerd . Het blijft dus doorzoeken, want ook de e-warenhuizen hebben lang niet alles wat ik leuk/mooi vind.
Zo zal een ieder van ons wel iets dergelijks hebben meegemaakt in het verleden, dus waarschijnlijk klinkt ook mijn verhaal bekend.
Groetjes,
Vivian Michelle
1 Ding is zeker; in "mijn" dorp is het als kerel zo goed als onmogelijk om dameskleding te passen, ookal geef je het excuus van "ik had een tegrote mond en de tijd van terugbetalen is aangebroken". Wordt hier dus niet gewaardeerd . Het blijft dus doorzoeken, want ook de e-warenhuizen hebben lang niet alles wat ik leuk/mooi vind.
Zo zal een ieder van ons wel iets dergelijks hebben meegemaakt in het verleden, dus waarschijnlijk klinkt ook mijn verhaal bekend.
Groetjes,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
Hi,
Je verhaal klinkt wel een beetje bekend.
Sommige meiden vinden het ontzettend gaaf dat je als man dameskleding draagt, maar anderen owee als ze een T zwart kunnen maken... maar wat graag.
Van de klandizie heb ik me niks aangetrokken en eigenlijk ook niet van de verkoopster(s) ze waren erg behulpzaam en daar gaat het ook om.
Wat iemand anders van mij vind eerlijk gezegd lig ik er niet wakker van.
Misschien is het verstandig om in een (grotere) stad te gaan winkelen... Emmen Assen of Groningen en niet meer in het dorp waar ik altijd ben als ik me verveel.
Eens reacties van meiden peilen...
Greetzzz, Nataschja
Je verhaal klinkt wel een beetje bekend.
Sommige meiden vinden het ontzettend gaaf dat je als man dameskleding draagt, maar anderen owee als ze een T zwart kunnen maken... maar wat graag.
Van de klandizie heb ik me niks aangetrokken en eigenlijk ook niet van de verkoopster(s) ze waren erg behulpzaam en daar gaat het ook om.
Wat iemand anders van mij vind eerlijk gezegd lig ik er niet wakker van.
Misschien is het verstandig om in een (grotere) stad te gaan winkelen... Emmen Assen of Groningen en niet meer in het dorp waar ik altijd ben als ik me verveel.
Eens reacties van meiden peilen...
Greetzzz, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
-
- dagelijks aanwezig
Hai Natascha,
"En Femme" shoppen staat nog steeds heel hoog op het "verlanglijstje", maar ik kom daar slecht aan toe. Mijn idee om dit uit te voeren is: hotelletje/motelletje boeken in of in de buurt van A'dam op een doordeweekse dag niet in een vakantieperiode. Maar ook in dat dorp zijn er genoeg niet-pro-T winkels, dus dat betreft dan weer enige voorbereiding. R'dam, Groningen, Assen en Emmen zij steden waar ik bekenden heb wonen, maar dat zou op zich, als het een doordeweekse dag betrof, volgens mij ook niet zo'n probleem zijn, de kennissen behoren te werken overdag. Misschien iets voor de toekomst?
Groetjes, knuffel en een dikke kus ,
Vivian Michelle
"En Femme" shoppen staat nog steeds heel hoog op het "verlanglijstje", maar ik kom daar slecht aan toe. Mijn idee om dit uit te voeren is: hotelletje/motelletje boeken in of in de buurt van A'dam op een doordeweekse dag niet in een vakantieperiode. Maar ook in dat dorp zijn er genoeg niet-pro-T winkels, dus dat betreft dan weer enige voorbereiding. R'dam, Groningen, Assen en Emmen zij steden waar ik bekenden heb wonen, maar dat zou op zich, als het een doordeweekse dag betrof, volgens mij ook niet zo'n probleem zijn, de kennissen behoren te werken overdag. Misschien iets voor de toekomst?
Groetjes, knuffel en een dikke kus ,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!