Waar, als niet hier kunnen we erover praten, ergens anders zal ik niemand lastig vallen of en hoeveel orgasmen ik beleef! Zoals Joanne al zei, het komt bij mij ook op de 2de plaats of ik later nog zoiets beleef als un orgasme, belangrijk voor mij is dat die piemel verdwijnt en als ik dan nog orgastisch zal zijn na mijn srs, zal dat mooi meegenomen zijn, ik hecht er niet zo de waarde op!
IK BEN GEEN KEREL, DUS, IK HEB HET NIET ALS ENIG DOEL, KLAAR TE KOMEN!!!!
Nou, dit zal niet bedoelen dat ik een orgasme niet ook leuk vind, maar er zijn andere dingen die voor mij tellen als ik met iemand naar bed ga!
Da's dus mijn mening......
Liefs Mara
orgasm
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de orgasme
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de orgasme
Eerlijk gezegt, Joanne en al die anderen die dit nou lezen, ik vind het zelfs tegenvallen zich op d(i)e 'hoogtepunt(en) te moeten comcentreren als ik met iemand in bed lig, heb immers, nou ik weet nie, hoeveel 4kante meters erogene oppervlakte, die eerst om un kippenvel vragen, voordat ik wil dat me iemand penetreerd, als ik dat ook wil, dat dat iemand doet, het laatste keer tenminste, had ik weer iemand in mijn bed, die daarmee wou beginnen, nou, ik vond dit nou helemaal niks, zal ook wel eraan liggen, dat ik nog niet geopereerd ben zeker, ik liet het dus niet toe, voelde namelijk niet prettig, hoe in gods naam moet je met iets wat voelen wat je eigenlijk in je geest niet aanvaart!?
Voor de rest heb ik wel vrij goed ervan genoten van al dit gestreel en het was echt leuk met diegene arm in arm in te dummelen, aan een orgasme heb ik geloof ik al die uren niet gedacht, heb haar wel laten klaarkomen, ze wilde het duidelijk wel...........
Bah-bah, dat ik dit durf neer te schrijven, maar we wouden het toch bespreekbaar maken, dus da's nou mijn bescheiden bijdrage aan dit topic, ik hoop, iemand kan ermee wat aanvangen!
Liefs Mara
Voor de rest heb ik wel vrij goed ervan genoten van al dit gestreel en het was echt leuk met diegene arm in arm in te dummelen, aan een orgasme heb ik geloof ik al die uren niet gedacht, heb haar wel laten klaarkomen, ze wilde het duidelijk wel...........
Bah-bah, dat ik dit durf neer te schrijven, maar we wouden het toch bespreekbaar maken, dus da's nou mijn bescheiden bijdrage aan dit topic, ik hoop, iemand kan ermee wat aanvangen!
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Eerlijk gezegt, Joanne en al die anderen die dit nou lezen, ik vind het zelfs tegenvallen zich op d(i)e 'hoogtepunt(en) te moeten comcentreren
-ik vind het sowieso moelijk om me op om het even wat te moeten concentreren:)
(in verleden leidde dat tot verwijten dat ik tijdens de sex niet geinteresseerd zou zijn in partner, wat door een andere reden ook nog eens waar was (gendergedoe)maar dat wist zij toen nog niet)
als ik met iemand in bed lig, heb immers, nou ik weet nie, hoeveel 4kante meters erogene oppervlakte,
-gemiddeld beslaat de oppervlakte van de huid van een volwassene, als men die uit zou kunnen rollen, zon 2 m2
die eerst om un kippenvel vragen, voordat ik wil dat me iemand penetreerd, als ik dat ook wil, dat dat iemand doet, het laatste keer tenminste, had ik weer iemand in mijn bed, die daarmee wou beginnen, nou, ik vond dit nou helemaal niks, zal ook wel eraan liggen, dat ik nog niet geopereerd ben zeker, ik liet het dus niet toe, voelde namelijk niet prettig, hoe in gods naam moet je met iets wat voelen wat je eigenlijk in je geest niet aanvaart!?
-geen id, daarom is het ook aardig verwarrend
-tis ook niet zo boeiend,voor vrouwen is het denk ik meer:
fijn als het gebeurd, mooie bijkomstigheid
voor mannen is het denk ik meer:
ik moet nu eenmaal klaarkomen om van die opgebouwde spanning af te komen (en de debiele gedachte dat ze alleen dan hebben gepresteerd)
-tis niet makkelijk om over te schrijven, maar wel prettig dat het kan
en 'wouden' , die houden we derin:)
Joy
Liefs Mara
-ik vind het sowieso moelijk om me op om het even wat te moeten concentreren:)
(in verleden leidde dat tot verwijten dat ik tijdens de sex niet geinteresseerd zou zijn in partner, wat door een andere reden ook nog eens waar was (gendergedoe)maar dat wist zij toen nog niet)
als ik met iemand in bed lig, heb immers, nou ik weet nie, hoeveel 4kante meters erogene oppervlakte,
-gemiddeld beslaat de oppervlakte van de huid van een volwassene, als men die uit zou kunnen rollen, zon 2 m2
die eerst om un kippenvel vragen, voordat ik wil dat me iemand penetreerd, als ik dat ook wil, dat dat iemand doet, het laatste keer tenminste, had ik weer iemand in mijn bed, die daarmee wou beginnen, nou, ik vond dit nou helemaal niks, zal ook wel eraan liggen, dat ik nog niet geopereerd ben zeker, ik liet het dus niet toe, voelde namelijk niet prettig, hoe in gods naam moet je met iets wat voelen wat je eigenlijk in je geest niet aanvaart!?
-geen id, daarom is het ook aardig verwarrend
-tis ook niet zo boeiend,voor vrouwen is het denk ik meer:
fijn als het gebeurd, mooie bijkomstigheid
voor mannen is het denk ik meer:
ik moet nu eenmaal klaarkomen om van die opgebouwde spanning af te komen (en de debiele gedachte dat ze alleen dan hebben gepresteerd)
-tis niet makkelijk om over te schrijven, maar wel prettig dat het kan
en 'wouden' , die houden we derin:)
Joy
Liefs Mara