Op de site van hogehakken.nl (een goed bekend staand en betrouwbaar adres) vind je sinds kort een grote collectie van heel veel pruiken voor zeer betaalbare prijzen ! 50 a 60 euro.. Een uitkomst voor de vele beginnende T*'s ? Ze zijn overigens prima bekend met onze doelgroep.
Check deze link: http://www.hogehakken.nl/winkel/winkel. ... ep=pruiken
of ga naar de hoofdsite: www.hogehakken.nl
Succes !
80 modellen pruiken vanaf 49,95 euro !
Moderator: Moderators
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
80 modellen pruiken vanaf 49,95 euro !
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
80 modellen pruiken vanaf 49,95 euro
Hoi,
Ja, ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik vind dat je op veel van de foto's goed aan de haarlijn ziet dat het een pruik is. Hoe het haar voelt kan ik uiteraard niet beoordelen. Verder zijn het geen 80 modellen, maar zeven of acht die in tien verschillende kleuren worden aangeboden.
Overigens zou ik beginnende T's juist adviseren om een ochtend of middagje naar een pruikenwinkel te gaan en daar uitgebreid te passen en je te laten adviseren, om dan vervolgens in één keer een smak geld uit te geven voor een kwaliteitspruik waar je je goed mee voelt en lang mee kan doen. Dat is op termijn goedkoper dan elk half jaar een nieuw, goedkoop exemplaar te kopen.
groetjes,
Monica
Ja, ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik vind dat je op veel van de foto's goed aan de haarlijn ziet dat het een pruik is. Hoe het haar voelt kan ik uiteraard niet beoordelen. Verder zijn het geen 80 modellen, maar zeven of acht die in tien verschillende kleuren worden aangeboden.
Overigens zou ik beginnende T's juist adviseren om een ochtend of middagje naar een pruikenwinkel te gaan en daar uitgebreid te passen en je te laten adviseren, om dan vervolgens in één keer een smak geld uit te geven voor een kwaliteitspruik waar je je goed mee voelt en lang mee kan doen. Dat is op termijn goedkoper dan elk half jaar een nieuw, goedkoop exemplaar te kopen.
groetjes,
Monica
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Deze link is neergezet omdat ie mij wel aardig leek voor met name beginnende T's. Vele malen heb ik al de vraag gekregen of ik niet wat adresjes wist waar je (zonder dat je daar fysiek aanwezig hoefde te zijn) een "redelijke pruik voor weinig" kon krijgen. Uiteraard, het mag duidelijk zijn dat je voor een prijsje van 49 euro geen souper-douper-1e-klas-topkwaliteit mag verwachten, he' ? Niettemin staat hogehakken.nl bekend om zijn kwalitatief bovengemiddelde handel. En bovendien zien ze er voor een geoefend oogje als het mijne absoluut niet slecht uit. Voorzover je dat van een foto kunt beoordelen tenminste.
Ik denk dat het zeker in een bepaalde behoefte zal voorzien. Vooral de makkelijke keuze, de prijs en de verzending blijken voor een aantal beginnende dames belangrijke argumenten.
Ik denk dat het zeker in een bepaalde behoefte zal voorzien. Vooral de makkelijke keuze, de prijs en de verzending blijken voor een aantal beginnende dames belangrijke argumenten.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>