Nog meer dubbele dingen
Moderator: Moderators
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Nog meer dubbele dingen
Naast een dubbele garderobe kun je natuurlijk ook andere dingen dubbel hebben.
Zo heb ik een tijdje een fiets voor hem en een fiets voor haar gehad (mijn buurvrouw wilde haar fiets verkopen en omdat ik eindelijk wel eens met een rok aan wilde fietsen heb ik die fiets gekocht).
Sinds de herenfiets op is heb ik alleen de damesfiets nog, wel makkelijk met afstappen, dus het kan behoorlijk fout gaan als ik weer eens op een herenfiets rij.
Zelf heb ik geen bril, maar anders zou ik een bril voor hem en een bril voor haar hebben (klinkt als een reclame). Een bril voor hem en contactlenzen voor haar (of andersom) is natuurlijk ook mogelijk.
Er zullen best nog meer voor hem- en voor haar- of dubbele dingen zijn, maar de dingen die ik zo snel kan bedenken horen hier niet thuis (CD voor hem, CD voor haar; washandje voor hem en voor haar; dubbele boekhouding)
Evelien.
Zo heb ik een tijdje een fiets voor hem en een fiets voor haar gehad (mijn buurvrouw wilde haar fiets verkopen en omdat ik eindelijk wel eens met een rok aan wilde fietsen heb ik die fiets gekocht).
Sinds de herenfiets op is heb ik alleen de damesfiets nog, wel makkelijk met afstappen, dus het kan behoorlijk fout gaan als ik weer eens op een herenfiets rij.
Zelf heb ik geen bril, maar anders zou ik een bril voor hem en een bril voor haar hebben (klinkt als een reclame). Een bril voor hem en contactlenzen voor haar (of andersom) is natuurlijk ook mogelijk.
Er zullen best nog meer voor hem- en voor haar- of dubbele dingen zijn, maar de dingen die ik zo snel kan bedenken horen hier niet thuis (CD voor hem, CD voor haar; washandje voor hem en voor haar; dubbele boekhouding)
Evelien.
Re: Nog meer dubbele dingen
Jaaahhh, die ken ikEvelieneke schreef:Zo heb ik een tijdje een fiets voor hem en een fiets voor haar gehad (mijn buurvrouw wilde haar fiets verkopen en omdat ik eindelijk wel eens met een rok aan wilde fietsen heb ik die fiets gekocht).
Ik heb al jaren twee fietsen. En ik rij ongeacht de kleding die ik aan heb
eigenlijk altijd op het damesmodel. En ik heb nog nooit een opmerking gekregen
over een man op een damesfiets. Dus sommige dingen kunnen andere mensen
blijkbaar al wel accepteren
Het herenmodel is eigenlijk meer voor het sporten,
Wat ik wel heeeeel erg vind is als ik in een onbewaakt moment op een mannen-
manier van m'n damesfiets afstap (neeeeheee niet met een rok aan gewoon
met een broek).
Maar toch da's echt rooie kop en een mep voor m'n hoofd.
Gelukkig komt het de laatste tijd niet vaak meer voor.
Waarom vind je dat zo erg Willeke? Als ik eens een keer op de fiets van mijn vrouw boodschappen ga doen dat stap ik ook de helft van de keren te omslachtig af. Ik denk dat de mensen die dat zien daar ook totaal niet vreemd bij opkijken, dat doen ze pas als je in hotpants of zo verkeerd van een herenfiets stapt
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Ik heb nog eens even rondgekeken en nagedacht.
Je zou nog kunnen denken aan een dames- en een herenhorloge.
En als je een heel duur servies hebt dan heb je ook dames- en herenkoffiekopjes.
Verder is het nu wel aardig gewoon dat ook mannen kettinkjes dragen, maar
nemen ze 'ketting' nog al letterlijk. Ik bedoel het ziet er naar mijn mening niet
erg sierlijk uit waar de meesten mee rondzeulen.
Dus dat zou ook eventueel dubbel kunnen zijn.
Meer kan ik nu even niet bedenken
Groetjes,
Willeke
Je zou nog kunnen denken aan een dames- en een herenhorloge.
En als je een heel duur servies hebt dan heb je ook dames- en herenkoffiekopjes.
Verder is het nu wel aardig gewoon dat ook mannen kettinkjes dragen, maar
nemen ze 'ketting' nog al letterlijk. Ik bedoel het ziet er naar mijn mening niet
erg sierlijk uit waar de meesten mee rondzeulen.
Dus dat zou ook eventueel dubbel kunnen zijn.
Meer kan ik nu even niet bedenken
Groetjes,
Willeke