Een vraagje

Algemeen

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jaaaa, het is warm daar in Doubai :wink: 8)

Slaap lekker en droom iets leuks, wij mogen nog een uur of twee wakker blijven qua tijdzone 8) :D

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Joanne, hartelijk dank en een dikke knuffel voor je uitleg.
Ik was nog niet bij de profielen wezen kijken, omdat ik het password toch niet had :oops:
Zal de volgende keer proberen verder te kijken dan m'n neus lang is
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Bericht door Vivian Michelle »

Mara Schatje....

Een zonnebril heb je hier zeker WEL nodig! Bij jullie niet, als ik zo het weerbeeld in mid-west Europa bekijk. Amsterdam 11 graden, brrrrr......KOUD!!!!!! Toch maar zien dat ik aan wat warmere kleding kom dan een korte-mouwenoverhemd en een dunne zomerbroek. Kan nog net deze week.
Overmorgen fijn mijn koffertje pakken, wordt denk ik slechts gevuld met V-kleding, M-kleding heb in NL nog zat (V-kleding ook, maar ik laat het liever niet achter).

Goed, om toch nog een beetje "on topic" te blijven, ook mijn laptop heeft kuren (Windows NT-versie), waarvan de "geleerden" hier zeggen dat mijn probleem helemaal niet KAN! M.a.w., mijn probleem bestaat niet, geen oplossing voor. Maar die heb ik wel, FORMAT C:!!!!!

Gauw zien dat ik een andere krijg, wordt zolangzamerhand knettergek van dat rotding!

Knuffels,

Vivian Michelle :wink:
Live your life, be FREE!!!
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Viv,dat word hier nog een lekker flirt met ons twee :wink: :oops: :roll:

Nou, zo koud is het hier nu ook weer niet, heb nog steeds de deur naar buiten ver open staan, maarja, zit ook in het zuiden van NL, hier word de stoep verwarmt :wink: 8)

Over een paar dagen zal het weer warmer worden hoor, maar echt conkureren met Dubai kunnen we ook niet, maar hoef ook niet volgs mij!

Knuffels terug
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Mara......... meisje toch....... :oops: Flirten met mij, dat heb ik al heeeeeel lang niet meer meegemaakt, maar het geeft me wel een heeeeeeeeeeerlijk gevoel :D :D :D :D :D :D :D :D :D !!!!!!!!
Dank je :D :D :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

oh Mara, ik denk dat ik met de warmte die ik van jou krijg wel een Syberische winter overleef!!!!!!
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

:D :) :lol: het is maar als je in Sibirië terecht zult komen :roll: of antarctika of zow, daar is toch ook water............

Je hebt toch zeker wat warmte nodig tussen al die gevoelslozen matrozen :wink: :roll:

Mara van de thuisfront
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Tsja Mara, wat zal ik zeggen,

Het is als Zeegaande (V/M) beter om emoties binnen te houden, dus om je zo onverschillig mogelijk te "presenteren" en, zo goed en zo kwaad als dat het gaat, je gevoel buitenspel te zetten. Maar in het Koude Noorden (ter hoogte van Hammerfest Noorwegen (was ik al een paar malen)) is eigenlijk elke vorm van warmte (zeker lichamelijke (M/V) :wink: ) in de winter geen overbodige luxe!!!!!

Hier, in een uitloper van een mega-zandbak, is het eigenlijk de psychische warmte die ontbreekt; ik ben een witneus tussen Arabieren die allemaal denken dat ze "beter" zijn dan een ander. En "mijn volk" heeft geen enkele relatie what-so-ever met de psyche van De Mensch, laat staan met een Witneus! Ik hoop niet dat dat in NL ook zo is, zeker niet met die kou die er heerst!!!!!!

Lekkere warme welgemeend knuffel,

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dat wil ik je graag geloven Viv, nou je hebt ook een beroep gekozen waar gevoelens tonen niet aan de orde van de dag behoren, ik zit nu ook in een stoere mannenwereld, maar daar mag je toch je gevoel tonen, want ieder in de truckerswereld zit immers alleen op de bock, en als je dan uns andere truckers tegen komt, werd er veel over eenzaamheit en problemen thuis met gezin en zulke dingen gepraat! En geloof me, ik heb heel wat kerels zien janken en heb ze dus met opbouwende worden verder geholpen! Ben wel un buitenbeentje met mijn transitie, maar misschien juist daarom dat de 'stoere' truckers naar mij toekomen om het hartje te luchten :roll: maar ik zal het verder niet weten!

Wat zo'n transitie natuurlijk ook met zich meebrengt, dat ik me soms vreemde truckers daadwerkelijk van het lijf moet houden, werd al merdere malen onfijn benadert, vooral in de zomer, met de krappe t-shirts die ik nu eenmaal graag draag :-?

Het maakt blijkbaar niet uit, wie er nou tieten heeft, als je maar welke hebt, sommige mannen worden er gek van, het is ongelooflijk hoor, ik heb dingen mee gemaakt, dat wil je niet weten op sommige laadplaatsen, vooral die plaatsen, waar de turkse medemens zijn lading krijgt, mensen met un stevige geloof hoor, soms zijn dat de ergste, en daar wil ik het nog niet us over de engelse truckers hebben!

Maar dat zijn allemaal geen verhalen om ze te vertellen, iedereen zal meteen un ander mannenbeeld krijgen als ik het toch doe :wink: :roll:

Warme groeten naar Dubai, je schatje
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Mara Liefje.....

In die zogenaamde mannenwerelden is het vooral een kwestie van overleven als "jezelf als de andere sexe doen voorkomen" weinig tot niet geaccepteerd wordt. En tja, als je lang van huis bent, gaan bepaalde dingen niet zoals ze normaal thuis gaan. Ken ik ook genoeg verhalen over, en na een maand wordt de hoeveelheid "mooie vrouwen" alleen maar groter en de drang naar dat intieme alleen maar meer. En bij jou zullen de mannen niet kunnen zien wat jij in je broekje verstoken hebt, ze zien wel een paar bevallige borsten, lang haar en een vrouwelijk koppie, dus gaan ze weer met die 13 tot 20 cm "extra hersens" denken! Is hier ook zo, in de meeste hotels barst het van de vrouwelijke prostituees die met hun "massages" een leuk centje bijverdienen. En de meeste Engelsen die ik in deze contreien ben tegen gekomen prakken hun apparaat in alles wat maar wil, ook in de Thaise Ladyboys (die soms ECHT niet van "echt" te onderscheiden zijn), die hier volgens de berichten niet zijn(???). Zou ik mij vrouwelijk presenteren val ik hier door de mand vanwege mijn specifieke toch wel mannelijke bouw :evil: . 't Is niet anders :cry: .
Ga zo Truus van Travisage bellen voor een afspraak, misschien heeft ze volgende week nog een plekje vrij, zou leuk zijn.
En wat dat mannenbeeld betreft......de meeste mannen zijn ranzige "varkens" die alleen maar met hun Extra Hersens denken (deed ik voorheen ook :oops: :oops: ), maar dat weet de rest van de wereld al!

smak smak smak :D :D :D

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Viv, nee hoor, ik behoorde nooit tot dit beschreven mannenbeeld, ik stuurde die 'werkenden' vrouwen op talloze truckstops altijd weer weg, ik vond het maar vies überhaupt dit gebungel tussen mijn benen te gebruiken, en als dan wist ik wel bij wie!!!! Namelijk had ik toen nog iemand wachten thuis! Ik had voor kort nog weer een andere korte relatie waarmee ik het nu heb uitgemaakt, want ik vind het maar niks me af te werken op iemand, nee hoor, ik heb andere behoeftes die ik zeker niet ga uitleggen, gaat niemand wat aan, maar een hint, het verschilt van de door jou beschreven mannelijke behoeftes :wink: :oops:

Liebe Grüße aus Limburg
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Hi Mara,

Ook ik heb "mijn ding" altijd netjes binnen gehouden, ben nog nooit geïnteresserd geweest in "een vluggertje" met iemand (M/V) die ik niet kende. Heel vreemd misschien, maar bij mij moest, en heden ten dage nog steeds, er toch altijd meer zijn dan alleen een knap koppie en een lekker lijf om enige vorm van lichamelijke opwinding teweeg te brengen. Dus spontane sex met een volslagen vreemde is bij mij zo goed als onmogelijk (ik hou een kleine slag om de arm, je weet het maar nooit.... :D ). Bij mij moet het eerst altijd geestelijk klikken, voordat "het lichamelijke" om de hoek komt. En dat kan van beide sexen zijn.

Maar goed, volgens mij is deze bladzijde bijna geheel aan ons gewijd, en zijn we behoorlijk van het orginele onderwerp af. Zullen we misschien toch iets anders moeten verzinnen om met elkaar in kontakt te blijven.

Oh ja, heb net Truus van Travisage gebeld, op de door mij gewenste dag is nog plek gelukkig. Dus met een beetje geluk foto's van Viv binnenkort :D :D :D !!!!!!

Om "on topic" te blijven;

Heb mijn laptop geformateerd, opnieuw geïnstalleerd en een zwiep door mijn hut gegeven, nu is dat kreng dus echt stuk!!

HELE warme groeten en een lekkere knuffel uit Dubai,

Vivian :wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Viv, we moeten niet bang zijn hier over het een of andere te hebben, juist het op een forum als deze te doen, oké afgezien van het eigenlijke thema, is het zeker ook van nut voor de een of ander, die er niet over wil praten maar wil lezen en daaruit zijn/haar concluzies wil treken, het is het doel van deze forum, toch :roll:

Maar wat je zegt is ook bij mij van toepassing, ik had er trouwens net ook een diepzinnig gesprek met een jongen hier uit de buurt, precies over deze onderwerpen die we nu opdragen! Ik ben er zogezegt de privépsych van deze jongen, ben er apetrots op dat ik iemand zo verder kan helpen, gewoon met hem open over de probleme des levens te praten, ik zelf, ook ben ik veel ouder dan hij, geniet ervan, hij is ook heel speciaal, wie van de jongens van zijn leeftijd(20) kan er open over zich zelf praten in een objektieve manier!?

Hij had er maar een echte lief gehad, maar hij zegt ook van zich, dat die het niet ziet zitten zich door de buurt te n**ken en zich op alles wat zich aanbied op in te gaan, hij tekent voor zich zelf een pyramiede hoe die de mensen ziet, waarbij, onder begonnen, eerst de inneren waardes van iemand komen, dan intelekt, dan pas het uiterlijk, ik heb nog ingevoegt, hoe iemand zijn/haar uiterlijk verzorgt, en dan pas komt de lust, het topje wat er dan boven overblijft, maar dat te berijken, moeten die andere grotere delen wel kloppen en dan pas als je van iemand houd, komt er ook daadwerkelijk de aantrekkingskracht voor iemand op en of dan ook wat gebeurt hangt dan nog van diegene af of daar ook wat is of opkomt, toch, dus een snelle wip kun je wel krijgen,gelegenheden, bieden zich vaak, je moet er maar weten waar je ze kunt krijgen, je vind ze wel, maar gelukkig werd je ervan niet hoor..............

Ik persoonlijk moet ook eerst volledig van iemand houden, voordat ik bereit ben voor verdere dingen hoor, zeker weten :roll: :wink:
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Mara Dear,

Dat van die pyramide (ondanks dat ik niet met veel plezier in Egypte kom, maar dat terzijde), dat is inderdaad theoritisch zo ongeveer zoals het zou moeten zijn. Narigheid is alleen, dat mensen iemand op hun uiterlijk ver/be oordelen, omdat dat het eerste is wat men van een ander ziet. Is het verhaal van het cadeautje.

Het cadeautje (wat je krijgt bij Sinterklaas, Kerst of verjaardag) wat er aan de buitenkant niet aantrekkelijk uitziet, zal je nooit als eerste pakken om het open te maken en te kijken wat er in zit. Zo goed als alle kinderen (die enkele uitzondering daargelaten) pakken als eerste het pakje wat er in hun ogen het leukste uitziet. DAARNA, na het uitpakken, zien ze pas wat er in zit. Is het niet helemaal wat er van verwacht werd, dankzij de leuke verpakking is het dus een leuk cadeautje.
Datgene wat een kind als allerallerliefste zou willen krijgen, verpakt in een onaantrekkelijke buitenkant, is iets wat een kind niet als eerste maar als 1 van de laatsten pakt en opent. Dan ineens is datgene wat ze als allerallerliefste zouden willen krijgen niet zo mooi/leuk als ze zouden willen, omdat de verpakking haar/hem niet aansprak. Zo werkt het helaas met mensen ook.
Je had vroeger op school ook leraren/leraressen die je wel of niet mocht. 1 Ding weet ik zeker, de in jou/mijn ogen leuke leraar/lerares om te zien, had bij jou en mij meer crediet dan die, die er minder leuk uitzag. Zo werkt het dus kennelijk een keer bij de keuze van een partner.

Jij kent volgend vehaaltje, net als ik, dus nagenoeg niet, maar de meeste mensen wel;

Goh wat een lekker ding, maar eens een gesprekje mee aanknopen. Bla bla bla blabla.......Nou, zit ook niet echt wat in, maar hij/zij wil meer....heeft wel een lekker bekkie en een erg lekker lijf........nou goed, ik ga wel met hem/haar mee en we zien het wel......Hemeltje, wat een beest in bed!!!!! Maar ja, zou ik het hier mee uit kunnen houden tot ik oud en versleten ben? Denk het niet....Oh wil je nog een keer? Tuurlijk schat, ik doe alles voor je (als het maar met sex te maken heeft)......Goh, is het al weer zo laat? Moet gaan schatje, kom te laat voor een afspraak......Ja, heb je telefoonnummer, ik bel je! (not)!!

Dat soort acties kun je niet voor zijn en hou je niet tegen. 1ige oplossing; leer er mee leven. OK, die B***SH*T van "ook jij komt de ware wel eens tegen" is ook niet iets waar ik in geloof, maar misschien kijk ik wel te zwart, kweet nie.

Zou hier nog wel meer over dit onderwerp willen neerzetten, maar dan wordt het bericht te lang. 't Is nu al amper een boek. Kom hier nog op terug, het is al weer mandjestijd voor mij.

Welterusten!!!

Lief kusje voor het slapen gaan,

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou dat verhaaltje is wel goed zo neer gezet en zeker ook voor een aantal mensen van toepassing, ook gedeeltelijk ook op mij, maar ik vond al zo veel mensen, en er zijn er al lang 2 in mijn leven, die wel, vaak besproken, dus in bed mijn behoeftes tegenmoet zullen komen en ik zeker het ook naar mijn zin zal hebben, maar de onderen, belangrijker delen van de pyramiedes kloppen bij beiden niet, dus het blijft maar bij de eeuwige flirts, vind het wel goed zo hoor, als ik niet echt van iemand overtuigt ben, dan maar niet, want het bedwerk is zeker niet alles hoor, en heb je het nooit met mekaar gedaan, blijft de spanning hoog voor een flirt, het zijn wel leuke meiden, maar ze komen geestelijk niet in de buurt van mijn ex, en de volgende moet er wel zich kunnen meten met haar, ben erg kieskeurig, en als ik de goeie niet vind, dan niet, met mijn ex was ik trouwens immers 10jaar samen :roll:

Slaap lekker en droom iets leuks, Maramoon
Plaats reactie