Vervlakking
Moderator: Moderators
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Vervlakking
De temperatuur is weer dusdanig, dat de panty’s weer uit de kast kunnen. Maar ik ga steeds meer (vrouwen)broeken dragen met een slobbertrui. Ook de make-up is vaak niet meer dan een foundation om de baardschaduw te verminderen. Luiheid? Wie zal het zeggen. Herkennen jullie die vervlakking?
Liefs Caroline.
Liefs Caroline.
Caroline
Volgens mij is het niet echt vervlakking. Ik denk dat je in het begin "doorslaat" en alles overdreven super vrouwelijk wilt doen. Maar een broek is gewoon gemakkelijke kleding, en met slecht weer ook nog eens warmer. En jezelf mooi maken doe je ook met een bepaald doel (zoals uitgaan). Dat hoeft ook geen 24 uur per dag.
Kortom, je gaat je steeds meer als een gewone vrouw gedragen denk ik.
Volgens mij is het niet echt vervlakking. Ik denk dat je in het begin "doorslaat" en alles overdreven super vrouwelijk wilt doen. Maar een broek is gewoon gemakkelijke kleding, en met slecht weer ook nog eens warmer. En jezelf mooi maken doe je ook met een bepaald doel (zoals uitgaan). Dat hoeft ook geen 24 uur per dag.
Kortom, je gaat je steeds meer als een gewone vrouw gedragen denk ik.
Cyn.
-
- dagelijks aanwezig
Ehhh...... nee,......DIE vorm van luiheid ken ik nog niet!!! En trouwens, ik loop ook niet graag in een STRAKKE broek vanwege mijn korte beenlengte (heb ze wel benen en broeken, maar de broeken zijn zeker 10cm langer dan mijn eigen binnenbeen lengte en wijd in de pijpen). BROEKEN ZIJN VOOR MANNEN, TENZIJ DE BROEKEN EEN LEKKER VROUWELIJK SILHOUETTE/FIGUUR TEN TOON SPREIDEN!!!
Vivian Michelle
Vivian Michelle
Laatst gewijzigd door Vivian Michelle op di sep 21, 2004 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Live your life, be FREE!!!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ging in het begin en femme ook alleen in rok gekleed, tot ik een paar weken geleden een mooie groen+roze sportbroek + bijbehorend jasje tegenkwam. Als ik 's avonds na het douchen even geen zin heb om moeilijk te doen dan vind ik die zachte stoffen ook heerlijk...Josette schreef:Enfemme ga ik ook in rok gekleed. Zoals nu bij het posten.
Groetjes,
Annegreet
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Het is erin geslopen.
Ik dacht altijd “ik doe veel moeite om mijn benen glad te houden, dan moet ik ze ook laten zien”. Zelfde geldt voor mijn oksels. S’winters in een topje lopen omdat ik ze geschoren had. Dat is nu helemaal weg. Ik strijd nog steeds tegen iedere ongewenste haar, maar ik hoef dat niet meer zonodig te tonen.
In de zomer loop ik veel in een rokje, dan valt zo’n panty ineens zo tegen. Dan maar een broek aan. Is wel zo makkelijk.
Het is niet zo dat ik geen panty’s of zo meer draag. Alleen niet iedere dag meer.
Liefs Caroline
Ik dacht altijd “ik doe veel moeite om mijn benen glad te houden, dan moet ik ze ook laten zien”. Zelfde geldt voor mijn oksels. S’winters in een topje lopen omdat ik ze geschoren had. Dat is nu helemaal weg. Ik strijd nog steeds tegen iedere ongewenste haar, maar ik hoef dat niet meer zonodig te tonen.
In de zomer loop ik veel in een rokje, dan valt zo’n panty ineens zo tegen. Dan maar een broek aan. Is wel zo makkelijk.
Het is niet zo dat ik geen panty’s of zo meer draag. Alleen niet iedere dag meer.
Liefs Caroline
Ik draag graag heupbroeken, kan best vrouwelijk zijn. Wanneer ik me eventjes buig is mijn string eventjes zichtbaar best wel een beetje sexy
Draag graag wel ene rok of kleedje maar er zijn best wel jeans ofzo die heel vrouwelijk overkomen, op de heup met een mooie riem erin.
's avonds ga ik voor sportieve (vrouwelijke) kledij van Mexx of Esprit-sport. Leuke vrijetijdskledij voor thuis. Strak shirtje met sportbroek erbij ...
ciao ciao
Sandra
Draag graag wel ene rok of kleedje maar er zijn best wel jeans ofzo die heel vrouwelijk overkomen, op de heup met een mooie riem erin.
's avonds ga ik voor sportieve (vrouwelijke) kledij van Mexx of Esprit-sport. Leuke vrijetijdskledij voor thuis. Strak shirtje met sportbroek erbij ...
ciao ciao
Sandra
mannenlichaam vol met vrouwelijke hormonen ....
-
- dagelijks aanwezig
Wel, heupbroeken vragen om een fatsoenlijk figuur, vandaar dat ik DAT soort broeken al niet eens wens aan te schaffen. En als dat stringetje boven de broekband uitkomt, kan dat sexy zijn, als het niet alleen maar een egale kleur is. In zo'n geval kun je dan beter een string dragen met een paar lippen, of een hartje of een uitdagende (binnen de perken blijvende) tekst aan de achterzijde. Maakt het alleen nog maar leuker om naar te kijken!! Een dergelijke truuk haalde mijn ex ook altijd uit als ze een "low-rise" broek droeg.
Maar goed, kleding kan je mooier maken/doen voorkomen, maar als het, net als bij een collegaatje vandaag, te strak is, kan het zijn dat je bepaalde niet-gewenste nuances versterkt en/of lichamelijke klachten zoals buikpijn, steken in de nieren en dat soort dingen krijgt.
En met een brede riem op de heupen kun je de LOVEHANDLES keurig verbergen!!!
Het voordeel van kleding; je kunt de zg. positieve kanten versterken en de zg. negatieve kanten op een waardige manier camoufleren .
En panty's zijn er niet alleen om iets te verbergen, er zijn mooie panty's zat te vinden die extra waarde hebben (versterken van de optische beenlengte, leuk afkledend met datgene wat je er boven en onder (lengterichting lichaam) draagt).
Groetjes,
Vivian Michelle
Maar goed, kleding kan je mooier maken/doen voorkomen, maar als het, net als bij een collegaatje vandaag, te strak is, kan het zijn dat je bepaalde niet-gewenste nuances versterkt en/of lichamelijke klachten zoals buikpijn, steken in de nieren en dat soort dingen krijgt.
En met een brede riem op de heupen kun je de LOVEHANDLES keurig verbergen!!!
Het voordeel van kleding; je kunt de zg. positieve kanten versterken en de zg. negatieve kanten op een waardige manier camoufleren .
En panty's zijn er niet alleen om iets te verbergen, er zijn mooie panty's zat te vinden die extra waarde hebben (versterken van de optische beenlengte, leuk afkledend met datgene wat je er boven en onder (lengterichting lichaam) draagt).
Groetjes,
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
Tja Viv, wat dat betreft zijn we bijna net echte vrouwen.
Sommige zien er leuk uit in een legging en sommige zien er (naar mijn mening) helaas niet uit.
En dan mag ik thuis best nog wel een lekkere stretchbroek dragen, omdat ik ze lekker vind zitten en ze praktisch zijn, ik zie mezelf er nog niet direct mee de deur uitgaan. Vooral niet in een leuke lichte kleur
Sommige zien er leuk uit in een legging en sommige zien er (naar mijn mening) helaas niet uit.
En dan mag ik thuis best nog wel een lekkere stretchbroek dragen, omdat ik ze lekker vind zitten en ze praktisch zijn, ik zie mezelf er nog niet direct mee de deur uitgaan. Vooral niet in een leuke lichte kleur
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
- mireille
- Eredivisie
In het begin zat ik eigenlijk ook alleen maar aan de rok, maar ik heb nu twee jeans (miss sixty & carrs) en een moderne zwarte pantalon zoals je die wel vaker ziet.
Tja ik ben het wel met Cynthia eens dat na het "doorslaan" cq puberen
je toch meer om je heen kijkt en er voor kiest om passabel te zijn in plaats van het overdrevene. "Tuurlijk, het staat wel mooi, maar zie je een vrouw al zo overdag over straat gaan ?" ging ik op een gegeven moment denken. Dus ging ik eens meer om me heen kijken.Voor mij is het in ieder geval een opstapje naar het meer transgendere.
Tja ik ben het wel met Cynthia eens dat na het "doorslaan" cq puberen
je toch meer om je heen kijkt en er voor kiest om passabel te zijn in plaats van het overdrevene. "Tuurlijk, het staat wel mooi, maar zie je een vrouw al zo overdag over straat gaan ?" ging ik op een gegeven moment denken. Dus ging ik eens meer om me heen kijken.Voor mij is het in ieder geval een opstapje naar het meer transgendere.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Van vervlakking geen sprake, ben mijn styling al 20jaar trouw gebleven, moet wel erbij zeggen, dat ik tot een leeftijd van 25 wel altijd erg overdreven opgemaakt rondliep, anders ging ik de deur niet uit, dat is nu iets rustiger geworden, soms ga ik zelfs op partys nog niet us opgemaakt, soms wel, ligt eraan of ik er zin in heb
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--