ex man van Britney betrapt met trans
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Joanne, mijn inches, hoeveel het ook zijn, werken na 5jaar moontjes ook nog zoals vroeger , alleen komt er geen smurry meer uit
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
K zou het niet weten, ik geloof er sowieso niks van, komt uit de VS, zegt toch alles, en ik geloof ook, dat ze helemaal van silikonen is, kijk toch maar goed, of het is geretoescheerd met een goeie comp-programma
Liefs Mara
Liefs Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nataschja, dat is al een silikoontorpedo un lont heeft ze ja blijkbaar ook nog
Mara
Mara
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jewel Anouk, ze mag meedoen, ze hoef verder niet in ingewikkelde kostuums en hoef ook verder geen compliceerd masker dragen, dus maar in de low budget-versie van startrek
Groetjes Mara
Groetjes Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Lisa, je wilt toch niet zeggen dat madame lid word van deze site????Lisa met een S schreef:Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
En trouwens, dat we ons hier zooo over haar uitlaten is geen antipatie, we zijn allemaal eruuug jaloers niet zo uit te zien
Mara
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Er zijn 1070 geregistreerde forumleden, en 651 aktieven profielen, waarvan maar 456 foto's erbij hebben. Ik ken ze niet allemaal persoonlijk. Bovendien wordt ons site maandelijks bezocht door duizenden mensen die er niet geregistreerd zijn. Ik weet niet of mensen ertussen zitten die zo eruit zien, of zo eruit willen zien. Een ding weet ik wel zeker. Wanneer je iemand uitlacht om zijn of haar uiterlijk, verspeel je wel in mijn ogen het recht om verontwaardigd te zijn wanneer je zelf wordt uitgelachen omdat je er anders dan anders uitziet.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Lisa, er zijn genoeg mensen die over mij lachen, en dat mogen ze volgs mij best doen hoor, moet er ook mee leven, werd er dagelijks mee geconfronteerd als ik de deur uitga, en als ik in je ogen te ver gegaan ben, verwijder je toch gewoon mijn berichten, zal er geen moeite mee hebben, trouwens vind ik haar figuurtje wel te bewonderen, maar met un paar dingen is ze in mijn ogen iets te ver gegaan, maar ik ben niet amerikaans, ik heb andere maatstaven! Maarja, ik geef je wel gelijk, we zijn hier niet in het normale openbare leven, we zijn hier op een forum met zijn regels en gedragcodes, zal verder op letten wat ik van me geef
Liefs Mara
Liefs Mara
De Borg Queen is toevallig vet sexy imho.Nataschja schreef:Elsa schreef: Nou wie weet kan ze bij Startrek een rol krijgen..... een eng wezen om tezien
Als Borg-queen misschien of ander vijandelijk ras van de Federatie
1 fotontorpedo en het probleem is opgelost.
Wat een griezel van een meid zeg... brrr
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
idd Violet, hoezo loop ik nog naar de VU, ik laat me beter assimilerenom passabel te worden
Mara
Mara