Dames,
Ik kan jullie mededelen dat ik jullie niet meer zal lastigvallen met gevoelige reacties. Heb vandaag te horen gekregen dat ik vrijdag (24 september 2004) weer terug mag naar de Verenigde Arabische Emiraten om daar mijn onderkomen op te doeken en weer te verhuizen naar Saudi Arabië over een 2-tal weken, daar waar deze site niet te bezichtigen valt.
Mocht ik wel in de gelegenheid komen deze site te bezichtigen, dan zal ik dat zeker niet laten, maar zal mij onthouden van commentaren en slechts lezeres zijn van de berichtgevingen. Ik ga mij dus niet "deleten", tenzij dit automatisch door de programmatuur van deze site uitgevoerd wordt.
Bij deze mijn hartelijke dank voor de steun die een ieder de afgelopen weken voor mij is geweest (respectvol en gemeend), en mijn diepste verontschuldigingen aan een ieder die zich op haar ziel getrapt gevoeld heeft door mijn vaak impulsieve reacties cq. opmerkingen.
Dames, aan U allen een diepe buiging met knieval. DANK!!!! Het ga jullie goed.
Vivian Michelle
Afscheid
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Afscheid
Live your life, be FREE!!!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: Afscheid
Vivian,Vivian Michelle schreef:Mocht ik wel in de gelegenheid komen deze site te bezichtigen, dan zal ik dat zeker niet laten, maar zal mij onthouden van commentaren en slechts lezeres zijn van de berichtgevingen.
Jammer dat meeschrijven dan niet meer kan: ik zal je hartelijke berichten missen...
Groetjes,
Annegreet
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hoi Viv, ga je dus de middeleeuw weer in, sterkte en succes ermee, kijk dat ze jou niet in een burka laten rondlopen
Liefs Mara
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--