'ik voel me man'

Algemeen

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

'ik voel me man'

Bericht door Mara »

Hoi mensen, ik wil deze draad parallel oprichten naast die van Lisa, het lijkt me wel verstandig ook de andere kant te belichten, ik ga ervan uit dat hier niet allemaal zoooooo erg genderdysfoor zijn dat ze naar een van de genderteams lopen, er moet er toch iets zijn, wat het leuk maakt als kerel te leven, met een mannenlijf tevreden te zijn of zich mannelijk te voelen, wat dat ook mag zijn!? Er zijn onder de meer dan 1070 gebruikers van deze forum zeker mensen, die met hun mannenlijf verder willen en daar geen problemen mee hebben, dus wat zit erachter, wat maakt dat nou leuk, wat is het, zich mannelijk te voelen??????

Net zo als Lisa, wil ik jullie aandringen er een positieve discussie van te maken en de ongeschrevenen regels van dit forum te waarborgen!!

Liefs Mara, die erachter wil komen, waarom andere geen afkeer aan hun mannenlijf hebben....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Mara,

Hier wil ik dan ook reageren. Zoals ik al in Lisa's thread gezegd heb is dat ik me goed voel ook in me mannenlichaam.

De leuke kanten daarvan zijn ook legio en kan er diverse opnoemen maar het voelt gewoon heerlijk man te zijn. Vb is heerlijk mannen avonden hebben, poolen, kaarten, karten, stappen, borrelen. Maar ook niet elke dag die make up te hoeven doen. Het versieren van vrouwen gewoon veel dingen.

Het fijne van travestiet zijn is dat wanneer je behoefte heb of zin heb daaraan toe kan geven wat het geheel weer zalig maakt.

Hoop je hiermee een antwoord te hebben gegeven.

Groetjes
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Manvoelen? Is daar een pilletje voor?Androcur of is dit juist het verkeerde pilletje.
Als je iets mist dan besef je het pas, zo zou het natuurlijk kunnen werken.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou Pamela, die dingen die je optelt, kun je ook als vrouw, en vrouw hoef ook niet altijd met make-up rondlopen, wat ik bedoel is meer, hoe kunnen jullie ermee leven, bvb elke ochtend meteen eraan herinnert te worden man te zijn, voor mij was dit altijd al een ellende als ik wakker werd en op WC moest, wist niet hoe ik dit moest doen, zonder het plafond nat te maken :roll: , en dat is maar een ding wat me niet beviel, zijn er 1000de dingen waarmee ik niet kon leven, jullie blijkbaar wel, voor mij was het een ramp met 20keer zoveel testo door het leven te gaan met alle gevolgen van dien, voelde voor mij als un ziekte :-?

Liefs Mara
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Ha Mara,

leuk zeg, zo'n paralleltopic! Maar ik kijk ervan op hoe lang ik na moet denken....

In je uppie reizen zonder lastig gevallen te worden, dat lijkt me wel een gemis. (Hoewel, ik ben al 48, dus dat zal ook wel meevallen). En aan onze auto sleutelen vind ik meestal wel leuk, als het tenminste een beetje lukken wil, maar dat kan ik als vrouw ook gewoon doen.
Socializen in een "men-only"-situatie vind ik erg vervelend, teamsporten nog erger. Samen zijn en kletsen over het leven en wat je daarbij voelt kun je met vrouwen veeeeel beter doen.
Nee, de typische mannendingen die je met mannen samen doet, zijn aan mij niet besteed.

Over mijn lichaam ben ik (nog) niet eenduidig; laat ik zeggen "gemengde gevoelens".

Groetjes van Jeanet
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hier ga ik nog even over nadenken.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja, leuk onderwerp, wel moeilijk.

Ik merk dat het als man helemaal niet zo moeilijk is om je bij (een deel van) de andere mannen aan te sluiten: een beetje schreeuwen, een beetje stoer doen, een beetje brallen, liefst een beetje seks erbij en je hebt binnen een paar zinnen een sfeertje van "wij zijn samen een team" te pakken.

Hoe je dit als vrouw doet weet ik (nog?) niet. Het is ook een van de dingen die ik lastig afleer (juist omdat ik de pest heb aan dat brallerige, weinig inhoud hebbende 'oh wat ben ik blij dat ik een *** heb' en 'kwijl-kwijl-kijk-daar-daar-gaan-weer-twee-borstjes'-sfeertje en juist omdat ik nog niet echt een vrouwelijk antwoord daarop heb).

Ik merk wel dat mijn man-zijn beter past in mijn beroep (systeembeheerder) dan dat vrouw zijn daarin zou passen. De vrouwen bij ons in de groep hebben dan ook de neiging om zich tijdens de lunch af te zonderen van de mannen.

Groetjes,

Annegreet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef: Hoe je dit als vrouw doet weet ik (nog?) niet. Het is ook een van de dingen die ik lastig afleer (juist omdat ik de pest heb aan dat brallerige, weinig inhoud hebbende 'oh wat ben ik blij dat ik een *** heb' en 'kwijl-kwijl-kijk-daar-daar-gaan-weer-twee-borstjes'-sfeertje en juist omdat ik nog niet echt een vrouwelijk antwoord daarop heb).
Vrouwen kwijlen minder snel en geven veel lagere cijfers. Waarom schrijf je wel vaak borstjes maar niet ***? Je kijkt er anders tegenaan als een man, en ook als een vrouw. Zij hebben iets wat jij (soms?) wilt.
Annegreet schreef: Ik merk wel dat mijn man-zijn beter past in mijn beroep (systeembeheerder) dan dat vrouw zijn daarin zou passen. De vrouwen bij ons in de groep hebben dan ook de neiging om zich tijdens de lunch af te zonderen van de mannen.
Misschien wel vanwege het gebral.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Violet Skye schreef:Vrouwen kwijlen minder snel en geven veel lagere cijfers. Waarom schrijf je wel vaak borstjes maar niet ***? Je kijkt er anders tegenaan als een man, en ook als een vrouw. Zij hebben iets wat jij (soms?) wilt.
Ik schreef ook llul. Zo te zien vervangt het forumprogramma zelf bepaalde woorden door sterretjes ;-) .

Groetjes,

Annegreet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef:
Violet Skye schreef:Vrouwen kwijlen minder snel en geven veel lagere cijfers. Waarom schrijf je wel vaak borstjes maar niet ***? Je kijkt er anders tegenaan als een man, en ook als een vrouw. Zij hebben iets wat jij (soms?) wilt.
Ik schreef ook llul. Zo te zien vervangt het forumprogramma zelf bepaalde woorden door sterretjes ;-) .
Penis mag vast wel. Je schrijft ook geen tieten, dus waarom niet.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Violet Skye schreef:
Annegreet schreef:Ik schreef ook llul. Zo te zien vervangt het forumprogramma zelf bepaalde woorden door sterretjes ;-) .
Ik noem mijn llul (min 1 l) gewoon llul (min 1 l) , dus waarom zou ik dat niet schrijven? En ik noem mijn borstjes borstjes en geen tieten en daarom schrijf ik dat ook...

Eigenlijk vind ik dat het forum-programma mij betuttelt door van llul (min 1 l) drie sterretjes te maken: het beperkt mij in het taalgebruik dat bij mij past.

Groetjes,

Annegreet
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Annegreet schreef:
Violet Skye schreef:
Annegreet schreef:Ik schreef ook llul. Zo te zien vervangt het forumprogramma zelf bepaalde woorden door sterretjes ;-) .
Ik noem mijn llul (min 1 l) gewoon llul (min 1 l) , dus waarom zou ik dat niet schrijven? En ik noem mijn borstjes borstjes en geen tieten en daarom schrijf ik dat ook...

Eigenlijk vind ik dat het forum-programma mij betuttelt door van llul (min 1 l) drie sterretjes te maken: het beperkt mij in het taalgebruik dat bij mij past.
Brallen ligt je goed zo te merken.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Violet Skye schreef:Brallen ligt je goed zo te merken.
Wat wil je hier nu mee bereiken? Dat ik een pesthekel krijg aan jouw berichtjes? Dat is namelijk het enige dat je nu bereikt en volgens mij hebben we daar geen van beide wat aan...

Groetjes,

Annegreet
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Violet,

Laten we eens proberen deze negatieve sfeer om te buigen, want schijnbaar heb jij ervaring die ik mis:
Annegreet schreef: Hoe je dit als vrouw doet weet ik (nog?) niet. Het is ook een van de dingen die ik lastig afleer (juist omdat ik de pest heb aan dat brallerige, weinig inhoud hebbende 'oh wat ben ik blij dat ik een *** heb' en 'kwijl-kwijl-kijk-daar-daar-gaan-weer-twee-borstjes'-sfeertje en juist omdat ik nog niet echt een vrouwelijk antwoord daarop heb).
Violet schreef:Vrouwen kwijlen minder snel en geven veel lagere cijfers.
Schijnbaar heb jij, als vrouw, wel een antwoord als zo'n sfeertje gecreeerd wordt. Stel: jij werkt samen in een groep mannen en genoemd sfeertje komt opzetten. Hoe reageer je dan? Hoe ga je tot zo'n groep horen zonder mee te brallen?

Groetjes,

Annegreet
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Rustig aan Annegreet, slecht geslapen!?? Blijf bij de draad, hier probeert alleen iemand wat uit te lokken, lees mijn berichten en vertel ons wat het dan zo leuk maakt toch de mannelijke kant te behouden, je zit dus, als ik je eerste bericht in deze draad lees, bij de lunch apart, of zit je toch liever bij de mannen, omdat je niet weet, hoe je je tussen vrouwen moet presenteren, neem me niet kwalijk, probeer alleen erachter te komen, wat het nou zo leuk maakt, zich toch man te voelen ondanks vrouwelijke kanten, trouwens heeft iedereen 2kanten, heb ik ook, geef ik ja toe, alleen heb ik een bloedhekel eraan als kerel gezien te worden, doe ook alles ervan af te komen, maar uit jou berichtjes(andere draadjes) lees ik, dat je dit niet wilt, daarom ben ik benieuwt na de redenen, en ik kan je niet geloven, als je aanbrengt, dat mannen het makkelijker in sommige beroepen hebben, ik zit op een vette truck en cross door europa, en daarvoor moet je niet kerel zijn, is mijn mening, en omdat er bij de los- en laadplaatsen maar mannenplees zijn, is voor mij ook geen reden om man te blijven :roll:
Ik moet me toch niet aan mijn omgeving aanpassen, ik ga na mijn gevoel, toch!?
Liefs Mara
Plaats reactie