ex man van Britney betrapt met trans

Algemeen

Moderator: Moderators

leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

~~**~~ schreef:
leontine schreef:Mag ik zeggen dat ik het plaatje met het verhaal van Joanne toch echt een stuk leuker en interessanter vind dan al die plastic fantastic meiden op die foto's van jullie?

...ik krijg een vaag gevoel dat je aan het paaien bent??

Enne ik zie dat Joanne haar foto ineens een rood kruisje is geworden, wie heeft het gejat?
:D :D :D :D :D :D :D :D
Als je dat nou na een vorige posting van me had geschreven had ik me er beter in kunnen vinden. :lol:

Maar even serieus, ik vind die foto's gewoon iritant. Dat is mijn persoonlijke visie op dit soort kunstmatige meiden. Althans, ik heb sterk de indruk dat er bij de meeste van die foto's toch wel enigszins met de retoucheerfunctie van een of ander fotobewerkingspakket is gewerkt, om de onvolkomendheden van de 'vervraaiings'operaties te maskeren. En als Joanne dan iets beters ertussen zet ligt het mijn's inziens toch voor de hand dat ik die posting dan wat extra aandacht geef.

Voor wat betreft dat rode kruisje, ik weet niet of je die nog steeds ziet, maar ik ben bang dat het dan meer aan jouw verbinding of PC ligt dan aan dat iemand haar foto gejat heeft. Ik ben het in ieder geval niet geweest, ik vind de technische kwaliteit van dat fototje n.l. onder de maat en wacht met smart tot ik Joanne voldoende gepaaid heb dat ze me een serietje met een hogere resolutie toestuurd. :lol: :lol: :lol: :lol:
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:En Josette, Nou weten we het wel he :evil: 8)
Ik wou nog doorgaan :-? :oops: . Maar ik doe het gelukkigt niet, sorry hoor Joanne. Vandaar je Emoticons :evil: gevolgd door 8)
Joanne schreef:Sorry maar die plaatjes lieten me ineens ergens aan denken. Ik ben nogal een tattoo fan en wil graag een mooie tattoo op mijn rug. Ik weet nog niet precies welke plek maar heb de tatto zelf al wel in mijn hoofd.
Mijn reactie hierop is aardig off-topic. Vandaar dat ik een nieuwe draad heb aangemaakt in Make-up, Uiterlijk en Kleding van ons forum over tatoages. Zie verwijzing: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2332
Joanne schreef:Zucht..... wat ben ik ook een bakvis soms hahaha :D :D :D
Ja, waarom niet. Soms moet het kleine meisje in je de ruimte krijgen. :)
Joanne schreef:Moest effe hoor :D
Daarvoor is dit forum :wink:
liefs, Josette
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef:Maar even serieus, ik vind die foto's gewoon iritant. Dat is mijn persoonlijke visie op dit soort kunstmatige meiden. Althans, ik heb sterk de indruk dat er bij de meeste van die foto's toch wel enigszins met de retoucheerfunctie van een of ander fotobewerkingspakket is gewerkt, om de onvolkomendheden van de 'vervraaiings'operaties te maskeren. En als Joanne dan iets beters ertussen zet ligt het mijn's inziens toch voor de hand dat ik die posting dan wat extra aandacht geef.
Jaloers ofzo? Wat is er mis met plastic fantastic en retoucheren? Het zijn mogelijkheden die je tegenwoordig hebt en ik ga er zeker gebruik van maken. Wist je dat Joanne zelf hoogstwaarschijnlijk meer "plastic fantastic" is dan die vrouwen op de foto's? Het retoucheren van van onvolkomenheden als gevolg van verfraaiingsoperaties is overigens niet zo nodig, de chirurgen werken de littekens netjes weg.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Plaats reactie