pruikhouder

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

celeste1
daar ben ik weer
Contacteer:

pruikhouder

Bericht door celeste1 »

hey ik bewonder jullie allemaal enorm. maar ik heb een vraagje aangezien ik het nergens anders kan vinden.. weten jullie waar je een goedkope pruikhouden kan kopen? (zon piepschuim hoofd) het liefst onder de 10 euro. heel erg bedankt alvast!!
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Kijk eens op marktplaats.nl

En al één voor je gevonden, vraagprijs 15 euro:
http://www.marktplaats.nl/markt/kleding ... ik%2Bhoofd

En ik moet me wel heel sterk vergissen als een beetje pruikenwinkel niet van die dingen heeft liggen voor de verkoop ? Of fourniturenwinkels, (knopen, ritsen, schoudervullingen, etc) die hebben dat soort spul vast ook wel.

Succes, Celeste.
Zien we nog een stukje in de rubriek "hallo allemaal" van je tegemoet ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Ik heb er destijds een op de Albert Cuyp gekocht, was wel iets van 25 gulden ofzo ..
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

In Hoog Catherijne in Utrecht is er een zaak aan het liquideren die ze aanbiedt voor €5. De naam van die toko staat wel ergens anders in een draad over pruiken hier, kan er zo gauw niet opkomen.
Ze zitten in elk geval bovenaan de roltrap bij de Zeeman naast de Cosmo.
Als je van het station komt voor de V&D langslopen, bij de voormalige Megapool rechtsaf en dan aan het eind net voor de roltrap links.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
celeste1
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door celeste1 »

heel erg bedankt voor de link en voor de tips allemaal. ik ga snel op zoek. ik heb de 'hoofden' namelijk nodig om mijn nephaar kunsten te kunnen vertonen. ik maak namelijk zelf synthetishe dreads en die wil ik dus graag in pruiken gaan verwerken.

en over mij. hmm ik denk niet dat ik hier echt gewild ben.. aangezien ik geen man ben. maar een ondergepierced meisje van 17. ik ben verslaafd aan make up. heb mijn wenkbrauwen geschoren etc ... naja als je foto's wilt zien kun je kijken op www.publicharakiri.tk
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

celeste1 schreef:en over mij. hmm ik denk niet dat ik hier echt gewild ben.. aangezien ik geen man ben. maar een ondergepierced meisje van 17. ik ben verslaafd aan make up. heb mijn wenkbrauwen geschoren etc ... naja als je foto's wilt zien kun je kijken op www.publicharakiri.tk
Ik vind je vreselijk mooi! Leuk dat je zo met kleding/uiterlijk durft te experimenteren. Ben best wel een beetje jaloers...

Groetjes,

Annegreet
celeste1
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door celeste1 »

heel erg bedankt voor je complimenten annegreet.. *bloost*
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Celeste1,

Zolang je ons in onze waarde laat zal ik in ieder geval geen problemen hebben met je aanwezigheid.
Liefs, Leontine

fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

celeste1 schreef:<knip>
en over mij. hmm ik denk niet dat ik hier echt gewild ben.. aangezien ik geen man ben.
<knip>
Hoi Celeste,
welkom hier :-)
De vraag die ik heb is uit pure nieuwsgierigheid,
Wat voor mensen had je verwacht hier tegen te komen?

Verder vind ik het heel bijzonder dat je jezelf op jouw manier profileert. Ik heb wat van de foto's bekeken en er zijn heel mooie tussen, hoewel niet alles mijn smaak is.

greetz Fenna :wink:
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

celeste1 schreef: en over mij. hmm ik denk niet dat ik hier echt gewild ben.. aangezien ik geen man ben. maar een ondergepierced meisje van 17. ik ben verslaafd aan make up. heb mijn wenkbrauwen geschoren etc ... naja als je foto's wilt zien kun je kijken op www.publicharakiri.tk
Hmmmm, bloed..... erg mooi :kwijl:
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef:Celeste1,

Zolang je ons in onze waarde laat zal ik in ieder geval geen problemen hebben met je aanwezigheid.
't Is een openbaar forum... Vanwaar je argwaan?
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Violet Skye schreef:

Weer een geintje?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef:
Violet Skye schreef:

Weer een geintje?
Nee. Bloedserieus. Ik snap de reactie van Leontine niet, er komt hier een meisje binnenvallen die gek is van make up, waarvan heel veel hier dus wel het een of ander zouden kunnen leren en ze schiet meteen in de verdediging door voorwaarden te stellen aan haar aanwezigheid.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Violet Skye schreef:
Lisa met een S schreef:
Violet Skye schreef: 't Is een openbaar forum... Vanwaar je argwaan?
Weer een geintje?
Nee. Bloedserieus. Ik snap de reactie van Leontine niet, er komt hier een meisje binnenvallen die gek is van make up, waarvan heel veel hier dus wel het een of ander zouden kunnen leren en ze schiet meteen in de verdediging door voorwaarden te stellen aan haar aanwezigheid.
???????
Sorry Violet, mij ben je hier toch echt kwijtgeraakt. Ik snap dus echt niet wat je bedoelt met dat ik in de verdediging schiet door, in mijn ogen, een positieve reactie op de vraag van Celeste1 te geven, dat ze wat mij betreft van harte welkom is. En dat ik daar dan bij voeg 'zolang je ons in onze waarde laat', kijk als iemand meent op ons te moeten gaan schelden etc. dan vinden we dat niet leuk en zullen zo'n persoon absoluut niet missen. Meer bedoel ik er niet mee en ze hoeft het echt niet altijd met me eens te zijn. (alleen het idee al trouwens dat er iemand zou zijn die het altijd met me eens is, brrr)
Liefs, Leontine

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef:
Violet Skye schreef:
Lisa met een S schreef: Weer een geintje?
???????
Sorry Violet, mij ben je hier toch echt kwijtgeraakt. Ik snap dus echt niet wat je bedoelt met dat ik in de verdediging schiet door, in mijn ogen, een positieve reactie op de vraag van Celeste1 te geven, dat ze wat mij betreft van harte welkom is. En dat ik daar dan bij voeg 'zolang je ons in onze waarde laat', kijk als iemand meent op ons te moeten gaan schelden etc. dan vinden we dat niet leuk en zullen zo'n persoon absoluut niet missen. Meer bedoel ik er niet mee en ze hoeft het echt niet altijd met me eens te zijn. (alleen het idee al trouwens dat er iemand zou zijn die het altijd met me eens is, brrr)
Geen problemen hebben met vind jij een warm welkom? Ikke niet. Waar heeft Celeste laten doorschijnen dat ze van plan is om te gaan schelden? Je maakt een vooronderstelling, waarom laat zich raden. Er komt hier iemand binnen met een simpele vraag, en jij gaat zitten waarschuwen...
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Plaats reactie