Siliconen prothesen op ebay.de

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Caroline-B schreef: Waarom mogen wij geen vrouwen karikaturiseren terwijl ze dat zelf ook doen.
Je moet eens weten, hoe heerlijk het is om de realiteit, zo af en toe, te kunnen ontvluchten.
Je mag van mij karikaturiseren wat je wil, verwacht alleen niet dat ik er respect voor heb of dat ik het accepteer. De werkelijkheid ontvluchten kan ook zonder anderen omlaag te halen. Ondanks de emancipatie, worden vrouwen nog steeds minderwaardig geacht. Vrouwen moeten knokken om zich staande te houden in deze mannenmaatschappij en ik lever graag mijn bijdrage. Dat ik me met mijn femisme niet populair maak zal me een zorg zijn. Wat je achter de geraniums uitspookt, gaat me niks aan maar als je ermee in de (virtuele) opnbaarheid treedt moet je de consequenties ook aanvaarden. Ik ben trouwens erg benieuwd waarom jij vindt dat vrouwen zichzelf karikaturiseren.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Caroline-B schreef: Nee absoluut niet. Die vrouw zit in me, daar ontvlucht daar niks mee. Integendeel.
Als die vrouw in je zit, wat is dan de toegevoegde waarde van haar voor gek te zetten? Je zou haar ook kunnen behandelen met het respect wat ze verdient.
Caroline-B schreef: Maar ik vind het zo nu en dan heerlijk om weg te dromen, en dat hoeft niets met vrouw zijn te maken te hebben. Het lijkt mij b.v. prachtig om piloot te zijn. Naar al die verre landen reizen en nog betaald krijgen ook. Maar ik heb geen piloten pak die ik aantrek, om vervolgens met flightsimulator achter de computer te gaan zitten. Daar heb ik geen behoefte aan.
Je kunt je misschien als vrouw een topmodel wanen,. Dat is ook leuk. Maar een "catwalk" in je huis bouwen gaat weer wat ver.
Nou waan ik mezelf geen topmodel, maar ik merk wel dat mannen mij een aantrekkelijke vrouw vinden en daar maak ik handig gebruik van. In dat opzicht is de wereld mijn catwalk.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Caroline B
dagelijks aanwezig

Bericht door Caroline B »

Violet Skye schreef:[. Ik ben trouwens erg benieuwd waarom jij vindt dat vrouwen zichzelf karikaturiseren.
Je hebt op RTL 4 meen ik, een programma dat gepresenteerd wordt door een vrouw, waarbij alle mogelijke plastische chirurgische ingrepen op zijn toegepast. Ik heb geen idee hoe ze heet, maar ik vind het een karikatuur voor de vrouw.
Caroline
Caroline B
dagelijks aanwezig

Violet Skye schreef: Als die vrouw in je zit, wat is dan de toegevoegde waarde van haar voor gek te zetten? Je zou haar ook kunnen behandelen met het respect wat ze verdient.
Ik zet niemand voor gek. Dat is jouw interpretatie.
Caroline
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Caroline-B schreef:
Violet Skye schreef: Als die vrouw in je zit, wat is dan de toegevoegde waarde van haar voor gek te zetten? Je zou haar ook kunnen behandelen met het respect wat ze verdient.
Ik zet niemand voor gek. Dat is jouw interpretatie.
Een karikatuur is een spotprent, oftewel de gek hebben met iets of iemand. Dat is een definitie, niet mijn interpretatie.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Caroline-B schreef:
Violet Skye schreef:[. Ik ben trouwens erg benieuwd waarom jij vindt dat vrouwen zichzelf karikaturiseren.
Je hebt op RTL 4 meen ik, een programma dat gepresenteerd wordt door een vrouw, waarbij alle mogelijke plastische chirurgische ingrepen op zijn toegepast. Ik heb geen idee hoe ze heet, maar ik vind het een karikatuur voor de vrouw.
Je bedoelt vast Marijke Helwegen, de ambassadrice van de cosmetische chirurgie en het wandelende reclame bord van Robert Schoemacher. Zij probeert met alle mogelijke middelen te voldoen aan het maatschappelijke ideaal beeld van schoonheid. Ze is een beetje doorgeslagen, maar ik vind haar geen karikatuur, eerder een slachtoffer.
http://www.informatielijnplastischechirurgie.nl/
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Caroline B
dagelijks aanwezig

Violet Skye schreef: Een karikatuur is een spotprent, oftewel de gek hebben met iets of iemand. Dat is een definitie, niet mijn interpretatie.
Definities zijn ook niet eenduidig. Volgens mijn woordenboek is karikaturiseren, het overdrijven van bepaalde kenmerken. Dat is mijn interpretatie. Ik wil niet de spot drijven met een algemeen begrip, als de vrouw. Als ik dat gedaan heb, dan is dat dom van me.
Wat Marijke Helwegen betreft. Die overdrijft alle kenmerken van het vrouwelijke lichaam. In die zin zet ze een karikatuur neer.

Wij mogen toch ook overdrijven, als we daar lol in hebben. Cup FF en een kort topje op je 40ste wat maakt het uit.
Caroline
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Violet Skye schreef:
leontine schreef:
75FF
:o Lekker realistisch. 75cm onderwijdte is maat 34/36, dat gecombineerd met cup FF en je komt (nu nog) probleemloos in aanmerking voor een borstverkleining van het ziekenfonds vanwege de rugklachten.
Violet, dat het jouw smaak niet is prima, op het werk heb ik regelmatig contact met een jonge vrouw met een 70G/GG die daar zeer gelukkig mee is. Op het web kan ik ook zonder enig probleem aan 34LL komen, maar daar heb ik dus absoluut geen behoefte aan. 75FF is gewoon een maat waar ik me lekker bij voel (en dan bedoel ik dus niet tussen m'n benen). Mag dat misschien?
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Pamela- schreef:Hoi hoi

75 FF is de verhouding wel lichtelijk zoek. Zou meer gaan voor een 75 C is realistischer en draagt lijkt mij oook beter.

Maar wie weet Pamela Anderson is er ook mee bekend geworden.

Liefs.
:)
Bekend hoef ik er echt niet mee te worden en ik ben me ook heel wel bewust dat ik misschien ook nog wel ergens wat aan het overcompenseren ben, maar momenteel voel ik me hier gewoon het beste bij. M'n rug verteld nog niet dat die er problemen mee heeft en verder met de juiste kleding vind ik het er zeer leuk uitzien, maar ja, dat is dus mijn mening/smaak/... .
Liefs, Leontine

leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

[quote="Caroline-B
Wij mogen toch ook overdrijven, als we daar lol in hebben. Cup FF en een kort topje op je 40ste wat maakt het uit.[/quote]

Dank je Caroline, maar een kort topje zul je mij dus echt niet in zien rondlopen, net zo min als in een rok die als ik zit boven m'n knieën eindigt. Wat dat betreft kan ik best jaloers worden op die studentes die ik vandaag weer op de fiets in Utrecht tegenkwam met zo'n leuk minirokje aan en een paar mooie benen eronder.
Mede op advies van een aantal (engelstalige) sites voor dames met wat meer natuur, draag ik wel vrijwel altijd stretchtruien etc.
Liefs, Leontine

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

leontine schreef:Dank je Caroline, maar een kort topje zul je mij dus echt niet in zien rondlopen, net zo min als in een rok die als ik zit boven m'n knieën eindigt. Wat dat betreft kan ik best jaloers worden op die studentes die ik vandaag weer op de fiets in Utrecht tegenkwam met zo'n leuk minirokje aan en een paar mooie benen eronder.
Wat houdt je dan tegen om ook zo'n rokje te kopen? Tot dusver koop ik alles waar ik van merk dat ik er jaloers op wordt: als ik het een paar keer gedragen heb merk ik meestal dat het op de een-of-andere manier ook bij mij past (al durf ik nog (?) lang niet met alles naar buiten).

The sky is the limit!

Groetjes,

Annegreet
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Annegreet schreef:
leontine schreef:Wat dat betreft kan ik best jaloers worden op die studentes die ik vandaag weer op de fiets in Utrecht tegenkwam met zo'n leuk minirokje aan en een paar mooie benen eronder.
Wat houdt je dan tegen om ook zo'n rokje te kopen?
Annegreet
Annegreet,
Ik ben niet jalours op die rokjes, maar op de benen die er onder zitten. Eerlijk gezegd trouwens niet alleen op die benen hoor, als ik zo die figuurtjes zie en dan naar de mijne kijk, maar ik denk dat ik wat dat betreft in het goede gezelschap ben van een heleboel echte dames van mijn leeftijd die ook jaloers kunnen kijken (ik zeg dus niet dat die dat ook allemaal doen) naar hoe zij er 25 jaar geleden ook uitzagen.

En wat dat betreft hou ik er dus wel degelijk rekening mee dat ik enigszins passabel blijf. Ook al zijn er hier een aantal die deze uitspraak een gotspe zullen noemen gezien een andere draad :wink:
Liefs, Leontine

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Annagreet,

Het is een kwestie van persoonlijke smaak en je persoonlijk beleving van je t*-gevoelens. Als ik de erg korte rokjes zie, zou ik ze ook willen dragen, echter past het niet (meer) bij mijn leeftijd, wat ook, ondanks mijn makeup, toch enigzins op mijn gezicht is af te zien. Hoe ik het went of keert, en hoe leuk en/of spannend ik het dragen van dat rokje zou vinden, komt het niet tegemoet aan mijn streven om mij zo realistisch mogelijk als een vrouw te presenteren. Want dat is mijn beleving van het travestie. Dus kies ik om kleding te dragen die beter passen bij een vrouw van mijn leeftijd. Dus zo zou ik het ook bedoelen, als ik zei, heel mooi, maar niet voor mij.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Caroline-B schreef: Wat Marijke Helwegen betreft. Die overdrijft alle kenmerken van het vrouwelijke lichaam. In die zin zet ze een karikatuur neer.
Alles is netjes in proportie als je het mij vraagt. Ze lijdt alleen aan leeftijdsdysforie en probeert daarom de tands des tijds tegen te gaan.
Caroline-B schreef: Wij mogen toch ook overdrijven, als we daar lol in hebben. Cup FF en een kort topje op je 40ste wat maakt het uit.
Voor iemand die probeert over te komen als vrouw? Alles.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

leontine schreef: Ik ben niet jalours op die rokjes, maar op de benen die er onder zitten. Eerlijk gezegd trouwens niet alleen op die benen hoor, als ik zo die figuurtjes zie en dan naar de mijne kijk, maar ik denk dat ik wat dat betreft in het goede gezelschap ben van een heleboel echte dames van mijn leeftijd die ook jaloers kunnen kijken (ik zeg dus niet dat die dat ook allemaal doen) naar hoe zij er 25 jaar geleden ook uitzagen.
De kans is groot dat ze ook "meid, op jouw leeftijd zag ik er heel wat beter uit" denken.
leontine schreef: En wat dat betreft hou ik er dus wel degelijk rekening mee dat ik enigszins passabel blijf. Ook al zijn er hier een aantal die deze uitspraak een gotspe zullen noemen gezien een andere draad :wink:
Enigzins passabel, wat moet ik me daarbij voorstellen?
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Plaats reactie