Mijn eerste colbert :)
Moderator: Moderators
Mijn eerste colbert :)
Gisteravond heb ik een bezoek gebracht aan mijn favoriete winkel, SPS Superstar om alvast kleding te kopen voor het huwelijk van m'n zusje. Vantevoren was ik gewaarschuwd door Mem dat het Johanna haar dag was en dat zij de show hoort te stelen, dus geen opzichtige gothic toestanden. Na wat zoeken had ik een leuke outfit samengesteld, bestaande uit een zwarte ribcord broek een topje met zwart wit geblokt voorpand en met kant aangezette voorgevormde cups en een oud roze colbert. Helaas zijn de kleinste maten vrijwel altijd uitverkocht en was het topje maat m veel te groot. In plaats daarvan heb ik een zwart overslag shirt uitgezocht en, om mezelf te troosten, een lange zwarte handgebreide trui tussen de gaten. Nu nog een leuke riem (broek maat 34 was aan de korte kant en dus is het 36 geworden) en een stropdas en ik ben er helemaal klaar voor.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Dat zal vast wel lukken. Samen met Mem en mijn zusjes in de bruids make up ook nog. Ondertussen heb ik er een riem en een topje bij besteld. Nu maar wachten tot het zover is, eerder mag ik de nieuwe kelding niet aan.Pamela- schreef:
Klinkt allemaal goed. Maak er met z'n allen een fantastische dag van.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Gothic hoeft niet duur te zijn, ook bij de C&A kun je kleding combinaties maken die als gothic worden gezien. Er zijn ook goedkope gothic winkels, Attitude is er een van. Voor de bruiloft heb ik beloofd niet te zeer op te vallen, vandaar mijn bijna androgyne outfit.Martiene schreef:Hoi Violet,
We krijgen toch het eindresultaat wel te zien.
Ik hou erg van Gotic kleding maar helaas is het zo duur.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mijn plaatje doet het niet...klik
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.