pruikhouder

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Violet,

Dan hoop ik maar dat Celeste mijn bijdrage anders heeft geïnterpreteerd dan jij.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
celeste1
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door celeste1 »

wees niet bang ik bijt niet hoor ;) ik respecteer iedereen op deze community. ik wordt elke dag raar op straat aangekeken om mijn uiterlijk wat niemand begrijpt. ik weet wat jullie voelen dus waarom zou ik jullie in hemelsnaam uitschelden? ik vindt jullie er juist harstikke mooi uitzien! en op sommige zelfs heel jaloers. komop.. ik heb geen vooroordelen en trek niet snel conclusies. ik wil het gewoon naar mijn zin hebben net als jullie hier! ik hoop dat mensen niet boos op mij worden omdat ik geen man ben. *bloos*

celeste
www.publicharakiri.tk
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

celeste1 schreef:ik hoop dat mensen niet boos op mij worden omdat ik geen man ben. *bloos*

celeste
www.publicharakiri.tk
Celeste, er zijn hier wel meer vrouwen en daar worden we echt ook niet boos op of over. Ik zag net dat je ook al een voorstelrondje was begonnen en ik moet zeggen dat ik je foto wel kan waarderen. Hij toont in ieder geval lef, al ben ik ondertussen voldoende ouwezak (althans in ieder geval voor m'n 16-jarige zoon) om misschien wel even vreemd te kijken mocht ik je in het wild tegekomen. :wink:
Maar dat ligt dan dus niet aan jouw maar aan mijn beperkingen.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Plaats reactie