altijd of in het weekend?

Algemeen

Moderator: Moderators

wie van jullie zijn bi, hetero of homo?

bisexueel
8
35%
homosexueel
2
9%
hetero
13
57%

Totaal aantal stemmen: 23

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Mijn kinderen weten het ook wel, en toch ben ik terughoudend in het tonen van 'Lisa', want wanneer ze thuis zijn, komen ook hun vrienden en vriendinnen over de vloer.

Ik ben, trouwens, een zeer sterke voorstander van het eerlijk zijn tov je kinderen. Maar wel met Annegreet eens, dat je de juiste moment moet kiezen daarvoor. Je hebt goede argumenten, die er misschien bij Leontine nog niet bekend waren. Maar ze moet dan zelf de juiste moment kiezen.

De verantwoordelijkheid van een ouder van een kind is moeilijk te beschrijven, maar in de regel probeer je dat met veel meer zorgvuldigheid te nemen dan dat je zelfs voor jezelf doet.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef: Ik ben, trouwens, een zeer sterke voorstander van het eerlijk zijn tov je kinderen. Maar wel met Annegreet eens, dat je de juiste moment moet kiezen daarvoor. Je hebt goede argumenten, die er misschien bij Leontine nog niet bekend waren. Maar ze moet dan zelf de juiste moment kiezen.
Leontine is ook niet verplicht mijn advies ter harte te nemen. Ik vind het alleen wel de beste keuze. Hoe kun je nou ooit acceptatie bereiken als je het gaat zitten verzwijgen? Ondertussen spoken de kipfilets bij de zoon van Leontine door het hoofd. Misschien denkt ie wel dat zijn vader een of andere geperveteerde viespeuk is. Dat zal leiden tot meer vervreemding. Iedereen moet zelf weten wat zhij wanneer verteld, maar zolang de trava's zelf doen alsof travestie iets vreemds is wat je beter maar kunt verzwijgen, zal de rest van de wereld er helemaal zo over denken. Trouwens als je travestie beleving puur fetishistisch is, hou het dan maar voor je want je kinderen vallen jou ook niet lastiig met hun seksuele fantasieën.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

violet schreef:Trouwens als je travestie beleving puur fetishistisch is, hou het dan maar voor je want je kinderen vallen jou ook niet lastiig met hun seksuele fantasieën.
Goh Violet, ik ben het eens een keer volledig met je eens :wink:

Was het maar zo simpel :-?

Dit is trouwens de laatste keer dat ik in deze thread op dit onderwerp reageer, want op deze manier loopt elke thread volledig uit de rails.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Monica Dreamgirl
ForumFan

Altijd of in het weekend?

Bericht door Monica Dreamgirl »

Oké, terug naar het onderwerp.

Bij vraag 1: Ik ben bi, en val onder die 24 % uit Vennix' onderzoek die een eerste voorkeur voor vrouwen heeft.
Bij vraag 2: Ik ben een weekend-travestiet, simpelweg omdat ik er doordeweek geen tijd voor heb, dan moet er namelijk gewerkt worden.
Bij vraag 3: En dat werken doe ik als man, dus nee, ik ga niet naar m'n werk als vrouw en zal ook voor m'n volgende baantje waarschijnlijk niet in travestie gaan solliciteren. Tenzij ze nadrukkelijk om een travestiet vragen.

groetjes,

Monica
Adeline_
dagelijks aanwezig

Bericht door Adeline_ »

Door de week kleed ik me unisex om te gaan werken maar thuis loopik enfemme ook als ik uitga gelijk welke dag van de week of men het leuk vind of ni,trek het me ook ni aan hoe anderen gekleed gaan(kritiek heb ik soms wel).En voor wie het intreseert ik behoor tot de homo wereld.

Groetjes Adeline :wink:
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

Hoi Celeste:)
Hoewel ik nog nooit intiem geweest ben met iemand, ga ik ervan uit dat ik lesbisch ben en verkleden doe ik (nog) dagelijks als ik naar mijn werk ga, maar hoe het straks gaat uitpakken als ik mijn ware identiteit bekend maak op het werk weet ik nog niet :(
greetz Fenna :wink:
Plaats reactie