Effe een ontladinkje

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

GID = Gender Identity Disorder
GAB = Geslachts Aanpassende Behandeling

En moet wel lachen wat je zegt over je lijkt wel een wijf. Heb een paar vriendinnen en daar praat ik ook veel mee. Zijn biovrouwen en heb het vaak over mijn twijfels en onzekerheden over mijn lijf, mijn vrouw zijn en de manier waarop ik met mannen omga. Krijg elke keer maar weer te horen dat ik net een vrouw ben hahaha... Werd tijd dat ik het zelf ook ga inzien.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ok effe voor de 2750 dan. Doe het normaal nooit maar kan niet naar bed bij zo'n ongelukkig getal als 2749 :D
Abby
dagelijks aanwezig

Bericht door Abby »

Joanne schreef:En moet wel lachen wat je zegt over je lijkt wel een wijf. Heb een paar vriendinnen en daar praat ik ook veel mee. Zijn biovrouwen en heb het vaak over mijn twijfels en onzekerheden over mijn lijf, mijn vrouw zijn en de manier waarop ik met mannen omga. Krijg elke keer maar weer te horen dat ik net een vrouw ben hahaha... Werd tijd dat ik het zelf ook ga inzien.
I rest my case.........................

Ehhhh, dus GID kun je weg-GABben......... oke begrijp em...:-)

Liefs,
Abby
Janiek
ForumFan

Re: Effe een ontladinkje

Bericht door Janiek »

Joanne schreef: Vind jullie wel allemaal geweldig en ik hoop voor de mensen hier dat iedereen zijn weg vind in het leven als vrouw of dat nu parttime of fulltime is. Allemaal in één hokje voor mij. Hokje mens :D
Insgelijks :D ! Het klinkt heel goed, dat vastberadene van je. Lijkt me heerlijk om ergens "doorheen" te zijn.
En al ben ik een beetje een "buitenmens", dat hokje van jou lijkt me erg gezellig :) .

Groetjes en geluk, Jeanet
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joanne schreef:En moet wel lachen wat je zegt over je lijkt wel een wijf. Heb een paar vriendinnen en daar praat ik ook veel mee. Zijn biovrouwen en heb het vaak over mijn twijfels en onzekerheden over mijn lijf, mijn vrouw zijn en de manier waarop ik met mannen omga. Krijg elke keer maar weer te horen dat ik net een vrouw ben hahaha... Werd tijd dat ik het zelf ook ga inzien.
Tja, soms ziet een ander meer dan dat je zelf ziet. Fijn dat je zulke vriendinnen om je heen hebt!

Groetjes,

Annegreet
(oh ja, iemand die 2750 berichtjes in dit forum schrijft moet wel aan dit forum verslaafd zijn, ik hoop dan ook dat we je snel weer terugzien!)
capt haok
Eredivisie

Re: Effe een ontladinkje

Bericht door capt haok »

Joanne schreef:Vind jullie wel allemaal geweldig en ik hoop voor de mensen hier dat iedereen zijn weg vind in het leven als vrouw of dat nu parttime of fulltime is. Allemaal in één hokje voor mij. Hokje mens :D
Lief van je, wens je al het goeds wat het leven kan bieden.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne, veel succes verder..............

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Joanne,

Ik kom een beetje als mosterd na de maaltijd ondertussen, maar heel erg fijn voor je dat je voor jezelf weer een stuk de richting hebt gevonden.

Succes meid en in mijn ogen ben je een geweldige vrouw.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Dat vind ik ook de leukste reacties, jemig jij bent echt wel een wijf...
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

violet schreef:
Dat vind ik ook de leukste reacties, jemig jij bent echt wel een wijf...
Ik ken dat... Vorige week nog... Ik was gaan eten met al mijn neven en nichten. Had een sigaartje (vanille) van mijn liefste nicht gebietst. Zegt een neef tegen me:
Dat zijn echt wijven sigaren!
De dames aan tafel, incluis mezelf, moesten erg grinniken. :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Annegreet schreef:Tja, soms ziet een ander meer dan dat je zelf ziet. Fijn dat je zulke vriendinnen om je heen hebt!

Groetjes,

Annegreet
(oh ja, iemand die 2750 berichtjes in dit forum schrijft moet wel aan dit forum verslaafd zijn, ik hoop dan ook dat we je snel weer terugzien!)
Ik ben ook niet weg te slaan hier maar schrijf ook al een hele tijd hier. Ik heb er ook een paar jaar over gedaan hoor over die 2750 berichten. En zoals ik al zei dit was geen afscheid meer een "let you know" dat ik de discussies even niet meer bij kon benen. Maar na het stukje van gisteren lijkt het ineens wel weer te lukken :D Was kennelijk tijd voor dat mentale Klysma:o)
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

En thanks allemaal voor de leuke reacties. Doet me altijd goed die feedback. Of dat nou van mijn directe vrienden en kennissen is of via hier.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:En thanks allemaal voor de leuke reacties. Doet me altijd goed die feedback. Of dat nou van mijn directe vrienden en kennissen is of via hier.
yw
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Joanne mag niet eens weg van ons forum. Ze is onze opperdiva.

Ze is net een soort Joanneminator, ill be back !!!!!

Fijn dat je weer beter gemutst voelt kanjer en welcome back !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Adeline_
dagelijks aanwezig

Bericht door Adeline_ »

Ben blij dat je jezelf gevonden en aanvaardt hebt,daardoor zal je het leven veel makkelijker beleven,is een persoonlijke ervaring

Groetjes Adeline :wink:
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Plaats reactie