Effe een ontladinkje

Algemeen

Moderator: Moderators

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef: Ik ben ook niet weg te slaan hier maar schrijf ook al een hele tijd hier. Ik heb er ook een paar jaar over gedaan hoor over die 2750 berichten. En zoals ik al zei dit was geen afscheid meer een "let you know" dat ik de discussies even niet meer bij kon benen. Maar na het stukje van gisteren lijkt het ineens wel weer te lukken :D Was kennelijk tijd voor dat mentale Klysma:o)
Grin, een transig boegbeeld als Kelly is leuk, maar of dat nou in de grote spoel je reet leeg show moet... Pas trouwens maar op, ik zat binnen een jaar op 1000....
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

violet schreef:Grin, een transig boegbeeld als Kelly is leuk, maar of dat nou in de grote spoel je reet leeg show moet... Pas trouwens maar op, ik zat binnen een jaar op 1000....
Hehehe ben het roerend met je eens helemaal nadat ik het mandje van Patty met inhoudt zag :-? :D Maar het is je gegund hoor Violet ik verwacht niet anders dan dat je me snel inhaalt.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Joanne schreef: Hehehe ben het roerend met je eens helemaal nadat ik het mandje van Patty met inhoudt zag :-? :D Maar het is je gegund hoor Violet ik verwacht niet anders dan dat je me snel inhaalt.
Ik hoop het toch niet, dat zou namelijk betekenen dat ik de komende anderhalf jaar veel te weinig van jouw bijdragen mag genieten.
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:
Hehehe ben het roerend met je eens helemaal nadat ik het mandje van Patty met inhoudt zag :-? :D
Het schijnt heel gezond te zijn...
Joanne schreef: Maar het is je gegund hoor Violet ik verwacht niet anders dan dat je me snel inhaalt.
Mwah, misschien ook niet.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne, lieverd,

Het beste ermee. Ik hoop dat die zelfacceptatie als vrouw voor je veel rust geeft en een deur voor eventuele relaties of liefdes opent. Of anders voor die ene baan die je al lang wilt.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Oh dat is dat programma waar zoveel over te doen is. Ben ik blij dat ik geen tv heb. En wat die Kelly betreft, die moet het zelf weten. Overigens heb ik haar stem nooit gehoord en kan ik geen stem of figuur van d'r herinneren.
liefs, Josette
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:Oh dat is dat programma waar zoveel over te doen is. Ben ik blij dat ik geen tv heb. En wat die Kelly betreft, die moet het zelf weten. Overigens heb ik haar stem nooit gehoord en kan ik geen stem of figuur van d'r herinneren.
"Die" Kelly heeft toevallig wel het een en ander betekend voor de emancipatie van transen in Nederland. Waarom je het nodig vind om je laatdunkend uit te laten over haar is mij dan ook een raadsel.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

leontine schreef:
Joanne schreef: Hehehe ben het roerend met je eens helemaal nadat ik het mandje van Patty met inhoudt zag :-? :D Maar het is je gegund hoor Violet ik verwacht niet anders dan dat je me snel inhaalt.
Ik hoop het toch niet, dat zou namelijk betekenen dat ik de komende anderhalf jaar veel te weinig van jouw bijdragen mag genieten.
Hihihi ik was niet van plan minder te gaan schrijven hoor. Heb soms even een dipje waarbij ik dan ook een soort writersblock heb maar meestal is dit van korte duur.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne, ik heb ook weer besloten aan de competitie deel te nemen, zit er al op een tiende van jou postings, schiet maar op, anders haal ik je ook nog in :wink:

Dank Violet doet mijn comp het weer fatsoenlijk, dus..........

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Pfffff gelukkig! :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Oh ja enneh Josette

Hoewel ik je ik je kaartje best lief vind stel ik het op prijs als je het contact tot deze site beperkt. Vraag me uberhaupt af hoe je aan mijn adres komt :evil:
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Mara W. schreef:Joanne, ik heb ook weer besloten aan de competitie deel te nemen, zit er al op een tiende van jou postings, schiet maar op, anders haal ik je ook nog in :wink:

Dank Violet doet mijn comp het weer fatsoenlijk, dus..........

xmarax
Goed zo mop blij om te horen..
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Mra,

Heb gelezen dat je in een dip zit, dat je hier wilde stoppen, en zag net dat je daar gelukkig weer op bent teruggekomen.
Dippen kunnen best wel snel omtstaan, enmeestal gaan ze weer langzaam weg. Maar met geduld kom je er toch weer bovenop.
Maar als je dan toch een dip hebt, is dit een plek waar veel mensen begrijpen hoe jij je voelt, en waar je lekker tegenaan kunt klagen. Weggaan is juist dan niet slim.

Blij dat je er weer bent.
Cyn.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

violet schreef:
Josette schreef:Oh dat is dat programma waar zoveel over te doen is. Ben ik blij dat ik geen tv heb. En wat die Kelly betreft, die moet het zelf weten. Overigens heb ik haar stem nooit gehoord en kan ik geen stem of figuur van d'r herinneren.
"Die" Kelly heeft toevallig wel het een en ander betekend voor de emancipatie van transen in Nederland. Waarom je het nodig vind om je laatdunkend uit te laten over haar is mij dan ook een raadsel.
Dat is geen laatdunkendheid ook al komt het zo over.
1) Ik heb geen tv en hoef het ook niet
2) Ik heb nauwelijks interesse in bekende TV-programma's, Top 40 hits of voetbal. Derhalve ken ik veel meer deelnemende personen aan deze items niet. Dus Kelly is voor mij een relatief onbekend persoon. Voor de rest hoop ik dat ze na dit merkwaardig avontuur ook anders en serieuzer aan de bak komt. Uiteraard weet ik te goed dat ze voor menig TS een voorbeeld is en d'r publiekelijke aanwezigheid ook indirect voor veel coming-outs heeft gezorgd :wink:
liefs, Josette
Caroline B
dagelijks aanwezig

Re: Effe een ontladinkje

Bericht door Caroline B »

Joanne schreef: Ik ben gewoon VROUW.
Joanne, ik heb je nooit anders "gezien". Zoals jij je presenteert hier, is er geen andere mogelijkheid. Als iemand het van nature in zich heeft, dan ben jij het wel.
Ik ben blij dat je weer terug bent en hoop dat je voor je gevoel ook snel vrouw bent.
Weer een mooie nieuwe foto erbij. Luidt het een nieuw tijdperk in?
Caroline
Plaats reactie