Integratie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ok Helder zeg het alleen maar omdat ik via het net erg smakelijke heren heb ontmoet de laatste tijd. Zelfs op sites als chatgirl en translover.net :D
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Ok Helder zeg het alleen maar omdat ik via het net erg smakelijke heren heb ontmoet de laatste tijd. Zelfs op sites als chatgirl en translover.net :D
Joh? :D

Mail me eens een foto! hahahahaha
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hehehe zoek zelf maar heb ik ook gedaan:o)
Chantal C.
Forumdiva

Joanne schreef:Hehehe zoek zelf maar heb ik ook gedaan:o)
Dat doe ik zeker. Ben gewoon benieuwd op wat voor type man jij valt... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Wat is er nou aantrekkelijk aan kerels????? Dacht vroeger ook wel uns dat ik op zo'n driebeen val :roll: maar ben er nu helemaal van af, na mate ik meer achter ben gekomen, hoe die in mekaar zitten :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Mara schreef:Wat is er nou aantrekkelijk aan kerels????? Dacht vroeger ook wel uns dat ik op zo'n driebeen val :roll: maar ben er nu helemaal van af, na mate ik meer achter ben gekomen, hoe die in mekaar zitten :wink:
Tja hoe ze in elkaar zitten? Pff vrij simpel... Ze zitten op de bank en drinken bier of ze zakken onderuit en slapen. Soms, heel soms willen ze nog weleens wat voor je doen als je ze wat vraagt. Maargoed qua lichaam.... Mmmmmmmmmmm! :D (Sommige dan he)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:
Mara schreef:Wat is er nou aantrekkelijk aan kerels????? Dacht vroeger ook wel uns dat ik op zo'n driebeen val :roll: maar ben er nu helemaal van af, na mate ik meer achter ben gekomen, hoe die in mekaar zitten :wink:
Tja hoe ze in elkaar zitten? Pff vrij simpel... Ze zitten op de bank en drinken bier of ze zakken onderuit en slapen. Soms, heel soms willen ze nog weleens wat voor je doen als je ze wat vraagt. Maargoed qua lichaam.... Mmmmmmmmmmm! :D (Sommige dan he)
Majahhh, ik snap je niet, of je valt op de geur van zweet, bier en oude sokken, en dan overal die puntige haren, die steksels bedoel ik, krijg je toch huidirritaties van! En dan krijg je met iemand te doen in bed die met zijn lichaam net zo onhandig is dan een 40tons truck, ik hoef geen streikplank met klemblokhanden, neeejjjjj, gaat me niet opwinden zoiets!!! Sorry, ik zal het nooit snappen waarom mensen bij zo'n tarzaan flauw kunnen vallen, ik zal alleen flauwvallen bij zo'n exemplaar vanwege de mengeling van onaangename lichaamsgeuren :roll:

xmarax
Chantal C.
Forumdiva

Je komt de verkeerde mannen tegen schat! :D
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Chantal C. schreef:Je komt de verkeerde mannen tegen schat! :D
Dat kan, sommige zijn ja ook leuk om te zien, maar mijn gevoel gaat duidelijk na de andere kant :roll:

Kan ermee wel goed leven, is niet erg dat ik 15jaar terug mijn baas niet aan me eraan gelaten heb, trouwens een leuk verhaal, maar ik vertel het niet, ik zeg alleen maar hij gaaf zich alle moeite :wink:

xmarax
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:Je komt de verkeerde mannen tegen schat! :D
Absoluut enneh wel erg simpel die beschrijving. Ken inmiddels een pareltje of twee en die zijn echt veel meer dan de opsomming die je net gaf :D
Vida Jane
ff weer wat posten

Bericht door Vida Jane »

TV, TG of TS. We zijn allemaal met een aanhangsel geboren. Ik weet in iedergeval dat ik vrouw wil zijn/ben en dat ik tot het uiterste zal gaan om dat te bereiken. (O sorry wat de juiste naam voor dit fenomeen is, is kennelijk belangrijker dan wat dan ook). Je lichaam in overeenstemming brengen met je gevoel is een proces dat jaren duurt maar kennelijk zijn er hier op dit forum ubertransen die al wisten dat ze in een verkeerd lichaam zaten voordat ze geboren werden. Het lijkt op dat zelfde gezeik als er weer eens een discussie komt over of het wel vergoed moet worden door het Zkv. Hallo, echte trans, als je zoveel aanpassing nodig hebt buiten je vaginaalplastiek en je borstprotheses omdat je op een kerel blijft lijken, kost dat bakken vol met geld. Daar betaal ik ook aan mee ja! Zeik ik ook niet over! Ik heb m'n real life test al gedaan dus kom ik lekker sneller aan de beurt. Wordt de wachtlijst weer korter.
Als je van iemand houdt, heeft alles nog meer zin.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Joanne schreef:Beste Vida

Je stelt zelf dat je TG bent en helaas voor jou is het genderteam van de VU niet gericht op TG's maar puur op TS. Het is dus ook een plek om een volledige geslachtaanpassing te ondergaan en niet een gedeeltelijke.
Er doen evenwel ook geruchten de ronde dat de VU wél voornemens is om een beperkte groep transgenderisten te behandelen. En ook is het al sinds jaar en dag bekend dat onder deze groep mensen zijn geweest die zich bij de VU op strategische wijze als TS hebben gepresenteerd, om vervolgens op een voor hen geschikt moment de behandeling te staken. Professor Gooren noemde dat, zonder enige afkeuring, "een slimme strategie".
Dat de VU daar niet voor is, is een kwestie van ideologie en dus voor verandering vatbaar.

Groetjes, Jeanet
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Vida schreef:TV, TG of TS. We zijn allemaal met een aanhangsel geboren. Ik weet in iedergeval dat ik vrouw wil zijn/ben en dat ik tot het uiterste zal gaan om dat te bereiken. (O sorry wat de juiste naam voor dit fenomeen is, is kennelijk belangrijker dan wat dan ook).

Voor mij niet hoor snap ook niet waarom je nu zo heftig reageert wat er gezegd wordt is dat de VU daar onderscheid in maakt. Die doen geen gedeeltelijke aanpassingen snap je. Daar is het TS en geen TG die behandeling mogen ondergaan. Thats all.
Vida schreef:Je lichaam in overeenstemming brengen met je gevoel is een proces dat jaren duurt maar kennelijk zijn er hier op dit forum ubertransen die al wisten dat ze in een verkeerd lichaam zaten voordat ze geboren werden.
Stemmingmakerij, voetengestamp... eerst die donkere bril afzetten en dan nog eens lezen. Niemand beroept zich op de titel übertrans hier.
Vida schreef:Het lijkt op dat zelfde gezeik als er weer eens een discussie komt over of het wel vergoed moet worden door het Zkv.

Eerst lezen voor je klaagt er wordt slechts gereageerd op je eigen woorden. Dat je daar kwaad om wordt is jouw probleem dat kun je niet op een hele groep gooien. Is net zoiets als zeggen dat je niet gek bent en de rest van de wereld wel.
Vida schreef:Hallo, echte trans, als je zoveel aanpassing nodig hebt buiten je vaginaalplastiek en je borstprotheses omdat je op een kerel blijft lijken, kost dat bakken vol met geld. Daar betaal ik ook aan mee ja! Zeik ik ook niet over!

We betalen allemaal voor mekaar lieverd ik dus ook voor jouw evt aanpassingen. Hoe dat verdeelt wordt daar kan jij noch ik iets aan doen. Gelukkig maar. En als jij voor de volledige gab wil gaan prima niemand houdt je tegen. Echter als je voor een gedeeltelijke gab gaat dan kom je denk ik bedrogen uit want dat doen ze gewoon niet. Je mag alleen maar een borstvergroting als je ook een SRS ondergaat. Epilatie ligt zoiezo al uit het pakket en hormonen schrijven ze je alleen maar voor na een diagnose TS niet TG of TV. En wat die wachtlijsten betreft als je besluit de operatie niet te ondergaan schuift de boel weer netjes naar voren op dus wat mij betreft ook daar geen probleem. Het enige wat ik je wou vertellen is dat je wel moet overwegen wat je precies wil. Als je met halve waarheden bij je spych aankomt zou je zomaar voor TS versleten kunnen worden en als je pipi eraf is is ie eraf. Zou LULlig zijn als je achteraf spijt krijgt niet?
Vida schreef:Ik heb m'n real life test al gedaan dus kom ik lekker sneller aan de beurt. Wordt de wachtlijst weer korter.
Forget it Vida gelijke monniken gelijke kappen. Al leef je je hele leven als vrouw die tijdsbepalingen staan er nu eenmaal. Eerst diagnostische gesprekken dan hormies. Anderhalf jaar hormies en RLE en dan pas groen licht voor SRS. En dan nog eens de wachtlijsten voor die SRS eerder ben je gewoon niet aan de beurt. En dat is geen mening maar feit voor het geval je het verkeerd interpreteert. En nu eerst maar eens aan je anger management werken voor je weer zo'n heerlijk stukje proza schrijft:o) Hoewel dat komt vanzelf als je wat rust in je lijf krijgt denk ik. Ben ook heel erg rustig geworden nu ik helemaal vrouw ben :wink: :P
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Jeanet schreef:Er doen evenwel ook geruchten de ronde dat de VU wél voornemens is om een beperkte groep transgenderisten te behandelen. En ook is het al sinds jaar en dag bekend dat onder deze groep mensen zijn geweest die zich bij de VU op strategische wijze als TS hebben gepresenteerd, om vervolgens op een voor hen geschikt moment de behandeling te staken. Professor Gooren noemde dat, zonder enige afkeuring, "een slimme strategie".
Dat de VU daar niet voor is, is een kwestie van ideologie en dus voor verandering vatbaar.

Groetjes, Jeanet
Ja dat verhaal ken ik, is mij ook ooit eens verteld op een discussiegroep. Ben benieuwd wat dat wordt maar vooralsnog geloof ik het pas als ik het zie gebeuren. Tot nu toe lossen ze een anomalie op. Een geslachtelijke tussenvorm die daar behoorlijk problemen mee heeft wordt aangepast zodat ie kan leven zoals het hoort dus of als vrouw of als man. Een gedeeltelijke aanpassing is in de ogen van de VU juist het creeeren van zo'n anomalie en dat gaat tegen de prinicpes van het christelijk ziekenhuis in. Althans dat is me ook verteld. Zolang daar geen feitelijke uitspraken over gedaan zijn echter kun je als TG enkel door die slimme strategie aan je doel komen. En ik moet zeggen dat ik iemand groot gelijk geef het in ieder geval te proberen het is een tekortkoming van de gezondheidszorg in Nederland. maar ik denk ook dat je verder moet kijken dan je neus lang is. We mogen onze handen zoiezo al in elkaar knijpen dat we een genderteam hebben en als er teveel gebeurt wat de regering niet bevalt ben je het zo weer kwijt. Dat lijkt me in niemands voordeel.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joanne schreef:En als jij voor de volledige gab wil gaan prima niemand houdt je tegen. Echter als je voor een gedeeltelijke gab gaat dan kom je denk ik bedrogen uit want dat doen ze gewoon niet.
Ik ben erg benieuwd of Peggy Cohen-Kettenis daar als hoofd van het genderteam van de VU nog iets over gaat zeggen op de Nederlandse Transgenderconferentie op 6 november. Misschien begint er ook bij de VU iets te veranderen?

Verder vind ook ik dat de toon van de berichten best iets vriendelijker mag: waarom stellen we niet eerst een paar vragen voordat we conclusies trekken?

Groetjes,

Annegreet
Plaats reactie