Ook goed nieuws

Algemeen

Moderator: Moderators

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Ook goed nieuws

Bericht door petra_ »

Ik heb gister lekker mijn verjaardagscadeau alvast uitgezocht.

Afbeelding

Afbeelding
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Wanneer is U jarig dan? :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

26-10
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Chantal C.
Forumdiva

Ok genoteerd... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hé-hé, zo ver zit je niet uit de weegschaalperiode, hoop dat je ook verassingen meemaakt en niet alles van te voren al weet wat je kado krijgt :roll:

Mijn verjaardag was een ramp, niemand die er langskwam en ook geen kadootjes, ik hoop dat je belangrijker bent bij je kennissen en vrienden!!

Mijn kennissen en ''vrienden'' hoeven niet meer erop te rekenen dat ik nog ooit op een van hun verjaardagen kom en als toch, hoeven ze niet rekening met kadootjes houden, bekrompen k*tvolk, zo vele hebben belooft langs te komen en ik zat hier maar in mijn uppie, achja, wat zeur ik, het is ja toch geen bijzonder dag, je word alleen weer een jaar ouder :roll:

Violet, ik wens je een beter dag toe, een dag zoals je die wilt hebben :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Niki
ff weer wat posten

Bericht door Niki »

mmm, 26-10 is men trouwdatum
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara schreef:Hé-hé, zo ver zit je niet uit de weegschaalperiode, hoop dat je ook verassingen meemaakt en niet alles van te voren al weet wat je kado krijgt :roll:
Op het nippertje schorpioen. Ik weet al ongeveer sinds ik 6 was altijd precies wat ik op mijn verjaardag krijg. Zo werkt dat in mijn familie. Wat wil je voor je verjaardag? Een vagina. Nee, da's te duur. Ok doe dan maar dat en dat. Als je dat niet doet, krijg je geld.
Mara schreef: Mijn verjaardag was een ramp, niemand die er langskwam en ook geen kadootjes, ik hoop dat je belangrijker bent bij je kennissen en vrienden!!
Ik ben alleen van plan om het te vieren met de familie. Voor de rest zie ik wel, voor het geval er iemand langskomt zorg ik dat ik wat te eten en te drinken in huis heb, maar liever niet. Mijn vrienden zijn leuke mensen als ze één voor één over de vloer komen maar met z'n tienen tegelijk gaat het mis.
Mara schreef: Mijn kennissen en ''vrienden'' hoeven niet meer erop te rekenen dat ik nog ooit op een van hun verjaardagen kom en als toch, hoeven ze niet rekening met kadootjes houden, bekrompen k*tvolk, zo vele hebben belooft langs te komen en ik zat hier maar in mijn uppie, achja, wat zeur ik, het is ja toch geen bijzonder dag, je word alleen weer een jaar ouder :roll:
Het is wél een bijzondere dag en belofte maakt schuld. K*tvolk inderdaad.
Mara schreef: Violet, ik wens je een beter dag toe, een dag zoals je die wilt hebben :wink:
Dank je. :) Ik kan je nu al voorspellen hoe het gaat. Mijn ouders en zusjes en aanhang komen tegelijkertijd aan. De hond van Mem wordt aangevallen door mijn 2 katten. Ik schenk koffie in en deel taart uit. Daarna drinkt iedereen de verplichte 3 drankjes. Dan wil Heit naar huis, alleen vindt Mem het nog te vroeg en vraagt ze om een wijntje. Heit weigert dan heel demonstratief en 20 minuten later is iedereen weer weg en kan ik naar de kroeg. :P
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

Hehe, spontane bedoeling in je familie zeg :)

èn je weet al wat je krijgt, nou ff wachten dan ben je weer vrij, en kan je inderdaad naar de kroeg

plezier!
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi Violet,

Ga het niet vergeten maar alvast bij deze gefeliciflapstaard kanjer. Maak er een onvergetelijke dag van !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Ik noem die dag mijn "jaardag" en dat is het ook. Vroeger vierde ik het maar de laatste jaren maak ik er een dagje uit van, geen bezoek (wat inderdaad niet bij elkaar past) en lekker samen ergens een terrasje wat slenteren door een stad is ook leuk. En soms vooraf voor jezelf al een cadeau in huis hebben is extra genieten he :lol: elsa
Chantal C.
Forumdiva

(Even tussendoor: nieuwe foto Elsa? Leuk!)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

violet schreef:Op het nippertje schorpioen. Ik weet al ongeveer sinds ik 6 was altijd precies wat ik op mijn verjaardag krijg. Zo werkt dat in mijn familie. Wat wil je voor je verjaardag? Een vagina. Nee, da's te duur. Ok doe dan maar dat en dat. Als je dat niet doet, krijg je geld.
Vaste rituele, niks tegen te zeggen, je hebt tenminste contakt met je familie :roll:

[quote=''violet']Ik ben alleen van plan om het te vieren met de familie. Voor de rest zie ik wel, voor het geval er iemand langskomt zorg ik dat ik wat te eten en te drinken in huis heb, maar liever niet. Mijn vrienden zijn leuke mensen als ze één voor één over de vloer komen maar met z'n tienen tegelijk gaat het mis.[/quote]

Mijn vrienden wonen alleen zo ver weg, en hier in deze k*tstad loopt alleen maar ziek volk, heb hier maar weinig vriende! Verhuis NEVER NOOIT naar Heerlen, laat je dat zeggen :-? :wink:

[quote=''violet'']Het is wél een bijzondere dag en belofte maakt schuld. K*tvolk inderdaad.[/quote]

Ja nè, en dat krijgen ze dit weekend ook te horen, ben weer in Essen/Bochum, hihi Lurie....... Van de DJ van de Lurie heb ik tenminste een verjaardagsmailtje gekregen :roll: :wink:

[quote="violet'']Dank je. :) Ik kan je nu al voorspellen hoe het gaat. Mijn ouders en zusjes en aanhang komen tegelijkertijd aan. De hond van Mem wordt aangevallen door mijn 2 katten. Ik schenk koffie in en deel taart uit. Daarna drinkt iedereen de verplichte 3 drankjes. Dan wil Heit naar huis, alleen vindt Mem het nog te vroeg en vraagt ze om een wijntje. Heit weigert dan heel demonstratief en 20 minuten later is iedereen weer weg en kan ik naar de kroeg. :P[/quote]

Je hebt een makkelijke familie, goed voorspelbaar, nou, ik hoop, je amuseerd je in de kroeg en drink niet teveel, dat je je niet weer door een dronken hoofd naar je fiets gebracht werd en je weer met bloed aan de vingers wakker word :wink: :wink: :roll: :wink: sorry, dat moest ik ff kwijt, een of andere stem zei me dat te doen :roll: , zo en nu ga ik naar Amsterdam op controle en receptje afhalen 8)

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Mara schreef:Mijn vrienden wonen alleen zo ver weg, en hier in deze k*tstad loopt alleen maar ziek volk, heb hier maar weinig vriende! Verhuis NEVER NOOIT naar Heerlen, laat je dat zeggen :-? :wink:
Ik heb 2 jaar in Maastricht gewoond. Ik vind er daar ook niks aan. Als hollandse heb je niks te zoeken in Limburg.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara schreef:
Vaste rituele, niks tegen te zeggen, je hebt tenminste contakt met je familie :roll:
Juist door de transitie. We waren onze zoon kwijt, maar hebben er een dochter voor terug gekregen zegt Mem als iemand vraagt wat mijn ouders ervan vinden dat ik van geslacht verander.
Mara schreef: Mijn vrienden wonen alleen zo ver weg, en hier in deze k*tstad loopt alleen maar ziek volk, heb hier maar weinig vriende! Verhuis NEVER NOOIT naar Heerlen, laat je dat zeggen :-? :wink:
Ik ben sowieso niet van plan om ooit buiten Fryslân te gaan wonen. 8)
Mara schreef: Ja nè, en dat krijgen ze dit weekend ook te horen, ben weer in Essen/Bochum, hihi Lurie....... Van de DJ van de Lurie heb ik tenminste een verjaardagsmailtje gekregen :roll: :wink:
Wie weet houden ze van het weekend wel een surprise party voor je.
Mara schreef: Je hebt een makkelijke familie, goed voorspelbaar, nou, ik hoop, je amuseerd je in de kroeg en drink niet teveel, dat je je niet weer door een dronken hoofd naar je fiets gebracht werd en je weer met bloed aan de vingers wakker word :wink: :wink: :roll: :wink: sorry, dat moest ik ff kwijt, een of andere stem zei me dat te doen :roll: , zo en nu ga ik naar Amsterdam op controle en receptje afhalen 8)
Met de familie wordt ook gezellig hoor. Enneh, voorlopig geen mannen meer voor mij :D Ik was gister in Scoot, Jeroen heeft ondertussen zijn gezicht weer durven tonen, van wat er buiten gebeurd is weet hij niks meer, ik alleen nog flarden. Mijn vrienden doen hun best om het hele verhaal te achterhalen en mijn vriendinnen proberen me in een hetero hokje te duwen... Is die en die niks voor jou? Blèh... Veel plezier bij de VU.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Chantal C. schreef:(Even tussendoor: nieuwe foto Elsa? Leuk!)
Dank je.. :D is de meest recente. groetjes Elsa
Plaats reactie