Ook goed nieuws

Algemeen

Moderator: Moderators

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Pamela- schreef:
Ga het niet vergeten maar alvast bij deze gefeliciflapstaard kanjer. Maak er een onvergetelijke dag van !
Thanks alvast. :)
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Tsja zit nog wel eens met die verjaardag. Op 24 februari ben ik officieel jarig maar op 9 augustus (operatiedatum) is mijn leven eigenlijk begonnen. Denk dat ik ze allebei maar vier. Februari lekker stappen en augustus een tuinfeestje hehehe. Nog effe Violet en dan heb je ook twee verjaardagen:o)
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

En dan 2x zo snel oud worden zeker? De srs zie ik meer als een doorstart, niet als nieuw begin.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hehehe das het mooie ervan want je blijft de leeftijd van een enkele verjaardag per jaar houden maar hebt dubbel feest;o) Enneh dat van die doostart ben ik met je eens. Maar volgens mij is een doorstart ook een nieuw begin toch?
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ben ik ff blij dat ik ook moeder ben... 3 keer jarig (mits ze me niet op 25 augustus opereren) :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik haat verjaardagen, vooral de mijne laatst, K*Tdag :evil:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Joanne schreef:Enneh dat van die doostart ben ik met je eens.
Foei Joanne, je maakt een tikfout. Je bedoelt zeker doosstart?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hihihi ja psies:)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Maruscha schreef:
Joanne schreef:Enneh dat van die doostart ben ik met je eens.
Foei Joanne, je maakt een tikfout. Je bedoelt zeker doosstart?
Nee, moet zijn ''doostaart'', idd un tikfoutje, een 'a' :roll: te weinig, maar we hebben het hier over verjaardagen, en wat is zo'n dag zonder taart :wink:

Mara
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Hehehe das het mooie ervan want je blijft de leeftijd van een enkele verjaardag per jaar houden maar hebt dubbel feest;o) Enneh dat van die doostart ben ik met je eens. Maar volgens mij is een doorstart ook een nieuw begin toch?
Een beetje wel. Maar als nu begint mijn leven pas echt, zie ik het niet. Dat zou betekenen dat ik nu niet leef. Omgaan was het begin van de rest van mijn leven, daarna was aan de moontjes een mijlpaal. Later "slagen" voor logopedie. Er zijn tal van momenten in de transitie die gedenkwaardig zijn. Dan blijf je aan het vieren.... :o
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara schreef: Nee, moet zijn ''doostaart'', idd un tikfoutje, een 'a' :roll: te weinig, maar we hebben het hier over verjaardagen, en wat is zo'n dag zonder taart :wink:
Ik heb de gewoonte om fashionably late te komen op feestjes zodat men de koffie en taart al op heeft en de borrelhapjes al op tafel staan, die en de borrels die erbij horen vind ik veel lekkerder. :D
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

violet schreef:Ik heb de gewoonte om fashionably late te komen op feestjes zodat men de koffie en taart al op heeft en de borrelhapjes al op tafel staan, die en de borrels die erbij horen vind ik veel lekkerder. :D
Ik ben ook nooit op tijd, maar wat de borreltjes betreft, ik mag/wil niet meer, blijf maar bij de koffie, kan ik beter mee omgaan, een borreltje gaat ja nog, maar na de tweede krijg ik zo echt de zin in meer en dat is niet gezond, werd dan melig en vervelend na un tijd :oops:

Mara
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara schreef: Ik ben ook nooit op tijd, maar wat de borreltjes betreft, ik mag/wil niet meer, blijf maar bij de koffie, kan ik beter mee omgaan, een borreltje gaat ja nog, maar na de tweede krijg ik zo echt de zin in meer en dat is niet gezond, werd dan melig en vervelend na un tijd :oops:
Maat houden is ook niet echt mijn sterkste punt... Vervelend word ik gelukkig niet, melig wel, soms ook erg emotioneel. Remmingen vallen weg en dat leidt wel eens tot stomme akties. Ach, doe eens gek. Mijn vrienden snappen dat ik een beetje een raar mens ben en dat ik jarenlang heb gedaan alsof, dus gunnen ze mij die ruimte. Daar ben ik erg blij mee. Er wordt op me gelet en op me gepast, dat heb ik helaas nodig. Ik kan me om niks helemaal geweldig voelen, maar ik kan om niks ook helemaal in de put raken. In zo'n het is niks en het wordt niks bui, ben ik alles behalve gemakkelijk. Een paar van mijn vrienden prikken daar zo doorheen. Stop eens met dat gezeur, je lijkt wel een bio, stomme muts. Dan lach ik dwars door mijn tranen heen.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

violet schreef:Een beetje wel. Maar als nu begint mijn leven pas echt, zie ik het niet. Dat zou betekenen dat ik nu niet leef. Omgaan was het begin van de rest van mijn leven, daarna was aan de moontjes een mijlpaal. Later "slagen" voor logopedie. Er zijn tal van momenten in de transitie die gedenkwaardig zijn. Dan blijf je aan het vieren.... :o
Dan is misschien voor jou een gouwe ouwe van toepassing:

"Today is the first day of the rest of your life".

Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Lisa met een S schreef:
violet schreef:Een beetje wel. Maar als nu begint mijn leven pas echt, zie ik het niet. Dat zou betekenen dat ik nu niet leef. Omgaan was het begin van de rest van mijn leven, daarna was aan de moontjes een mijlpaal. Later "slagen" voor logopedie. Er zijn tal van momenten in de transitie die gedenkwaardig zijn. Dan blijf je aan het vieren.... :o
Dan is misschien voor jou een gouwe ouwe van toepassing:

"Today is the first day of the rest of your life".
Tsja, dat cliché had ik in gedachten toen ik bovenstaande posting schreef. Goeie sig btw. :D
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Plaats reactie