Katrijn schreef:
Zijn dat dezelfde? Andere visagist dan.
Moderator: Moderators
Lijkt me een goed idee, maar spin daar een nieuwe draad voor. Dit is al een bijelkaar geraapt zooitje.Nathalie schreef:Zeg dames, even het volgende:
Wat nou als jullie je 'zoektalenten-voor-mooie-plaatjes' eens echt ten dienste zouden zetten voor de geïnteresseerde bezoekers van dit forum en deze site, hm ?
Mag ik het volgende voorstel doen dat jullie je eens niet richten op bekende personen maar op de afbeeldingen van visagie tips and trics ? En dan bedoel ik met name goed zichtbare en grote foto's die helder maken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Afgaand op de hoeveelheid vragen die ik wekelijks, zo niet dagelijks, op me krijg afgevuurd, denk ik dat daar een grotere behoefte aan is dan voor de overal vindbare afbeeldingen van bekende personen.
Ja ? heel graag dan. En dan wil ik nog wel meedoen ook
Het enige wat helpt is oefenen... Proberen make up plaatjes na te maken. Laat ik daar nou eens een verschrikkelijk foute site voor gevonden hebben.Nathalie schreef:Zeg dames, even het volgende:
Wat nou als jullie je 'zoektalenten-voor-mooie-plaatjes' eens echt ten dienste zouden zetten voor de geïnteresseerde bezoekers van dit forum en deze site, hm ?
Mag ik het volgende voorstel doen dat jullie je eens niet richten op bekende personen maar op de afbeeldingen van visagie tips and trics ? En dan bedoel ik met name goed zichtbare en grote foto's die helder maken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Afgaand op de hoeveelheid vragen die ik wekelijks, zo niet dagelijks, op me krijg afgevuurd, denk ik dat daar een grotere behoefte aan is dan voor de overal vindbare afbeeldingen van bekende personen.
Ja ? heel graag dan. En dan wil ik nog wel meedoen ook
Vind ik ook, wat nou less is more? More is more, more is gewoon better!Nathalie schreef:Hmm, ik zie alweer dat ik weinig indruk ga maken met mijn verzoek *lol*
Niet getreurd.. Maar violet, dat soort plaatjes was idd precies wat ik bedoelde. Uiteraard ben ik geheel met je eens dat het devies vooral oefenen moet zijn. Echter wat inspiratie verkrijgen is voor velen ook niet verkeerd. Ja toch, niet dan ? Was een mooie foto, dame.