Ook goed nieuws

Algemeen

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

OK, dan, hier is eentje van Anais Nin, die misschien bijzonder van toepassing is op mensen zoals wij:
Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Afbeelding

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

violet schreef:Maat houden is ook niet echt mijn sterkste punt... Vervelend word ik gelukkig niet, melig wel, soms ook erg emotioneel. Remmingen vallen weg en dat leidt wel eens tot stomme akties. Ach, doe eens gek. Mijn vrienden snappen dat ik een beetje een raar mens ben en dat ik jarenlang heb gedaan alsof, dus gunnen ze mij die ruimte. Daar ben ik erg blij mee. Er wordt op me gelet en op me gepast, dat heb ik helaas nodig. Ik kan me om niks helemaal geweldig voelen, maar ik kan om niks ook helemaal in de put raken. In zo'n het is niks en het wordt niks bui, ben ik alles behalve gemakkelijk. Een paar van mijn vrienden prikken daar zo doorheen. Stop eens met dat gezeur, je lijkt wel een bio, stomme muts. Dan lach ik dwars door mijn tranen heen.
Nee hoor, ben met alles gestoppt, is beter zo! Opletten doed niemand op mij, dus moest ik deze maatregelen nemen, en als iemand op me let, nou, dan komt mijn ''Dickschädel'' aandraven, laat me toch niks zeggen, vooral als ik met psychotope stoffen bezig ben! :roll:

Mijn gevoelens gaan ook zo van het ene extreem naar het andere in onvoorspelbaren buien, als daar nu ook nog wat middelen aan te pas komen, zal het weer fataal worden, mijn hersenen is gek genoeg om eigen drugs aan te maken, dat is me al erg zat wat :roll:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Gister heeft de postbode de laarzen bezorgd, jippie. Jammer alleen dat de mode industrie denkt dat als je maat 43 hebt, je vast ook hele dikke kuiten hebt. Naar de schoenmaker dus om een extra rijtje drukknopen. Mijn familie blijkt minder voorspelbaar dan verwacht, want Heit heeft voorgesteld om mijn verjaardag maar in Metslawier te vieren. Goed idee want hunnie hebben een afwasmachine en ikke niet. Voordeel voor Heit is dat ie om 11 uur rustig op bed kan gaan. 8)
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mijn ex past voor een schoenmaker hier uit de buurt laarzen aan als de kuiten er niet inpassen, er was de laatste jaren een erge laarzenmania, maar de producenten van die schoenen hebben echt geen idee over vrouwelijke kuiten, mijn ex had erg veel te doen dus :roll: of het nu nog zo is, weet ik niet :-?

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Franscien
dagelijks aanwezig

schoentjes

Bericht door Franscien »

Prachtig zeg die schoenen!! Maar waar koop je nou zoiets?? en heb een een schoen maat die bij dames schoenen past? Hoe doe je dat.

Franscien
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Deze komen bij de Klingel weg. Die gaan met veel schoenen tot maat 45 en zijn niet zo heel duur als bijvoorbeeld Stravers in A'dam, waar ze tot 47 gaan. Op internet vind je vrij veel aanbod van grote(re) maten, kijk maar eens op http://schoenen.pagina.nl/ en op http://grotematen-mode.pagina.nl/ Ook in de buurt van Gorredijk zijn een aantal adressen. Kamsma in Drachten (tot 45), maar die raad ik af omdat ze doen alsof het een gunst is dat je daar schoenen mag kopen. Wagenaar in Buitenpost (tot 46), niet veel keuze, wel een heel aardige mevrouw, goede service ook. De Vos in Grootegast/Niekerk, heb ik geen ervaring mee, volgens de gouden gids gaan ze tot maat 47.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Plaats reactie