Damesuniformen
Moderator: Moderators
Damesuniformen
Hallo lieverds,
Brits schooluniform, schoolmeisjesuniform, politieuniform, legeruniform, verpleegstersuniform, dienstmeisjesuniform, enzovoorts.
Voor velen zijn uniformen een fetish en een aantal raken hiervan zelfs opgewonden.
Ik heb zelf niets met uniformen. Ik heb wel eens met iemand gemaild die een grote voorliefde voor mannenuniformen heeft en ik heb ooit bij twee huisgenoten in dat afschuwelijke circuit gewoond die interesse hadden voor buschauffeurs of NS-uniformen. Eentje droeg zelfs een buschauffeursuniform toen hij Abraham zag, en op beurzen kom je soms oude spooruniformen tegen. Maar men hoeft niet bij me aan te komen met NS-damesdienstkleding, laat staan in mijn maat.
Maar hebben jullie iets met damesuniformen, heb je ze, draag je ze, en wat zijn je ervaringen. Vertel er eens iets over.
Brits schooluniform, schoolmeisjesuniform, politieuniform, legeruniform, verpleegstersuniform, dienstmeisjesuniform, enzovoorts.
Voor velen zijn uniformen een fetish en een aantal raken hiervan zelfs opgewonden.
Ik heb zelf niets met uniformen. Ik heb wel eens met iemand gemaild die een grote voorliefde voor mannenuniformen heeft en ik heb ooit bij twee huisgenoten in dat afschuwelijke circuit gewoond die interesse hadden voor buschauffeurs of NS-uniformen. Eentje droeg zelfs een buschauffeursuniform toen hij Abraham zag, en op beurzen kom je soms oude spooruniformen tegen. Maar men hoeft niet bij me aan te komen met NS-damesdienstkleding, laat staan in mijn maat.
Maar hebben jullie iets met damesuniformen, heb je ze, draag je ze, en wat zijn je ervaringen. Vertel er eens iets over.
liefs, Josette
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Heb er in de winter un paar truien die er afkomstig zijn van de NS, lekker warm zeg, heb er wel dan een bodywarmer erover heen als ik in de haven moet lossen, heb er namelijk meer spul van de NS, mijn voormalige schoonvader was manager bij de spoorwegen en sleepde veel van dat praktische spul aan, kan ik goed gebruiken op de truck
xmarax
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Elsa, je moet zelf als ''bio'' antwoorden, we moeten toch weten wat wij nastreven
Grapje, Mara
Grapje, Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Achja, uniformen, tot op dat praktische NS-spul, moet ik niks hebben, ben er zelf toendertijd uit het leger gedeserteerd, kon er niet meer tegen dat alle in de zelfde kleren moesten lopen, mijn individualisme kreeg het zwaar te verduren en kwam tekort
Mara, soldaatster buiten dienst
Mara, soldaatster buiten dienst
Re: Damesuniformen
Ik mag zeggen dat ik er best wel opgewonden van kan raken als ik een leuk uniformpje zie met een leuke meid erin die het figuur er ook voor heeft om het leuk uit te laten komen. Maar ik ben bang dat dat niet is wat je bedoelt te vragen, voor mezelf heb ik er niets mee.Josette schreef: Brits schooluniform, schoolmeisjesuniform, politieuniform, legeruniform, verpleegstersuniform, dienstmeisjesuniform, enzovoorts.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
http://www.realultimatepower.net/index3.htmAnakin_TS schreef:Ninja!
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.