Helaas zullen waarschijnlijk over enkele weken, deze schitterende plaatjes niet meer beschikbaar zijn, wanneer de commerciele websites vernieuwd zijn om het nieuwe collectie in beeld te brengen. Dus geniet nog terwijl het kan.
Lisa met een S schreef:Helaas zullen waarschijnlijk over enkele weken, deze schitterende plaatjes niet meer beschikbaar zijn, wanneer de commerciele websites vernieuwd zijn om het nieuwe collectie in beeld te brengen. Dus geniet nog terwijl het kan.
Rechtsklikken, afbeelding opslaan als...
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Visagie. . . . daar kun je Nathalie vermoedelijk om half 4 's nachts nog uit bed bellen. Ik denk dat visagie inmiddels voor jou een zeer grote passie van je is.
Josette ik heb me twijfels hoor. half vier is vrij laat en nathalie kennende gaat ze altijd op tijd naar bed. S' morgens de kleine, luiers, flesje valt echt niet mee dus denk dat ze vier uur niet red.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
petra_ schreef:Plaatjes met uitleg van Agnès B. Bij hun catalogussen zitten vaak proefmonstertjes. Leuk bijkomend voordeel.
Hartelijk dank voor de tip Petra
Yw, stel je er niet teveel van voor, na 1x bruiken zijn ze op. Voor goeie proefmonsters moet je bij de dure merken zijn en vooral vrienden maken met parfumerie personeel.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.