Oorbellen en schoenen: bijna een reden om te emigreren....

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Oorbellen en schoenen: bijna een reden om te emigreren....

Bericht door MarjoleinJ »

Hoi meiden,

Ik zit monumenteel op een conferentie in South California (Pasadena/Los Angeles/Hollywood - daarzo ergens...) en je zou verd* bijna emigreren...

Je loopt nl een gewone schoenenwinkel binnen en *voila* je hebt zelfs keuze in maatje 43... Niet alles wat je wel zou willen, maar 't is in ieder geval meer dan in NL, waar 't mij in ieder geval niet of zelden lukt...

Ook voor clip-oorbellen: er zijn er in ieder geval meerdere, van 't type hanger. Dus niet van die, hoe zal ik 't omschrijven, macaroni-achtige elleboogvormige dingen die om je oorlel heen "clippen", maar echte hangers!

't is alleen jammer dat 't de VS natuurlijk ;)

Groetjes vanuit een redelijk zonnig Californie,

Marjolein

PS: 't ben ook nog even bij Muscle Beach geweest maar 't was nie veel soeps die middag... [geen "muscles from brussels" types, voor degenen die daar wel van houden... sterker nog... de twee die er bezig waren, waren nog oud en lelijk ook...] gelukkig was 't strand *wel* leuk :)
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Franscien
dagelijks aanwezig

Bericht door Franscien »

't is alleen jammer dat 't de VS natuurlijk
hoezo??Dit is toch het land waar ze de vrijheid hebben uitgevonden? en mag je dan als man geen oorbellen dragen? 8)

Franscien
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

franscien schreef:
't is alleen jammer dat 't de VS natuurlijk
hoezo??Dit is toch het land waar ze de vrijheid hebben uitgevonden? en mag je dan als man geen oorbellen dragen? 8)

Franscien
Daar mag je alles, alleen moet je uitkijken dat je geen kogel door je hoofd krijgt :roll: :-?

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Ga eens met rok en oorbellen op de greenbelt een kopje koffie drinken. Ben heel benieuwd hoe tolerant de rednecks daar tegenwoordig zijn :lol:
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jau, of je krijgt de kogel in je kont, of de loop van het geweer daar erin :-? :oops:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Franscien
dagelijks aanwezig

Bericht door Franscien »

Dan zijn er dus toch nog plaatsen waar het erger is dan in NEderland
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

franscien schreef:Dan zijn er dus toch nog plaatsen waar het erger is dan in NEderland
Overal zo'n beetje.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Petra,

zo negatief is 't nou ook weer niet... ik denk dat in NL de tolerantie nog steeds vele malen groter is dan in de VS....

Ik moet zeggen: tijdens 't kopen van de artikelen werd ik prima geholpen, no problemo. Alleen geloof ik niet dat je hier op straat moet gaan lopen... kogel zal wel niet zo snel gebeuren maar je wordt wel door de plietsie opgepakt want als ik me goed herinner is 't in de meeste staten in principe verboden om (voor diegenen die geen SRS in de planning hebben) in kleding van de andere kunne over straat te gaan...

Zoiets als de "algemene politie verordening" in NL waarin staat dat je niet dronken over straat mag, maar dan ietsje anders.

Grtz,

Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

MarjoleinJ schreef:
zo negatief is 't nou ook weer niet... ik denk dat in NL de tolerantie nog steeds vele malen groter is dan in de VS....
Dat bedoel ik.
MarjoleinJ schreef: Ik moet zeggen: tijdens 't kopen van de artikelen werd ik prima geholpen, no problemo. Alleen geloof ik niet dat je hier op straat moet gaan lopen... kogel zal wel niet zo snel gebeuren maar je wordt wel door de plietsie opgepakt want als ik me goed herinner is 't in de meeste staten in principe verboden om (voor diegenen die geen SRS in de planning hebben) in kleding van de andere kunne over straat te gaan...
Da's de VS. Kerry of Bush, maakt niet uit. Ze zouden raar opkijken bij de VU met een kwaaie Amerikaanse agent aan de lijn die om opheldering vraagt.
MarjoleinJ schreef: Zoiets als de "algemene politie verordening" in NL waarin staat dat je niet dronken over straat mag, maar dan ietsje anders.
Kijk uit, misschien zijn het wel terroristen! You with the beard and the dress, get down on the floor NOW! Tuurlijk... Osama en travestie, as if.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

petra_ schreef:
MarjoleinJ schreef:Ik moet zeggen: tijdens 't kopen van de artikelen werd ik prima geholpen, no problemo. Alleen geloof ik niet dat je hier op straat moet gaan lopen... kogel zal wel niet zo snel gebeuren maar je wordt wel door de plietsie opgepakt want als ik me goed herinner is 't in de meeste staten in principe verboden om (voor diegenen die geen SRS in de planning hebben) in kleding van de andere kunne over straat te gaan...
Da's de VS. Kerry of Bush, maakt niet uit. Ze zouden raar opkijken bij de VU met een kwaaie Amerikaanse agent aan de lijn die om opheldering vraagt.
MarjoleinJ schreef: Zoiets als de "algemene politie verordening" in NL waarin staat dat je niet dronken over straat mag, maar dan ietsje anders.
In mijn zoektocht naar artikelen voor onze voorpagina ben ik lid van meerdere amerikaanse news- en discussiegroups, alsmede fora. Ik heb nooit iets gehoord over een verbod op travestie op zowel landelijk- als staatniveau. Wel zijn er steden en graafschappen waar plaatselijke verordeningen het verbieden, maar doorgaans zijn ze sluimerende verordeningen, en worden pas uitgevoerd wanneer men bewust gaat provoceren omwille van een politieke agenda. Maar ook zijn er steden waar de plaatselijke wetten vrij ver gaan in hun bescherming van de rechten van t*-s. In beide gevallen zijn ze uitzonderingen.

Amerika is een groot land. Qua bevolking, is het ongeveer 15 keer zo groot. Qua oppervlakte? Nou, zoek op het kaart hieronder New Jersey (afkorting NJ), want het is ongeveer net zo groot als Nederland:

Afbeelding

Ook al ben je een paar keer geweest, is het moeilijk om dingen daar in de juiste verhoudingen te begrijpen. Dat hebben amerikanen ook wanneer ze over Europa denken.
petra_ schreef:Kijk uit, misschien zijn het wel terroristen! You with the beard and the dress, get down on the floor NOW! Tuurlijk... Osama en travestie, as if.
CHAT PARTICIPANT: What are we doing to make sure bin Laden does not escape into Pakistan or Iran?

GRANGE: First of all, he may have already escaped. A lot of the videos that we see with him around caves may have all been done early on, and he may well be living in a villa right now in Pakistan. It's a very porous border. We didn't have much control in the southern and eastern areas of Afghanistan until after Kabul fell. That may have been the time he slipped through. Right now, American and other international forces, as well as anti-Taliban forces, are watching as many of the routes into Pakistan as possible. I doubt that he went to Iran, because he doesn't get along with Iran very well. He could have also escaped by helicopter, a helicopter hidden in a cave or a warehouse, and one night flown down through the valleys and out of the country. Or he could have gone on the back of a horse, dressed as a woman -- a very tall woman. He's dressed as a woman before.
Bron: CNN

Lisa ;-)
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie