Hypnotherapie

Algemeen

Moderator: Moderators

Hanna
is nieuw hier

Bericht door Hanna »

Dank je voor je reaktie

Het aller belangrijkste in mijn opinie is wees jezelf.
En ik, ik ben gelukkig om wie ik ben gewoon een simpele meid.

Heb je dit nu mede bereikt door je ervaring met hypnotherapie?
Een Dame op zoek
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

Hallo Hanna,

Het aller belangrijkste in mijn opinie is wees jezelf.
En ik, ik ben gelukkig om wie ik ben gewoon een simpele meid.

Ik heb dit niet bereikt door mijn ervaring met hypnotherapie, doordat ik een hypnotherapie ben ondergaan wilde ik terug gaan naar een periode waar het allemaal begon. Ik ben als jongentje geboren en heb nu inmiddels al mijn operaties achter de rug. Ik betwijfel of dit soort therapie je zelf meer vertrouwen geeft! Ik ben van mening dat je een antwoord krijgt waar je naar opzoek bent zo iets heet bevestiging die je misschien graag wil horen.
Nu ... stel dat je ongeacht wat voor therapie dan ook gaat doen, en tot de conclusie komt dat het dieper zit dan jij daadwerkelijk denkt. Wat dan? Ik heb alleen een antwoord gekregen op mijn vraag hoe jong was ik ongeveer. Dat weet ik nu maar heb hiervoor wel een prijs voor moeten betalen.
Groetjes Carola
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Hanna
is nieuw hier

Bericht door Hanna »

Dank je Carola,

Ik verwacht ook niet dat hypnotherapie me meer vertrouwen geeft of zal geven. Ik hoop dat het me inzicht geeft vanaf welk moment en waarom ik mijn T* zijde heb ontwikkeld. De bevestiging dat ik transgender ben, hoef ik niet te krijgen, want dat weet ik al (met alle lusten en lasten erbij). Wat ik zou willen is het een (definitieve?) plaats te geven als een geaccepteerd en doorleefd geheel los van de omstandigheden waarin ik me bevind. Ik verwacht ook niet dat dat met een keer hynotherapie tot stand zal komen.

Groetjes Hanna
Een Dame op zoek
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Carola-Voorvelt schreef: Dat weet ik nu maar heb hiervoor wel een prijs voor moeten betalen.
Groetjes Carola
Welke prijs?

Jeanet
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Welke prijs?

Vanwege de dure Euro :(
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Carola-Voorvelt schreef:Welke prijs?

Vanwege de dure Euro :(
O, ik dacht dat je het figuurlijk bedoelde. Maar de toevoeging aan je inzicht heeft je dus niet iets opgeleverd wat die euro's waard was?

Groet, Janiek
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Ach weet je Janiek ik heb antwoord gekregen op de vraag hoe jong ik was toen het in mijn bolletje speelde. Het kan verklaren waarom ik een achterstand op school had (leefde immers in mijn eigen wereldje) en die was toen al mooi :D en nu werkelijkheid :wink:

Liefs Carola
Plaats reactie