Style.............

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara schreef:Keiharde metal maakt ook emoties bij me los, ik raak overstuur en schreeuw: "ZET DIT GVD AF" :evil:
Lol, dat heb ik nou met nine inch nails. Enneh, je hebt natuurlijk metal en metal. Bands die metal zijn om hard te doen, komen niet in mijn cd speler.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Ik kleed me wel duidelijk anders als meisje dan als jongen. Ik merk dat mijn jongenskleding vooral uit beige/grijstinten bestaat en een beetje donker/grauw is, terwijl mijn andere garderobe veeeeel meer kleur heeft.
Qua echte stijl weet ik het nog niet, de afgelopen twee jaar heeft mijn 'stijl' ook enorme transformaties ondergaan. Het is ooit begonnen met een truttig bloesje uit een Marka winkel ofzo, en tegenwoordig kleed ik me wat moderner en jeugdiger/frisser. Ik denk dat mijn 'stijl' over twee jaar wel weer radicaal verandert zal zijn.

En qua muzieksmaak, doe mij ook die Jimi Hendrix en The Doors maar :D
Ik speel sinds een paar maanden electrische gitaar. Nog niets noemenswaardigs hoor :wink:
Willeke T
ff weer wat posten

Bericht door Willeke T »

Bij mij is er niet zo heel veel verschil.
Ik wissel een rok voor een broek of als ik een rokje over een broek aan
heb hoeft alleen het rokje uit.
Truitjes, bloesjes, T-shirts draag ik gewoon altijd, daar maak ik geen
verschil in.
Een topje of een jurk in de zomer maakt wel verschil, dat vervang
ik dan toch maar liever door een T-shirt en een korte broek voor ik
de straat op ga.

Qua kleuren heb ik veel zwart/rood en zwart/groen combinaties.
En in de zomer wat vrolijkere lichte kleuren.
Echte mannenkleding als een pak en stropdassen enzo heb ik niet.

Liefs,
Willeke
"Climb every mountain, search every stream,
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

petra_ schreef:
Mara schreef:Keiharde metal maakt ook emoties bij me los, ik raak overstuur en schreeuw: "ZET DIT GVD AF" :evil:
Lol, dat heb ik nou met nine inch nails. Enneh, je hebt natuurlijk metal en metal. Bands die metal zijn om hard te doen, komen niet in mijn cd speler.
Nee hoor, ben echt niet voor metal en/of metal :roll: duidelijke metaldysforie zo gezegt :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Mara schreef:
petra schreef:Bands die metal zijn om hard te doen, komen niet in mijn cd speler.
Nee hoor, ben echt niet voor metal en/of metal :roll: duidelijke metaldysforie zo gezegt :wink:

Mara

Here we go again on my own (Whitesnake) Om maar een voorbeeld te noemen. De kampioen van deze categorie is Bon Jovi, maar anderen kunnen er ook wat van. Die uitdrukking 'metaldysforie' is heel goed en terecht voor dit slag. Vaak gaat dat vergezeld met videoclips met veel bloot en snelle wagen en ronkende motoren.
Laatst gewijzigd door Josette op za okt 30, 2004 1:00, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:
Here we go again on my own (Whitesnake) Om maar een voorbeeld te noemen. De kampioen van deze categorie is Bon Jovi, maar anderen kunnen er ook wat van. Die uitdrukking 'metaldysforie' is heel goed en terecht voor dit slag. Vaak gaat dat vergezeld met videoclips met veel bloot en snelle wagen en ronkende motoren.
Getver, Whitesnake en Bon Jovi... Dat vind ik geen metal. Net zoals André Rieu geen klassiek is.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

petra_ schreef:
Josette schreef:
De kampioen van deze categorie is Bon Jovi, maar anderen kunnen er ook wat van. Die uitdrukking 'metaldysforie' is heel goed en terecht voor dit slag. Vaak gaat dat vergezeld met videoclips met veel bloot en snelle wagen en ronkende motoren.
Getver, Whitesnake en Bon Jovi... Dat vind ik geen metal. Net zoals André Rieu geen klassiek is.
En James Overlast :wink:

Eerlijk gezegd ben ik niet zo thuis in de hokjes van de muziekindustrie, ik ken maar 2 hokjes leuk en niet om aan te horen, maar sinds wanneer is Bon Jovi Metal :-?
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

petra_ schreef:
Josette schreef:
Getver, Whitesnake en Bon Jovi... Dat vind ik geen metal.
Dat is ook geen metal, maar bagger of bullshit of 'te commercieel'. Het is voor mij wel 'leuk' om te horen, maar andere bands als Rammstein of Audioslave of P.O.D., om maar wat namen te noemen, zijn inderdaad veel en veel beter.
petra_ schreef:Net zoals André Rieu geen klassiek is.
Dat noemen puristen ook wel volksverlakkerij. Komt op hetzelfde neer als wat ik over Bon Jovi zei. Zeg maar de Bon Jovi van de klassiek.

Effekes leuke anecdote: Een erg leuk meisje zei jaren geleden op een vacantie dat haar vader in de redactie van een klassiek-muziekblad zat, en in die kringen bestond een afkeer t.o.v. figuren als Rieu en (Helmut) Lotti. Ook werd het woord volksverlakkerij genoemd, eveneens een eufemisme voor 'slecht'.

En in mijn vorige huis woonde ik met een muziekpurist die een oprechte afkeer van dit soort bullshit had. Bij hem kom je aankomen met figuren als Captain Beefheart, Neil Young of Bob Dylan, en bij voorkeur op plaat.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

leontine schreef:(..)maar sinds wanneer is Bon Jovi Metal :-?
Nee, Bon Jovi is kwijlen. Even wat oprechte harde metal eroverheen: P.O.D, Nine Inch Nails, Audioslave, Rammstein, Stereomud, Slipknot, enz. Niet supernieuw maar blijft goed.

Oh ja, en met clavecimbel kun je ook snoeihard uit de hoek komen. Zie Professional Widow van Tori Amos uit 1996, uiteraard de originele versie.
liefs, Josette
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Josette schreef:
Nee, Bon Jovi is kwijlen. Even wat oprechte harde metal eroverheen: P.O.D, Nine Inch Nails, Audioslave, Rammstein, Stereomud, Slipknot, enz. Niet supernieuw maar blijft goed.
Nou haal je weer wat door mekaar, was NIN metal, zou ik er niet van houden :roll:

En met de rest moet je mij ook niet komen, ook heb ik met VIP-pasje in zwitserland met Rammstein op podium gestaan, un vriendin was uns met Till samen, vandaar(zij is nu met Stefan van Böze Onkelz samen, waar ik ook niet van hou) heb op dat Festival ook Therapie en Clawfinger in het VIPtent leren kennen en ook daar was ik duidelijk en zei tegen die gasten dat ik eigenlijk helemaal niet hou van die overmaskuline manier van muziek maken, trouwens kreeg ik geen ruzie met hun, vanwegen mijn meningen :wink: werd zelf van Threapie weer uitgenodigt in Weert op festival te komen, maar ik ging er niet, een metalfeest was me genoeg voor een heel lange tijd :roll:

Mara
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Josette schreef:
Dat is ook geen metal, maar bagger of bullshit of 'te commercieel'. Het is voor mij wel 'leuk' om te horen, maar andere bands als Rammstein of Audioslave of P.O.D., om maar wat namen te noemen, zijn inderdaad veel en veel beter.
Audioslave kan er mee door, vooral like a stone. Chris Cornell vind ik op zijn best in de wat rustigere nummers. Soundgarden was trouwens beter. P.O.D. ken ik eigenlijk niet enneh Rammstein is live wel leuk, vooral vanwege het vuurwerk. Met bands als (oude) Theatre of Tragedy, Leaves' Eyes, Type O Negative, Life of Agony, Fear Factory, Carnivore, System of a Down en Cradle of Filth kom je meer in mijn straatje.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Petra, jij hebt blijkbaar de zelfde smaak dan mijn zus, zo te zien :roll:
We zijn vaak genoeg erover aan strijden :wink:

Mara
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ik heb de laatste dagen een sterke within temptationdysforie. Wat een ongelovelijke z**kplaat is dat zeg. Helaas word ie ieder uur gedraaid op wat voor zender dan ook. :(
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

petra_ schreef:Soundgarden was trouwens beter.
"Black Hole Sun" prachtig nummer...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Chantal C. schreef:Ik heb de laatste dagen een sterke within temptationdysforie. Wat een ongelovelijke z**kplaat is dat zeg. Helaas word ie ieder uur gedraaid op wat voor zender dan ook. :(
Brrrr, Within Temptation. Een prima voorbeeld waarom metal niet mainstream moet worden.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
Plaats reactie