Make up voor "beginners"
Moderator: Moderators
Make up voor "beginners"
Hallo meiden, ik ben al Travo sinds ik mij iets kan herinneren, maar mijn grote makke is de make up. Wie kan goed uitleggen, waarmee begin je, wat heb je nodig (zonder te overdrijven), en hoe ga je te werk. Wie kan dit helder en duidelijk uitleggen ? Of verwijzen naar een (liefst) Nederlandse site waarin dat heel duidelijk wordt uitgelegd, maar het liefst hoor ik het van een van jullie !! Liefs Krista
"Woman Within"
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hoi,
Vind je het goed, als wij verwijzen naar onze eigen site, met makeup tips speciaal voor mensen zoals wij?
Looking Good
Lisa
Vind je het goed, als wij verwijzen naar onze eigen site, met makeup tips speciaal voor mensen zoals wij?
Looking Good
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- mireille
- Eredivisie
Staat wellicht ook ergens hier op de site (probeer eens zoeken), maar deze wilde ik je niet onthouden: http://www.makemeover.org/
En oefenen maar
En oefenen maar
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- dagelijks aanwezig
Re: Aan de slag
'k Weet niet wat ik hier uit moet begrijpen. Waarschijnlijk één van de cultuurverschillen tussen het hoge Noorden en het Zuiden???Krista schreef:heb zin om lekker te tutten.
Dames toch
Tutten, eigenlijk optutten, opmaken, proberen, dan kleertjes uitzoeken enz enz, niet echt het allermannelijkste, daarom tutten, sorry dames, ik wist niet dat ik erg goed op mijn bewoording moest letten. Ben nou eenmaal een eenvoudige travo-trut....................
"Woman Within"
Lisa met een S schreef:
Looking Good
Dat vind ik zo jammer, eerst een goede handleiding uitscheren en dan een opmerking als meh, wat een gedoe, elektrisch scheren kan ook.Looking Good schreef:Uiteraard kun je je ook met een electrisch scheerapparaat scheren.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Sponsor??? Ik ben helemaal niet zo enthousiast over mach 3. Probeer maar eens na het scheren (met mach 3) met een gewoon GII systeem, met vaste kop, er over heen te gaan. Moet je zien wat er nog van af komt. Ik gebruik nu Wilkinson quatro's en GII krijgt er niets meer af. Ik denk niet dat het aan de vier mesjes ligt maar aan de hoek waaronder de mesjes in het houdertje bevestigd zijn. Dat is bij Mach 3 niet ideaal geplaatstlooking good schreef:De ervaring heeft geleerd dat de scheermesjes Mach 3 het beste resultaat opleveren
Laatst gewijzigd door Caroline B op wo nov 03, 2004 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Caroline
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wilkinson Protector 3D was mijn favoriete, maar die bestaat niet meer blijkbaar, dus nu de Mach3, moet wel zeggen dat die niet zo goed is als de Protector
Maar geeft niet, ik hoop dat ik over een jaar er geen scheermesjes meer nodig heb
Mara
Maar geeft niet, ik hoop dat ik over een jaar er geen scheermesjes meer nodig heb
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Die vond ik juist niks door die domme tralies was het mesje niet schoon te krijgen. Ik zweerde bij Mach 3 turbo en nu bij m'n pincet.Mara schreef:Wilkinson Protector 3D was mijn favoriete, maar die bestaat niet meer blijkbaar, dus nu de Mach3, moet wel zeggen dat die niet zo goed is als de Protector
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Net genôch.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Petra, ik had die tralies duidelijk nodig, zag er na het scheren altijd uit als vers verkracht, ik was altijd met een intensiteit aan de slag gegaan, dat het goed was dat er die draadjes erop zaten, anders was het altijd een totaalpeeling geworden
Ik haat die baard en ik liet het die baard ook voelen, hij was wel sterker en won altijd, maarja, nu ga ik hem anders te lijf
Mara
Ik haat die baard en ik liet het die baard ook voelen, hij was wel sterker en won altijd, maarja, nu ga ik hem anders te lijf
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Caroline B
- dagelijks aanwezig