Solliciteren als jezelf

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Frederique_ schreef:
Mara schreef:Trouwens, privédingen horen ook niet zozeer op het forum thuis, die bespreek je ook beter met je dierbaarsten, toch :roll:
Met sommige dingen kun je niet terecht bij je dierbaren (omdat die het nog niet weten of minder ver zijn in het accepteren), dan kan het fijn zijn dat er ook een forum is met mensen die wel dat invoelingsvermogen hebben.

Groetjes,

Frederique
Voor de goede orde: ik heb gelukkig genoeg mensen in mijn omgeving bij wie ik mijn verhaal wel helemaal kwijt kan, en wiens invoelingsvermogen groter is dan ik hier denk te kunnen vinden.

Maar wat zij missen is het daadwerkelijk *weten* hoe het is om met dit soort gevoelens rond te lopen (slechts een vriend van me doet aan travestie, maar op een heel andere wijze). En toch weten mijn vrienden vaak veel verstandiger taal uit te slaan dan dingen die ik hier lees, mede ingegeven door het feit dat er bij hun geen secundaire motieven meespelen.

Waarom ik hier dan nog rondhang? Goede vraag, eentje waar ik vooralsnog geen antwoord op heb.
Laatst gewijzigd door Maruscha op wo nov 03, 2004 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Maruscha schreef:Waarom ik hier dan nog rondhang? Goede vraag, eentje waar ik vooralsnog geen antwoord op heb.
Ga maar ook niet zo druk op zoek na een antwoord, okeee :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Maruscha schreef:Waarom ik hier dan nog rondhang? Goede vraag, eentje waar ik vooralsnog geen antwoord op heb.
Travestie.org werkt verslavend :D Velen komen daarom terug.

Trouwens, succes met je nieuwe baan, Maruscha
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Anne D
dagelijks aanwezig
Berichten: 159
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 15:34

Bericht door Anne D »

Hé maruscha,
wat een goede ontwikkeling!
Ik ben erg blij dat het zo goed voor je uitgepakt heeft.
Liefs, Anne
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Maruscha schreef:mede ingegeven door het feit dat er bij hun geen secundaire motieven meespelen.
Zoals...?

Afbeelding

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Lisa met een S schreef:
Maruscha schreef:mede ingegeven door het feit dat er bij hun geen secundaire motieven meespelen.
Zoals...?

Afbeelding

Lisa
Daar kan ik een serieus antwoord op geven, maar dan zou ik juist die 'discussie' aan gaan die ik al zo vaak met veel moeite heb weten te vermijden. 8)

Overigens heeft het niets te doen met ons 'akkefietje' maar dat begrijp je denk ik wel.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ja, dat begrijp ik wel. Wat ik niet begrijp, is waarom je wel zoiets zegt -- het is tenslotte een veeg uit de pan aan de deelnemers van het forum, als je niet bereid bent om het toe te lichten. Als je echt geen discussie over had gewild, dan had je het ook niet opgeschreven, lijkt mij.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Lisa met een S schreef:Ja, dat begrijp ik wel. Wat ik niet begrijp, is waarom je wel zoiets zegt -- het is tenslotte een veeg uit de pan aan de deelnemers van het forum, als je niet bereid bent om het toe te lichten. Als je echt geen discussie over had gewild, dan had je het ook niet opgeschreven, lijkt mij.

Lisa
Als ik een discussie wil ga ik die wel direct aan - dat moet jij als geen ander hier beseffen. En 'veeg uit de pan' is een beetje heel sterk uitgedrukt, bovendien is mijn opmerking over secundaire motieven zeker niet van toepassing op alle deelnemers van het forum.

Maar de reden waarom ik het uberhaupt vermeld is simpel: een verklaring waarom ik niet wil uitweiden over mijn situatie. En geloof me, het frustreert me behoorlijk dat ik me moet 'inhouden' (zit nl. niet echt in mijn natuur) maar ik heb op het ogenblik wel andere dingen aan mijn hoofd dan hier overuren draaien terwijl ik bij voorbaat al weet dat het een verloren strijd is.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Maruscha schreef:Voor de goede orde: ik heb gelukkig genoeg mensen in mijn omgeving bij wie ik mijn verhaal wel helemaal kwijt kan, en wiens invoelingsvermogen groter is dan ik hier denk te kunnen vinden.
Hier had je het al vrij netjes uitgelegd.
Maruscha schreef:Maar wat zij missen is het daadwerkelijk *weten* hoe het is om met dit soort gevoelens rond te lopen (slechts een vriend van me doet aan travestie, maar op een heel andere wijze). En toch weten mijn vrienden vaak veel verstandiger taal uit te slaan dan dingen die ik hier lees, mede ingegeven door het feit dat er bij hun geen secundaire motieven meespelen.

Waarom ik hier dan nog rondhang? Goede vraag, eentje waar ik vooralsnog geen antwoord op heb.
Hier heb je je uitleg alleen maar vertroebeld. En tegelijkertijd de waarde van het forum en leden van het forum omlaag gehaald.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Lisa met een S schreef:Hier heb je je uitleg alleen maar vertroebeld. En tegelijkertijd de waarde van het forum en leden van het forum omlaag gehaald.
Wat jij vertroebeld noemt, noem ik verder toegelicht. Dat ik daarbij dingen zeg die jij kennelijk niet wilt horen is niet mijn probleem.

Wat de waarde van het forum is voor mij kan verder alleen ik bepalen, en volgens mij heb ik het volste recht hier aan te twijfelen (zie ook mijn initiele vraag - wat doe ik hier dan nog?).

En ik heb al verteld dat ik niet denk dat bij iedereen hier secundaire motieven een rol spelen. Maar kennelijk past dat antwoord niet in je straatje dus beticht je me maar van vijandigheid richting *alle* leden. Netjes. Nog pek & veren nodig?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Maruscha schreef:Wat de waarde van het forum is voor mij kan verder alleen ik bepalen, en volgens mij heb ik het volste recht hier aan te twijfelen (zie ook mijn initiele vraag - wat doe ik hier dan nog?).
Dat klopt, alleen als je het niet in het forum ter discussie wilt stellen, zie ik niet de zin om er wel erover te schrijven.
Lisa met een S schreef:Hier heb je je uitleg alleen maar vertroebeld. En tegelijkertijd de waarde van het forum en leden van het forum omlaag gehaald.
Maruscha schreef:En ik heb al verteld dat ik niet denk dat bij iedereen hier secundaire motieven een rol spelen. Maar kennelijk past dat antwoord niet in je straatje dus beticht je me maar van vijandigheid richting *alle* leden. Netjes. Nog pek & veren nodig?
Stemmingmakerij. Ik zoek en ik zoek, maar ik zie geen "alle" in mijn tekst. Omdat je niet heb gezegd dat het gaat om maar enkele leden, of een heleboel van de leden, heb ik dat bewust in het midden gelaten. Als ik inderdaad "alle" had bedoeld, had ik dat gezegd. Overigens vind ik, dat wanneer men hun eigen handelingen laat bepalen door de handelingen van een kleine minderheid, ze doorgaans verkeerd bezig zijn. Maar dat is maar mijn bescheiden mening.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

hoi die hoi,

Ik wil mij niet in een "goed gesprek" mengen (...) maar eigenlijk wel even to-the-point Maruscha feliciteren met haar nieuwe baan en ik vind 't heerlijk om te lezen dat je tijdens je gesprekken zulke goede ervaringen hebt.

Het feit dat je een moeilijke periode achter de rug hebt.. sja.. je kiest ook niet de makkelijkste weg maar ik hoop dat jouw goede ervaringen mogelijkheden of nieuwe invalshoeken scheppen voor anderen. Zeker om te merken dat het T* gebeuren ook positief (of minstens: niet per definitie) negatief benaderd hoeft te worden door "de boze buitenwereld". En vergeet vooral de inkopper niet: zonder dieptepunten ook geen hoogtepunten.... Fijn dat je zoveel goede vrienden en mensen om je heen hebt waar je op terug kunt vallen: koester ze (maar daar twijfel ik niet aan dat je dat doet).

Nogmaals: ik vind een felicitatie hier op z'n plaats. U go grl!

Groetjes,

Marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Omdat ik eigenlijk absoluut geen zin heb in deze discussie heb ik besloten mijn oorspronkelijk geplaatste tekst maar weg te halen. Zie het als een overwinning van iemand die koste wat het kost niet wil dat mensen op wat voor manier maar ook kritiek hebben op het heilige www.travestie.org, mij boeit het even niet, ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Marusha

Ik ben blij voor je dat je deze mogelijkheid hebt gecreëerd en voor deze baan hebt gekozen. Hoe het ook afloopt, je zou het jezelf altijd kwalijk hebben genomen als je het niet had geprobeerd.
Maar ik denk dat het je wel goed zal bevallen.

Laat je na een tijdje nog even horen hoe het je vergaat? Ben ik best benieuwd naar.
Cyn.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Bedankt voor jullie steun, en Cynthia: je slaat de spijker op zijn kop. Dit is inderdaad iets wat ik moet proberen.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Plaats reactie