T*-zijn en werk

Algemeen

Moderator: Moderators

Mijn werk...

Ik werk in overheidsdienst als vrouw
2
6%
Ik werk in overheidsdienst als man, maar men is wel op de hoogte van mijn T*-zijn
0
Geen stemmen
Ik werk in het onderwijs of gezondheidszorg als vrouw
4
12%
Ik werk in het onderwijs of gezondheidszorg als man, maar men is wel op de hoogte van mijn T*-zijn
0
Geen stemmen
Ik werk in het privé sector als vrouw
3
9%
Ik werk in het privé sector als man, maar men is wel op de hoogte van mijn T*-zijn
2
6%
Ik ben zelfstandig onderneemster/bedrijfseigenares
2
6%
Ik heb mijn eigen bedrijf. Mijn klanten en/of werknemers zijn op de hoogte van mijn T*-zijn
0
Geen stemmen
Ik zit momenteel zonder werk en leef van een uitkering en/of wordt onderhouden door familie
2
6%
Ik ben full-time bezig met een opleiding en ontvang een uitkering/studiefinanciering en/of wordt onderhouden door familie
1
3%
Mijn partner en ik hebben besloten dat ik de zorg op mij neem voor huis en gezin; mijn partner onderhoud mij en ik leef (wel of niet gedeeltelijk) als vrouw
2
6%
Ik werk als man en niemand (behalve misschien enkele collega's die ik vertrouw) weet van mijn T*-zijn
15
45%

Totaal aantal stemmen: 33

fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

Ik onthoud mij voor dit moment van stemming, want mijn situatie is momenteel erg dynamisch .....ergo:
momenteel werk ik in de prive sector als man met slechts een enkele collega op de hoogte, maar voor de kerst wordt de rest van het personeel ingelicht en per 14-2 2005 zal ik permanent als vrouw mijn werk gaan doen.
greetz Fenna ;)
Plaats reactie