Nieuwe Chirurgen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Nieuwe Chirurgen

Bericht door Vicky_ »

Ik heb al verschillende geruchten gehoord over twee nieuwe chirurgen in de VU. Alleen weet ik niet of het nu klopt en wie het zijn. Als jullie het weten, zou ik het graag van jullie vernemen

Groetjes Valissia
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Vorige maand bij virgin vertelde Jos Megens dat de VU twee nieuwe chirurgen op het oog heeft die daar zouden kunnen gaan opereren.

Ze waren er toen nog niet helemaal uit wie en wanneer en hoelang, er moesten toen nog wat details uitgesproken worden.

Dus hoe het nu inmiddels is weet ik niet maar als je het zeker wilt weten kun je maandag natuurlijk even naar Jos bellen dan heb je de informatie uit eerste hand.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik had het met meneer Gijs erover, de ene zal een oostenrijker zijn, de andere een italiaan die in Gent gewerkt heeft, ze zullen allebei goeie ervaringen hebben opgedaan in dozensleutelijen, ene ook in penisbuilding! Maar of ze nu tekenen in januari, wil niemand over iets kwijt! Als het zover komt, nou dan blijft te hopen dat ze de wachttijden wegwerken, we moeten wel uns allemaal vast duimen, mijn RLE is in september afgelopen, zal leuk zijn, zo'n kerstkado anno 2005 :roll: :D

Liefs Mara, die ook in Essen aan kijken is :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Marry
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 16:38
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Marry »

Ik heb van Jos Megens gehoord dat het inderdaad een oosterijker en een italiaan is die zijn aan gesteld.
Ook prof. Mulder komt weer terug in het VU heeft Jos Megens mij gezegd. :)
Marry
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Als ik goed tel zijn er per saldo dus meer chirurgen beschikbaar? Van Onselen weg (maar die doet af en toe in Doetinchem nog wat) en 3 erbij. Zo verdwijnen de wachtlijsten gewoon voor de zon.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
no-one
dagelijks aanwezig
Berichten: 140
Lid geworden op: vr jul 27, 2001 2:00

Bericht door no-one »

wat ik op 5 november bij mijn controle heb gehoord is dat er inderdaad onderhandelingen zijn met 2 nieuwe chirurgen maar dat deze nog niet hebben getekend,dit zou pas in januari gebeuren eventueel.
verder heeft mijn psych gezegt dat ze in doetichem max 1 operatie per maand zouden blijven doen dit zou de wachtlijst eerder stabiliseren dan doen inkorten.
verder ondanks het vu wel meer chirurgen tot hun beschikking hebben,is de beschikking over operatiekamers en ander personeel onveranderd.

in het kort gezegt in eerste instantie blijft de wachtlijst stabiel op huidig niveau zo`n 6 tot 8 maanden.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hmmm een italiaan he hahaha hoop dat het een beetje leuke man is. Heb nog een correctie van mijn linkerborst en mijn schaamlippen op de planning staan die eigenlijk door Kanhai gedaan zouden worden maar de kans is groot dat dat dus door een van die andere twee gedaan wordt. Ben benieuwd.
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Veranderd wel vaak daar zeg, In Groningen doet de beste man het al 24 jaar. Heeft nu ongeveer 300 SRSen op zijn naam staan.
Groetjes

Afbeelding
Plaats reactie