Get a life

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Get a life

Bericht door Joanne »

Djeez mensen kunnen we nu weer over gaan tot de orde van de dag hoewel ik bijna niet meer weet wat dat ook al weer was.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Uh... ik geloof dat we het over haakwerkjes hadden... Of was het nou borduren? Jemig... :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Calista
daar ben ik weer

Bericht door Calista »

is deze topic per ongeluk gestaan want hij slaat wel op niet veel:-P
Ik ben dus Calista,een klassevrouw uit Belgie. De ene keer the girl next-door de andere keer de Diva.

love ya all darlings,
xxxCalista
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Jaaaaaaaaaaaa! Of bloemschikken!

[waarmee ik niet wil zeggen dat de gevoerde discussies (...) geen steek houden of dat ze (bij voorbaat of om de verkeerde redenen) afgekapt dienen te worden maar je kunt overdrijven en de standpunten zijn m.i. duidelijk, period.]

groetjes en alvast een goed weekeinde; ik lees jullie volgende week wel weer (druk druk druk.....)!!!
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Willeke T
ff weer wat posten

Bericht door Willeke T »

Bloemschikken, leuk !
Maar uhh, waar haal je zo midden in de nacht bloemen vandaan :(

Nou ja, ik was nog een sok aan het breien om de Sinterklaas kado's
in te doen :)

Liefs,
Willeke
"Climb every mountain, search every stream,
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Joanne, mag ik zeggen dat ik deze foto leuker vind dan de vorige :)
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Dank je Leontine het verschil is dan ook een webcam en een professionele fotograaf. Deze laatste foto is gemaakt tijdens een make upsessie en fotoshoot voor een portfolio voor iemand die een visagie opleiding doet. Ben er erg content mee al heb ik hem op sepia gezet voor het effect. En daarnaats heb ik net een halve fles rum op dus vergeef mijn typoefouten
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Overigens heb ik op mijn profiel de ongecropte versie ervan staan. Moet zeggen dat iedere keer dat ik die zie ik stil wordt van mezelf. Nu kennen jullie mijn oma zaliger niet maar ik lijk er zoveel op dat ik gewoon de foto heb uitgeprint om aan mijn vader (zoon van die oma) te geven. Kan me voorstellen dat hij hem erg mooi vind.

Klik maar aan: http://www.travestie.org/html/profielen ... php?id=156
leontine
dagelijks aanwezig

Bericht door leontine »

Joanne schreef:Dank je Leontine het verschil is dan ook een webcam en een professionele fotograaf. Deze laatste foto is gemaakt tijdens een make upsessie en fotoshoot voor een portfolio voor iemand die een visagie opleiding doet. Ben er erg content mee al heb ik hem op sepia gezet voor het effect. En daarnaats heb ik net een halve fles rum op dus vergeef mijn typoefouten
Joanne, prachtige foto, maar toen ik je doopceel las had ik wel een onbehaaglijk gevoel bij die halve liter rum. Je mag echt wel leven van me, maar je begint toch niet opnieuw hè?
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Inderdaad Joanne erg mooie foto en de rum valt niet op hoor.... :lol:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik ben ook ff stil geweesd van de foto, heb het gister op de profielen in ongeknippde versie gezien!

Ik heb nog een lang weg te gaan naar passabiliteit :roll: jij bent er al :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Zal ik wel weer sta in de weg zijn... Ik vond je vorige avatar leuker. Deze foto maakt je gezicht dik vind ik. Of heb ik haren in mijn ogen? :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

leontine schreef:
Joanne schreef:Dank je Leontine het verschil is dan ook een webcam en een professionele fotograaf. Deze laatste foto is gemaakt tijdens een make upsessie en fotoshoot voor een portfolio voor iemand die een visagie opleiding doet. Ben er erg content mee al heb ik hem op sepia gezet voor het effect. En daarnaats heb ik net een halve fles rum op dus vergeef mijn typoefouten
Joanne, prachtige foto, maar toen ik je doopceel las had ik wel een onbehaaglijk gevoel bij die halve liter rum. Je mag echt wel leven van me, maar je begint toch niet opnieuw hè?
Nee schat maar wel lief dat je je ongerust maakt. Ik had gewoon een avondje bij de buum gezeten en was gezellie met die rum maar dat doe ik niet dagelijks of wekelijks hoor. Zo af en toe een avondje doorzakken moet kunnen. En alcohol was trouwens toch al nooit een probleem eerder de drugs en dan met name wiet. Dat doe ik gelukkig niet meer.
Dikke kus
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Elsa schreef:Inderdaad Joanne erg mooie foto en de rum valt niet op hoor.... :lol:
Hihihi.... Thnx
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Mara schreef:Ik ben ook ff stil geweesd van de foto, heb het gister op de profielen in ongeknippde versie gezien!

Ik heb nog een lang weg te gaan naar passabiliteit :roll: jij bent er al :wink:

Mara
Ophouden mopje met die zorgen over je passabiliteit. Als ik jou zo zie kan je er ook prima mee door.
Plaats reactie