Get a life
Moderator: Moderators
Get a life
Djeez mensen kunnen we nu weer over gaan tot de orde van de dag hoewel ik bijna niet meer weet wat dat ook al weer was.
- Chantal C.
- Forumdiva
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Jaaaaaaaaaaaa! Of bloemschikken!
[waarmee ik niet wil zeggen dat de gevoerde discussies (...) geen steek houden of dat ze (bij voorbaat of om de verkeerde redenen) afgekapt dienen te worden maar je kunt overdrijven en de standpunten zijn m.i. duidelijk, period.]
groetjes en alvast een goed weekeinde; ik lees jullie volgende week wel weer (druk druk druk.....)!!!
[waarmee ik niet wil zeggen dat de gevoerde discussies (...) geen steek houden of dat ze (bij voorbaat of om de verkeerde redenen) afgekapt dienen te worden maar je kunt overdrijven en de standpunten zijn m.i. duidelijk, period.]
groetjes en alvast een goed weekeinde; ik lees jullie volgende week wel weer (druk druk druk.....)!!!
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
Bloemschikken, leuk !
Maar uhh, waar haal je zo midden in de nacht bloemen vandaan
Nou ja, ik was nog een sok aan het breien om de Sinterklaas kado's
in te doen
Liefs,
Willeke
Maar uhh, waar haal je zo midden in de nacht bloemen vandaan
Nou ja, ik was nog een sok aan het breien om de Sinterklaas kado's
in te doen
Liefs,
Willeke
"Climb every mountain, search every stream,
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
Dank je Leontine het verschil is dan ook een webcam en een professionele fotograaf. Deze laatste foto is gemaakt tijdens een make upsessie en fotoshoot voor een portfolio voor iemand die een visagie opleiding doet. Ben er erg content mee al heb ik hem op sepia gezet voor het effect. En daarnaats heb ik net een halve fles rum op dus vergeef mijn typoefouten
Overigens heb ik op mijn profiel de ongecropte versie ervan staan. Moet zeggen dat iedere keer dat ik die zie ik stil wordt van mezelf. Nu kennen jullie mijn oma zaliger niet maar ik lijk er zoveel op dat ik gewoon de foto heb uitgeprint om aan mijn vader (zoon van die oma) te geven. Kan me voorstellen dat hij hem erg mooi vind.
Klik maar aan: http://www.travestie.org/html/profielen ... php?id=156
Klik maar aan: http://www.travestie.org/html/profielen ... php?id=156
Joanne, prachtige foto, maar toen ik je doopceel las had ik wel een onbehaaglijk gevoel bij die halve liter rum. Je mag echt wel leven van me, maar je begint toch niet opnieuw hè?Joanne schreef:Dank je Leontine het verschil is dan ook een webcam en een professionele fotograaf. Deze laatste foto is gemaakt tijdens een make upsessie en fotoshoot voor een portfolio voor iemand die een visagie opleiding doet. Ben er erg content mee al heb ik hem op sepia gezet voor het effect. En daarnaats heb ik net een halve fles rum op dus vergeef mijn typoefouten
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ben ook ff stil geweesd van de foto, heb het gister op de profielen in ongeknippde versie gezien!
Ik heb nog een lang weg te gaan naar passabiliteit jij bent er al
Mara
Ik heb nog een lang weg te gaan naar passabiliteit jij bent er al
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Chantal C.
- Forumdiva
Nee schat maar wel lief dat je je ongerust maakt. Ik had gewoon een avondje bij de buum gezeten en was gezellie met die rum maar dat doe ik niet dagelijks of wekelijks hoor. Zo af en toe een avondje doorzakken moet kunnen. En alcohol was trouwens toch al nooit een probleem eerder de drugs en dan met name wiet. Dat doe ik gelukkig niet meer.leontine schreef:Joanne, prachtige foto, maar toen ik je doopceel las had ik wel een onbehaaglijk gevoel bij die halve liter rum. Je mag echt wel leven van me, maar je begint toch niet opnieuw hè?Joanne schreef:Dank je Leontine het verschil is dan ook een webcam en een professionele fotograaf. Deze laatste foto is gemaakt tijdens een make upsessie en fotoshoot voor een portfolio voor iemand die een visagie opleiding doet. Ben er erg content mee al heb ik hem op sepia gezet voor het effect. En daarnaats heb ik net een halve fles rum op dus vergeef mijn typoefouten
Dikke kus