Get a life

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:Zal ik wel weer sta in de weg zijn... Ik vond je vorige avatar leuker. Deze foto maakt je gezicht dik vind ik. Of heb ik haren in mijn ogen? :-?
Nee vind wel dat je een beetje gelijk heb. Ik kom op sammige foto's wat dikker over dan anderen maar vind deze zo mooi omdat ik een beetje op een filmsterdiva lijk uit de jaren 50 of 60 en vond dat wel bij mijn status van Forumdiva passen. Maar er zullen nog wel meer foto's komen.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:
Chantal C. schreef:Zal ik wel weer sta in de weg zijn... Ik vond je vorige avatar leuker. Deze foto maakt je gezicht dik vind ik. Of heb ik haren in mijn ogen? :-?
Nee vind wel dat je een beetje gelijk heb. Ik kom op sammige foto's wat dikker over dan anderen maar vind deze zo mooi omdat ik een beetje op een filmsterdiva lijk uit de jaren 50 of 60 en vond dat wel bij mijn status van Forumdiva passen. Maar er zullen nog wel meer foto's komen.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Mijn eerste associatie was ook meteen iets van Marlene Ditrich ofzo.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Ophouden mopje met die zorgen over je passabiliteit. Als ik jou zo zie kan je er ook prima mee door.
Dankje :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

Mara schreef:
Joanne schreef:Ophouden mopje met die zorgen over je passabiliteit. Als ik jou zo zie kan je er ook prima mee door.
Dankje :)
Als dit al passabel is, dan ben jij zeker passabel:

Afbeelding

:D :D :D :wink: :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

:D :D :D Chantal, ik voel me nu al weer stukken beter en ga met goeie moet de toekomst tegenmoet 8)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chantal C.
Forumdiva

anna_R schreef:hmmmmm chantal je hebt geen recht om mijn foto te laten zien :wink:
Oh... eh... ik dacht trek eens een foto van mijn familie uit verweggistan uit de kast... Sorry verkeerde foto... :D
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

anna_R schreef: ik heb geen erge hoge pet voor mezelf ik zie er niet uit.
Beetje positiever over jezelf zijn mag best , hoor....

<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Caroline B
dagelijks aanwezig

Bericht door Caroline B »

Anna,

Iemand die zichzelf is, ziet er altijd goed uit. Ik ben jaloers op je natuurlijk uiterlijk. Ik heb daar een hoop plamuurwerk voor nodig
Caroline
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Beauty is only skindeep dames. Gaat meer om het geheel van goede en slechte eigenschappen en dan pas dat exterieurtje. Ken wat erg mooie dames prive maar die bezitten naast hun schoonheid dermate veel negatieve eigenschappen dat die schoonheid erdoor verbleekt. En andersom ken ik mensen die men als bepaald onknap kwalificeert maar die door hun mooie karakter iets uitstralen wat die vamps in hun schaduw zet. Zou dus zeggen dont worry be happy :D
Chantal C.
Forumdiva

Dat is onder andere de reden dat ik nooit een FFS zou willen ondergaan. Ik ben zoals ik ben. Alleen mijn adamsappel mag wat kleiner (vind ik), maar anderen zeggen dat ie al zo klein is.

Van binnen is het bij mij "Liefde met een hoofdletter L"...
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

...
Laatst gewijzigd door anna_r op zo feb 27, 2005 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:Dat is onder andere de reden dat ik nooit een FFS zou willen ondergaan. Ik ben zoals ik ben. Alleen mijn adamsappel mag wat kleiner (vind ik), maar anderen zeggen dat ie al zo klein is.

Van binnen is het bij mij "Liefde met een hoofdletter L"...
Ben het in principe met je eens Chantie maar heb er zelf een ondergaan en moet zeggen dat dat toch wel heeft geholpen in mijn passabiliteit. Vind niet dat ik er wezenlijk door ben veranderd of mooier door ben geworden maar vrouwelijker dat zeker. En daardoor zelfverzekerder en gelukkiger met het resultaat van mijn transitie. Dus vind ik de link tussen het stukje wat ik net geschreven had en een FFS niet helemaal opgaan. Als je het nu over een facelift zou hebben dan zou het mijns inziens beter kloppen. FFS is namelijk geen cosmetische ingreep vind ik.
Plaats reactie