Nee vind wel dat je een beetje gelijk heb. Ik kom op sammige foto's wat dikker over dan anderen maar vind deze zo mooi omdat ik een beetje op een filmsterdiva lijk uit de jaren 50 of 60 en vond dat wel bij mijn status van Forumdiva passen. Maar er zullen nog wel meer foto's komen.Chantal C. schreef:Zal ik wel weer sta in de weg zijn... Ik vond je vorige avatar leuker. Deze foto maakt je gezicht dik vind ik. Of heb ik haren in mijn ogen?
Get a life
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Mijn eerste associatie was ook meteen iets van Marlene Ditrich ofzo.Joanne schreef:Nee vind wel dat je een beetje gelijk heb. Ik kom op sammige foto's wat dikker over dan anderen maar vind deze zo mooi omdat ik een beetje op een filmsterdiva lijk uit de jaren 50 of 60 en vond dat wel bij mijn status van Forumdiva passen. Maar er zullen nog wel meer foto's komen.Chantal C. schreef:Zal ik wel weer sta in de weg zijn... Ik vond je vorige avatar leuker. Deze foto maakt je gezicht dik vind ik. Of heb ik haren in mijn ogen?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
DankjeJoanne schreef:Ophouden mopje met die zorgen over je passabiliteit. Als ik jou zo zie kan je er ook prima mee door.
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Chantal C.
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Chantal, ik voel me nu al weer stukken beter en ga met goeie moet de toekomst tegenmoet
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Chantal C.
- Forumdiva
- Caroline B
- dagelijks aanwezig
Beauty is only skindeep dames. Gaat meer om het geheel van goede en slechte eigenschappen en dan pas dat exterieurtje. Ken wat erg mooie dames prive maar die bezitten naast hun schoonheid dermate veel negatieve eigenschappen dat die schoonheid erdoor verbleekt. En andersom ken ik mensen die men als bepaald onknap kwalificeert maar die door hun mooie karakter iets uitstralen wat die vamps in hun schaduw zet. Zou dus zeggen dont worry be happy
- Chantal C.
- Forumdiva
Dat is onder andere de reden dat ik nooit een FFS zou willen ondergaan. Ik ben zoals ik ben. Alleen mijn adamsappel mag wat kleiner (vind ik), maar anderen zeggen dat ie al zo klein is.
Van binnen is het bij mij "Liefde met een hoofdletter L"...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Ben het in principe met je eens Chantie maar heb er zelf een ondergaan en moet zeggen dat dat toch wel heeft geholpen in mijn passabiliteit. Vind niet dat ik er wezenlijk door ben veranderd of mooier door ben geworden maar vrouwelijker dat zeker. En daardoor zelfverzekerder en gelukkiger met het resultaat van mijn transitie. Dus vind ik de link tussen het stukje wat ik net geschreven had en een FFS niet helemaal opgaan. Als je het nu over een facelift zou hebben dan zou het mijns inziens beter kloppen. FFS is namelijk geen cosmetische ingreep vind ik.Chantal C. schreef:Dat is onder andere de reden dat ik nooit een FFS zou willen ondergaan. Ik ben zoals ik ben. Alleen mijn adamsappel mag wat kleiner (vind ik), maar anderen zeggen dat ie al zo klein is.