Solliciteren als jezelf

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Lisa met een S schreef:Het was niet mijn bedoeling om jullie gesprek te beeindigen met mijn ingreep. Wel om jullie te doen bedaren. Het leek alsof, hoewel jullie allebei hadden geconstateerd, dat de oneenigheid op een misverstand berustte, jullie niet over jullie onderlinge irritatie konden komen.
Van een misverstand was bij mijn weten geen sprake, hooguit van irritatie aan de kant van Maruscha, omdat ik kennelijk te pijnlijke vragen stelde. Het is daarom voor Maruscha te hopen dat ik het straks bij het verkeerde eind zal blijken te hebben.

Marjan
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

marjan schreef:Van een misverstand was bij mijn weten geen sprake, hooguit van irritatie aan de kant van Maruscha, omdat ik kennelijk te pijnlijke vragen stelde. Het is daarom voor Maruscha te hopen dat ik het straks bij het verkeerde eind zal blijken te hebben.
Och, je hebt het tot nu toe nog steeds bij het verkeerde eind gehad (zie ook de 1e regel hier: je stelt nl. geen pijnlijke vragen, je stelt domme vragen, en dat wekt inderdaad irritatie op), dus waarom zou dat nu anders zijn?

Dag Marjan.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
leontine
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo jul 28, 2004 21:38
Locatie: Zeist

Bericht door leontine »

Maruscha schreef:
marjan schreef:Van een misverstand was bij mijn weten geen sprake, hooguit van irritatie aan de kant van Maruscha, omdat ik kennelijk te pijnlijke vragen stelde. Het is daarom voor Maruscha te hopen dat ik het straks bij het verkeerde eind zal blijken te hebben.
Och, je hebt het tot nu toe nog steeds bij het verkeerde eind gehad (zie ook de 1e regel hier: je stelt nl. geen pijnlijke vragen, je stelt domme vragen, en dat wekt inderdaad irritatie op), dus waarom zou dat nu anders zijn?

Dag Marjan.
Maruscha domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden. En domme uitspraken of domme uitspraken in de vorm van een vraag die sturend en of concluderend is. Maar als iemand vanuit zijn/haar eigen ik een vraag stelt is het voor die persoon kennelijk niet duidelijk en zo'n vraag is nooit dom. Dat is alleen een teken van interesse.

Dat ik Marjans conclusie over pijnlijke vragen ook niet kan volgen is wat dat betreft een ander punt. Zal wel mijn gebrek aan IQ en/of begrip/inlevingsvermogen/... zijn :wink:
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Melanieke
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 8:41

Bericht door Melanieke »

Wat moet een mens nog doen om dit soort welles-niets-spelletjes te stoppen ?
De point van de moderator is in dit geval duidelijk : er zijn van beide kanten dingen gezegd, er wordt naast mekaar gepraat, en laat ons een "reset" doen ?
Dit blijft maar duren, als kibbelende kinderen.......

Doet me denken aan : Israel-Palestina : de stand is momenteel 43.658-43.657
....and counting
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Maruscha schreef: [Och, je hebt het tot nu toe nog steeds bij het verkeerde eind gehad (zie ook de 1e regel hier: je stelt nl. geen pijnlijke vragen, je stelt domme vragen, en dat wekt inderdaad irritatie op), dus waarom zou dat nu anders zijn?
Och ja, het is natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld om "als vrouw" naar je werk te gaan en daarnaast een leven "als man" te leiden. Veel succes ermee.

Marjan
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Waar ging dit ook al weer over? Was de draad even kwijt. Fijne zondag allemaal:)
Melanieke
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 8:41

Bericht door Melanieke »

de stand is momenteel 43.658-43.658
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Misschien hebben Marjan en Maruscha onderling afgesproken om het voorstel van Jenni aan Esther (over een flame oorlog voor de lol) uit te voeren.

Je weet maar nooit....

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Lisa met een S schreef:Misschien hebben Marjan en Maruscha onderling afgesproken om het voorstel van Jenni aan Esther (over een flame oorlog voor de lol) uit te voeren.

Je weet maar nooit....

Lisa
Zou je mij er buiten willen laten?
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Esther schreef:Zou je mij er buiten willen laten?
Graag, zelfs... ;-)

Lisa :-D
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Goed plan Lisa hihihi....
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Maruscha
Het is nu een tijdje terug dat je vertelde over je sollicitaties, en je nieuwe baan waarin je als vrouw ging werken.

We zijn nu even verder. Ik ben heel benieuwd of je al bent begonnen en zo ja, hoe het jou bevalt. Welke ervaringen heb je ondertussen opgedaan daarin (zowel negatieve als positieve).

Laat je eens wat van je horen?
Cyn.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Cynthia schreef:Maruscha
Het is nu een tijdje terug dat je vertelde over je sollicitaties, en je nieuwe baan waarin je als vrouw ging werken.

We zijn nu even verder. Ik ben heel benieuwd of je al bent begonnen en zo ja, hoe het jou bevalt. Welke ervaringen heb je ondertussen opgedaan daarin (zowel negatieve als positieve).

Laat je eens wat van je horen?
Ik ben inderdaad bezig, en het gaat goed, dat is alles wat ik er over kwijt wil. Dit forum is wat mij betreft nl. niet (meer) de plaats om over mijn persoonlijke ervaringen te praten.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Maruscha schreef: Ik ben inderdaad bezig, en het gaat goed, dat is alles wat ik er over kwijt wil. Dit forum is wat mij betreft nl. niet (meer) de plaats om over mijn persoonlijke ervaringen te praten.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Er zouden wel eens lastige vragen kunnen worden gesteld. 8)

Groetjes,
Marjan
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

marjan schreef:
Maruscha schreef: Ik ben inderdaad bezig, en het gaat goed, dat is alles wat ik er over kwijt wil. Dit forum is wat mij betreft nl. niet (meer) de plaats om over mijn persoonlijke ervaringen te praten.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Er zouden wel eens lastige vragen kunnen worden gesteld. 8)

Groetjes,
Marjan
En je kunt het niet laten he? Doe me nu een plezier en ga ergens anders je bekrompen houding tentoon spreiden, mevrouw "je doet het niet op mijn manier dus je doet het fout".
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Plaats reactie