Met of zonder BH

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Met of zonder BH

Bericht door Elsa »

Onderstaande posting zorgde dat de oorspronkelijke draad off-topic ging en is daardoor vanaf hier gesplitst in een nieuwe topic. -- Moderator
Joanne schreef:. Door mijn bortimplantaten kan ik dingen dragen die veel bio vrouwen van mijn leeftijd niet meer kunnen of durven dragen en dat maakt het voor die dames verkoopsters en voor mijzelf erg leuk om de mooiste stukken uit de collectie te passen en met trots te dragen. Dat is iets wat ik niet had durven dromen toen ik begon.
He Joanne ...nu word ik nieuwsgierig, wat kun jij dan :( 'meer' dragen ??
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Elsa,

Ik stel me zo voor dat joanne heel goed strapless jurkjes aankan. Haar borsten blijven nl mooi rechtop staan (Jaloers!)
Tegen die tijd dat ik dat ook kan ben ik daar al veel te oud voor.
Cyn.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Cynthia schreef:Elsa,

Ik stel me zo voor dat joanne heel goed strapless jurkjes aankan. Haar borsten blijven nl mooi rechtop staan (Jaloers!)
Tegen die tijd dat ik dat ook kan ben ik daar al veel te oud voor.
Ik zou Robert Schumacher even bellen als ik jou was... :wink: :D
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Precies strapless jurkjes maar ook ieder kledingstuk wat gemaakt is om zonder bh te dragen. Want inderdaad de boel blijft lekker fier rechtop staan bij mij. Hoewel het toch ook nog aanvoelt als normale borsten. Kheb geen harde kogels.
Gebruikersavatar
Marcella
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: za dec 28, 2002 15:30
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Marcella »

inderdaad joanne... bh dragen is eigelik zonde, niet nodig en is ook minder prettig....

leve de kip implantaaten :wink:
Groetjes,
Afbeelding


Begrip kan je krijgen...respekt moet je verdienen.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Marcella schreef:inderdaad joanne... bh dragen is eigelik zonde, niet nodig en is ook minder prettig....

leve de kip implantaaten :wink:
Lang leve Friki :D
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Hum, ik heb na 6 kids een borstverkleining gehad. Ben zeer tevreden met het resultaat maar draag toch wel graag een BH. Voelt gewoon prettiger, elsa
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Elsa schreef:Hum, ik heb na 6 kids een borstverkleining gehad. Ben zeer tevreden met het resultaat maar draag toch wel graag een BH. Voelt gewoon prettiger, elsa
Ik kan me aan BH's niet wennen, helaas :roll:
Loop altijd zonder, alleen met sport heb ik van die sporttopjes die de boel un beetje in bedwang houden, want rennen zonder lukt niet, doet te zeer, is teveel in beweging :-?

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Mara schreef...' die de boel un beetje in bedwang houden.'...is het zo erg Mara?? :wink:
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Elsa schreef:...is het zo erg Mara?? :wink:
Joooaaar, is heel wat gegroeit, maar vraag me niet na het maat :roll: :wink: ik weet het gewoon niet maar fileetjes hoef ik zeker niet 8)

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Toen ik nog aan de kipfiletjes zat voelde ik me echt vreemd als ik zonder beha liep. Dan zag je die kleine meisjes tietjes van me door mijn trui heen steken en voelde vreemder aan dan nu ik mijn implantaten heb. Nu ik die heb vind ik het ook fijner geen beha te dragen maar heb wel het idee dat daardoor mijn littekens lelijker zijn geworden dan de bedoeling.
Alsof het gewicht van mijn implantaten ze heeft uitgerekt zeg maar. Beha's zal nooit mijn ding worden denk ik draag ze alleen maar als ik iets draag waar het echt nodig is om ze te verbergen. Tule topje of bijvoorbeeld een heel dun truitje waar je alles doorheen ziet.
leontine
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo jul 28, 2004 21:38
Locatie: Zeist

Bericht door leontine »

Joanne schreef:Beha's zal nooit mijn ding worden denk ik draag ze alleen maar als ik iets draag waar het echt nodig is om ze te verbergen. Tule topje of bijvoorbeeld een heel dun truitje waar je alles doorheen ziet.
Jij gunt je omgeving ook niks :wink:
Liefs, Leontine

Freedom is just another word for nothing left to lose
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hehehe je moest eens weten heb vorig jaar veelvuldig in mijn blote borsten op het podium gestaan in mijn stamkroeg. Was niet helemaal gepland moet ik er bij zeggen en doe het inmiddels niet meer maar heb ze toch maar gedeeld met mijn stamgasten.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Hehehe je moest eens weten heb vorig jaar veelvuldig in mijn blote borsten op het podium gestaan in mijn stamkroeg....
Dat is me dus ook een keer "gebeurd" in de Peppermill hier, een housetent, ik weet nu niet meer onder welke omstandigheden, daar was zeker wat in het drankje :roll:

Dat was dus het eerste en laatste keer Peppermill voor mij, maarja vind het toch niet leuk daar :wink:

Un andere keer was ik een "Toilettenmann" op de Bahnhof van Essen aan schockeren, die wou me niet op de vrouwenplee laten, nou een vriendin van mij zij, Mara doe ff het shirt omhoog......... :-? de blik van die man had je moeten zien :o :o :( :-?

Maar, voor de rest ben ik best aardig :D :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mara schreef:Un andere keer was ik een "Toilettenmann" op de Bahnhof van Essen aan schockeren, die wou me niet op de vrouwenplee laten, nou een vriendin van mij zij, Mara doe ff het shirt omhoog......... :-? de blik van die man had je moeten zien :o :o :( :-?
Werkte dat goed? Zou je het weer doen als je weer met hoge nood in Essen stond? :wink:

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie