Make up voor "beginners"

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Scheren was altijd een heel tijdrovende bezigheit :roll:
Eigenlijk kun je stellen dat ik het alleen maar deed, had er voor andere dingen helemaal geen tijd meer, want dat beetje tijd wat overbleef moest in wondverzorging gestoken worden :oops: :-?

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Bah, Wilkinson 3D protector uit de handel ? hopelijk heeft die quattro ook tralies anders zie ik eruit als een slagveld...

Wat ook helpt naast eerst de boel zachter te maken door warm te douchen/baden is door de baard in te smeren met somersets shaving oil, en dan even laten intrekken. Dat is een stuk plezieriger scheren.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mireille, heb al andere oplossingen :wink:
Als dat waarmee ik nu bezig ben verder zoveel succes geeft, dan hoef ik over'n jaar geen scheermesjes meer :roll: !! Je mag wel meeduimen :wink: 8)

xmarax
pinkslipper
ForumFan

'zwarte ogen' kwestie

Bericht door pinkslipper »

Aangezien dit een topic is voor make up beginners, komt dat heel mooi uit. Ik zit met een probleem?

Hoe krijg je van die 'zwarte ogen' zoals Avril ze heeft.

Afbeelding

Wat heb je daarvoor allemaal nodig en hoe doe je dat?
De manier hoe Avril is geweldig :D 8)

Alvast bedankt :D
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb voor zoiets mascara en oogpotlod(eyeliner) nodig, eerst mascara opbrengen, dan conturen van de ogen natrekken en de wenkbrouwen nog un beetje in vorm brengen met de eyeliner, dan nog es mascara, klaar is Mara! Dat was heel lang mijn standard-make-up!

Mara
klik!exit>gone...zwaai
ff weer wat posten

supra collor

Bericht door klik!exit>gone...zwaai »

Hoi meiden , ik heb misschien een tip over de oogjes waar ik pas zelf tot voor kort achter ben gekomen .... make-up bleef bij mijn nooit zitten jaren terug dat ik hier wel kwam..... durfde ik nooit te vragen wat anderen gebruikten nu heb ik dit wel gevraagd en kwam zelf uit op supra colour die ik bij back-stage heb gekocht dit blijft bij mij wel zitten de heledag.over deze make-up kun je natuurlijk wat ik deed nog gewone make-up doen .Ik heb verleden zaterdag zwart gekocht om van die mooie oogjes te krijgen die ik net op een foto zag...en wit omdat dan je oogjes er goed uitknallen :o en ik hou wel van opvallende ogen :roll: .oja, ik kocht een doosje van 10.80 want in een grote zitten 5 kleintjes en aangezien ik niet elke dag heen en weer ga rijden en verzenden 15 euro kost dacht ik dat ik daar wel goed aan deed meteen klaar voor een langere tijd :D . ik hoop dat ik iemand net zo blij heb kunnen maken als ik nu ben want ik krijg nu vaak te horen van mijn ega wow je ziet er goed uit ....en daar doen ik het natuurlijk voor *smile* een beetje aandacht ....das altijd meegenomen :wink: liefs mitte{Z} p.s neem geen aquacolour dit korrelt op je ogen en ook geen clownie ofzo
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Voor de smokey eyes van Avril heb je een zwarte oogschaduw nodig en zwart potlood of eyeliner en natuurlijk mascara. Voor het smokey effect gebruik je eerst de schaduw om je oogcontouren mee aan te zetten. Alsof je een potloodje gebruikt maar dan wat dikker. Daarna beetje vervagen en dan het potloodje en de mascara. Works fine for me en is ook niet zoveel werk.
Plaats reactie