Panty maat

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Monica Dreamgirl
ForumFan

Panty maat

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Nicole,

Ja, ik vraag gewoon om advies. Maar ik sta dan ook als Monica voor de verkoopster dus ze snapt wel dat het voor mezelf is. De reacties zijn nooit vervelend. Ik weet natuurlijk niet of ze zich een hoedje lachen als ik eenmaal weer de zaak uit ben, maar dat maakt me ook niet uit. Zolang ze zich tegenover mij maar normaal gedragen. En dat doen ze, want ik doe ook normaal.

Ook als je als man gaat raad ik je aan om niet bang te zijn en gewoon te zeggen dat het voor jezelf is. Maakt toch niks uit? Zij verkopen iets wat jij wilt hebben en jij komt geld uitgeven. Ze helpen je heus wel, en als ze slim zijn doen ze normaal en aardig tegen je, want dan kom je nog eens terug. Als ze rot doen kom je niet terug, en dat scheelt ze in de toekomst inkomsten. De meeste winkeliers zijn handelaar genoeg om dat te snappen.

Als je eenmaal je maat weet hoef je voor gewone zwarte en lichtbruine panty's trouwens niet naar Wolford of een andere dure zaak. De eigen-merk panty's van Albert Heijn zijn ook prima, als je tenminste de glans of matglanzende neemt.

groetjes,

Monica
Plaats reactie